Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar natuurlijk… is trouwens normaal dat ze op woensdag alles klaarzetten voor vrijdag. Team communicatie zit dan altijd samen (als een aankondiging gepland is). Is er nog wat tijd tussen voor een agent om zich te moeien over iets indien nodig .
Denk niet dat zoiets cruciaal door iemand nieuw/stagiair mag gedaan worden. Werchter kennende. Dus dat zal wel een gewoon ‘whoops’ momentje zijn geweest. Wat hen zelden overkomt, maar eigenlijk hadden ze het al verklapt door te reageren op bepaalde vragen van mensen.
Zou me verbazen, volgens mij doet die Glastonbury dat weekend voor RW, en die show in de UK en is ze daarna weg. Ik vergis me graag voor de verschillende forumleden.
Zou me verbazen, volgens mij doet die Glastonbury dat weekend voor RW, en die show in de UK en is ze daarna weg. Ik vergis me graag voor de verschillende forumleden.
Mijn release radar ook eens nauwer bekeken om wat proberen voorspellingen te doen voor deze namiddag.
Feel good music op een namiddagje in de zon aan de main stage:
Eels
The Kooks
The Wombats
Parquet Courts
Grotere tentnamen:
Franz Ferdinand
Bloc Party
The Wombats
Overige kanshebbers (weet ik moeilijk te plaatsen):
The Jesus and mary chain
Marsden & Richardson (Band of Skulls)
Fruit Bats
Jethro Tull
The Hellacopters
Envy of none
Vallen jammer genoeg af wegens Graspop:
Papa roach, Shinedown
In ieder geval: zin in! Hopen dat de clashes meevallen en in alle geval dat de Schuer het niet nog eens lapt om Pixies quasi gelijktijdig met Pearl Jam te laten spelen.
Ze staat iig niet op Boutique omdat ze dan in Kroatië speelt.
Dus vermoedelijk ook geen Lorde op Werchter. Zonde maar gezien haar Europese tourschema dan na Glastonbury lijkt te eindigen kan RW daar waarschijnlijk ook weinig aan doen.
Ze staat iig niet op Boutique omdat ze dan in Kroatië speelt.
Dus vermoedelijk ook geen Lorde op Werchter. Zonde maar gezien haar Europese tourschema dan na Glastonbury lijkt te eindigen kan RW daar waarschijnlijk ook weinig aan doen.
Opvallend dat Oh Wonder op Cactus staat, die stonden normaal gezien op RW2020. Ook die zijn dus doorgeschoven en maken plaats voor een nieuwe naam.
Voorts zou het feit dat Lorde op sommige andere festivals headlinet of subt en men haar hier wss enkel een Barn-spot kon toewijzen er ook wel iets mee te maken hebben. Supergrass had ik eigenlijk wel een beetje verwacht als Barn of main-naam.
Opvallend dat Oh Wonder op Cactus staat, die stonden normaal gezien op RW2020. Ook die zijn dus doorgeschoven en maken plaats voor een nieuwe naam.
Voorts zou het feit dat Lorde op sommige andere festivals headlinet of subt en men haar hier wss enkel een Barn-spot kon toewijzen er ook wel iets mee te maken hebben. Supergrass had ik eigenlijk wel een beetje verwacht als Barn of main-naam.