Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.469
Maar natuurlijk… is trouwens normaal dat ze op woensdag alles klaarzetten voor vrijdag. Team communicatie zit dan altijd samen (als een aankondiging gepland is). Is er nog wat tijd tussen voor een agent om zich te moeien over iets indien nodig :).
Leuke info! En iemand liet woensdag aan een nieuwe recruut zien hoe je een tweet klaarzet?
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Leuke info! En iemand liet woensdag aan een nieuwe recruut zien hoe je een tweet klaarzet?
Denk niet dat zoiets cruciaal door iemand nieuw/stagiair mag gedaan worden. Werchter kennende. Dus dat zal wel een gewoon ‘whoops’ momentje zijn geweest. Wat hen zelden overkomt, maar eigenlijk hadden ze het al verklapt door te reageren op bepaalde vragen van mensen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Zou me verbazen, volgens mij doet die Glastonbury dat weekend voor RW, en die show in de UK en is ze daarna weg. Ik vergis me graag voor de verschillende forumleden.
Maar waarom staat die dan niet in België? (Tenzij ze op Boutique staat)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Mag hoogstwaarschijnlijk een streep door omdat ze op cactusfestival staan: Whitney, Supergrass, The Tallest Man On Earth en Oh WOnder
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Mijn release radar ook eens nauwer bekeken om wat proberen voorspellingen te doen voor deze namiddag.

Feel good music op een namiddagje in de zon aan de main stage:
Eels
The Kooks
The Wombats
Parquet Courts

Grotere tentnamen:
Franz Ferdinand
Bloc Party
The Wombats

Overige kanshebbers (weet ik moeilijk te plaatsen):
The Jesus and mary chain
Marsden & Richardson (Band of Skulls)
Fruit Bats
Jethro Tull
The Hellacopters
Envy of none

Vallen jammer genoeg af wegens Graspop:
Papa roach, Shinedown

In ieder geval: zin in! Hopen dat de clashes meevallen en in alle geval dat de Schuer het niet nog eens lapt om Pixies quasi gelijktijdig met Pearl Jam te laten spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Maar waarom staat die dan niet in België? (Tenzij ze op Boutique staat)
Ze staat iig niet op Boutique omdat ze dan in Kroatië speelt.

Dus vermoedelijk ook geen Lorde op Werchter. Zonde maar gezien haar Europese tourschema dan na Glastonbury lijkt te eindigen kan RW daar waarschijnlijk ook weinig aan doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Ze staat iig niet op Boutique omdat ze dan in Kroatië speelt.

Dus vermoedelijk ook geen Lorde op Werchter. Zonde maar gezien haar Europese tourschema dan na Glastonbury lijkt te eindigen kan RW daar waarschijnlijk ook weinig aan doen.
Vooral raar omdat RW wel een groot festival is waar zogenaamd artiesten hun tour rond weven. Benieuwd welke verrassingen er straks uit de bus vallen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Opvallend dat Oh Wonder op Cactus staat, die stonden normaal gezien op RW2020. Ook die zijn dus doorgeschoven en maken plaats voor een nieuwe naam.

Voorts zou het feit dat Lorde op sommige andere festivals headlinet of subt en men haar hier wss enkel een Barn-spot kon toewijzen er ook wel iets mee te maken hebben. Supergrass had ik eigenlijk wel een beetje verwacht als Barn of main-naam.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Opvallend dat Oh Wonder op Cactus staat, die stonden normaal gezien op RW2020. Ook die zijn dus doorgeschoven en maken plaats voor een nieuwe naam.

Voorts zou het feit dat Lorde op sommige andere festivals headlinet of subt en men haar hier wss enkel een Barn-spot kon toewijzen er ook wel iets mee te maken hebben. Supergrass had ik eigenlijk wel een beetje verwacht als Barn of main-naam.
Ook Whitney stond in 2020 op de lineup. Er is nogal wat gesneuveld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken