Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van mij hoeft het zeker ook niet hoor haha, maar deze reacties zijn toch wat vertekend. Zowel zijn eerste als zijn tweede (en recentste) album brachten immers twee wereldhits voort, respectievelijk Budapest en Shotgun. Zou zeker geen vreemde boeking zijn.
Van mij hoeft het zeker ook niet hoor haha, maar deze reacties zijn toch wat vertekend. Zowel zijn eerste als zijn tweede (en recentste) album brachten immers twee wereldhits voort, respectievelijk Budapest en Shotgun. Zou zeker geen vreemde boeking zijn.
Mijn pa zei dat hij George Ezra in 2018 ook erg vermakelijk vond. Hij zou hem vast nog wel eens willen zien. Denk ik dan, geen idee trouwens, ik heb hem sinds die dag bewust niet meer gesproken
Een band als Whitney zal er in de toekomst wel nog eens staan. Zal eerder te maken hebben met ook voor Cactus een degelijk programma bijeen te sprokkelen.
Voor George Ezra vreesde ik ook al toen ik Main Square zag aankondigen. Horror .
Balthazar lijkt me out. Die lijken me gewoon rondje grote Vlaamse festivals te doen met nog de Lokerse enzo bij.