Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Info van Ken: ID was al geboekt voor de zaterdag in '22 op het moment dat de editie van '21 nog niet afgelast was. Hadden dus geen andere keuze dan te puzzelen rond ID, vandaar ook de verplaatsing van Gorillaz naar Boutique.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.290
Verveling op de trein:
The Strokes
Qotsa
Pixies
Royal Blood
Liam gallagher
Anderson .paak
Sam fender
Animal collective
Skunk Anansie
Gojira
Bush
Therapy?
Idles
Frank Carter & the rattlesnakes
Blackwave.
Stikstof
Amenra
Black pumas
Fontaines D.C.
Fever 333
Highly suspect
Reignwolf
Brutus
Dirk.
And you will know us by the trail of death
Stake
Fleddy Melculy
Yong Yello
Squid

Wishlist van de namen die zowat touren en nog mogelijk zijn, maar ben er nog veel vergeten wss
Skunk Anansie kun je doorstrepen.
Staan woensdag, donderdag en vrijdag in Italie en zondag in Zwitserland. Theoretisch is de zaterdag nog mogelijk, maar lijkt mij niet.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ach ja Imagine Dragons... Was te verwachten, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Thunder moet zowat het vervelendste nummer zijn sinds bycicle race. Ik hoop toch ook nog op:

Pixies - TWOD - PJ
Royal Blood - QOTSA - Metallica
FNM - 21P - ID
Liam Gallagher - The Strokes - RHCP

Hier zou ik uiteindelijk heel tevreden mee zijn, zeker na 2 jaar zonder RW. Metallica gek genoeg nog nooit gezien, RHCP eindelijk nog eens MET Frusciante, QOTSA altijd top, TWOD met mooie nieuwe plaat, The Strokes primeur,...
Die zaterdag ga ik dan wel uitgebreid de wei verkennen. Hopelijk wat mooie namen in the barn dan!

Wishlist:
- Michael Kiwanuka
- King Hannah
- Fontaines DC
- Eels
- King Gizzard
- Ben Howard
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
(...)

Wishlist:
(...)
- Ben Howard

Dat is een naam waar ik nog helemaal niet aan gedacht had, maar dat zou inderdaad erg fijn zijn! Vreemd eigenlijk hoe je in deze periode soms het overzicht lijkt te verliezen van welke artiesten allemaal met 'nieuw' werk zouden kunnen touren. Althans, dat is bij mij toch het geval...

Verder teken ik blindelings voor je line-up, maar ik vrees er een beetje voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ach ja Imagine Dragons... Was te verwachten, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Thunder moet zowat het vervelendste nummer zijn sinds bycicle race. Ik hoop toch ook nog op:

Pixies - TWOD - PJ
Royal Blood - QOTSA - Metallica
FNM - 21P - ID
Liam Gallagher - The Strokes - RHCP

Hier zou ik uiteindelijk heel tevreden mee zijn, zeker na 2 jaar zonder RW. Metallica gek genoeg nog nooit gezien, RHCP eindelijk nog eens MET Frusciante, QOTSA altijd top, TWOD met mooie nieuwe plaat, The Strokes primeur,...
Die zaterdag ga ik dan wel uitgebreid de wei verkennen. Hopelijk wat mooie namen in the barn dan!

Wishlist:
- Michael Kiwanuka
- King Hannah
- Fontaines DC
- Eels
- King Gizzard
- Ben Howard
Hohoho.....bicycle race is een klassieker. De hele catalogus van een Bjork, Bieber, 50cent etc is toch echt veel vervelender.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Info van Ken: ID was al geboekt voor de zaterdag in '22 op het moment dat de editie van '21 nog niet afgelast was. Hadden dus geen andere keuze dan te puzzelen rond ID, vandaar ook de verplaatsing van Gorillaz naar Boutique.
En zo lijkt het dus, misschien ongewild, toch gewoon een aaneenschakeling van bepaalde zaken die zorgen dat we met de headliners zitten die we nu hebben. Metallica was zo blijkt voor '22 ook al geboekt. Wat betreft ID: Er is altijd keuze om te puzzelen, LN heeft quasi alle grote evenementen en concertzalen in bezit, bedoel. Maar bon, de originele plannen pre-corona en tijdens zullen wel honderd keer zijn gewijzigd, dus wat brengt het op.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
En zo lijkt het dus, misschien ongewild, toch gewoon een aaneenschakeling van bepaalde zaken die zorgen dat we met de headliners zitten die we nu hebben. Metallica was zo blijkt voor '22 ook al geboekt. Wat betreft ID: Er is altijd keuze om te puzzelen, LN heeft quasi alle grote evenementen en concertzalen in bezit, bedoel. Maar bon, de originele plannen pre-corona en tijdens zullen wel honderd keer zijn gewijzigd, dus wat brengt het op.
Ik denk dat de gedane boekingen voor 22 + de herboekingen van 20 en 21 het geen gemakkelijke puzzel maken om het juiste evenwicht (lees het meeste geld te verdienen) te vinden.
En dan zijn er nog boekingen die niet lijken door te gaan maar de contracten zijn er natuurlijk zoals Taylor Swift, SOAD, Macca, Kendrick, Strokes (sommigen kunnen nog onderdak krijgen in 22 natuurlijk). Begin er maar aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Blijf het opvallend vinden dat ze nota bene maandagochtend met nieuws kwamen. Op een feestdag.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Ach...de RW zaterdag wordt vaak Poppie ingericht (linkin park, pharell williams, mumford & sons, pink).
Hopelijk staat er wat alternatiefs tegenover in de tenten.

Vanwaar staat in bijna al jullie lijstjes Faith No More op de main? Zal deze niet eerder de Barn sub of headliner zijn?
Is het bekend of we Bonobo kunnen verwachten op festivals?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Ach...de RW zaterdag wordt vaak Poppie ingericht (linkin park, pharell williams, mumford & sons, pink).
Hopelijk staat er wat alternatiefs tegenover in de tenten.

Vanwaar staat in bijna al jullie lijstjes Faith No More op de main? Zal deze niet eerder de Barn sub of headliner zijn?
Is het bekend of we Bonobo kunnen verwachten op festivals?
Pharrell stond op een vrijdag en Pink op een donderdag, dus ik zou daar niet echt een lijn in zoeken.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.534
4.413
Ach...de RW zaterdag wordt vaak Poppie ingericht (linkin park, pharell williams, mumford & sons, pink).
Hopelijk staat er wat alternatiefs tegenover in de tenten.

Vanwaar staat in bijna al jullie lijstjes Faith No More op de main? Zal deze niet eerder de Barn sub of headliner zijn?
Is het bekend of we Bonobo kunnen verwachten op festivals?
Pharrell stond op een vrijdag en Pink op een donderdag, dus ik zou daar niet echt een lijn in zoeken.
En plus was die zaterdag main met linkin park eerder een rock/metal dag.
FNM stond in 2020 op de main gepland voor 21 pilots en Kendrick, dus vandaar de aanname dat dit nu weer zo is
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Misschien tijd om een RW draft te doen met de vervelendste acts die er ooit stonden ?. Dan kan iedereen zijn frustratie kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken