Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Can I still hope for the national & the strokes? Maybe a filler for the faith mo more slot.

I'm praying for - gang of youths, future islands, white lies, editors, ben howard.

Can I still hope for the national & the strokes? Maybe a filler for the faith mo more slot.

I'm praying for - gang of youths, future islands, white lies, editors, ben howard.
The National is headliner at LiveisLive Festival so won't be playing Rock Werchter.

George Ezra ook een zekerheidje?
Luke Skywalker Reaction GIF

Als ze zichzelf respecteren niet, nee.
Van mij hoeft het zeker ook niet hoor haha, maar deze reacties zijn toch wat vertekend. Zowel zijn eerste als zijn tweede (en recentste) album brachten immers twee wereldhits voort, respectievelijk Budapest en Shotgun. Zou zeker geen vreemde boeking zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Van mij hoeft het zeker ook niet hoor haha, maar deze reacties zijn toch wat vertekend. Zowel zijn eerste als zijn tweede (en recentste) album brachten immers twee wereldhits voort, respectievelijk Budapest en Shotgun. Zou zeker geen vreemde boeking zijn.
Mijn pa zei dat hij George Ezra in 2018 ook erg vermakelijk vond. Hij zou hem vast nog wel eens willen zien. Denk ik dan, geen idee trouwens, ik heb hem sinds die dag bewust niet meer gesproken :rolleyes:

Een band als Whitney zal er in de toekomst wel nog eens staan. Zal eerder te maken hebben met ook voor Cactus een degelijk programma bijeen te sprokkelen.

Voor George Ezra vreesde ik ook al toen ik Main Square zag aankondigen. Horror :-).

Balthazar lijkt me out. Die lijken me gewoon rondje grote Vlaamse festivals te doen met nog de Lokerse enzo bij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread