Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.032
Vooral benieuwd naar die zondag eigenlijk van de Barn wat daar nog komt, want die is hoegenaamd nog leeg denk ik. Op donderdag vermoed ik dat we daar wel nog Disclosure zullen bij krijgen. Op de zondag stonden daar initieel Thom Yorke, Big Thief, Kacey Musgraves, Michael Kiwanuka en Richard Hawley. Yorke weten we dat ie wat gaat doen met The Smile, vraag is wat. Maar denk niet dat die op Werchter zouden staan. Kiwanuka en Kacey zijn in de buurt en verwacht ik alleszins terug. Big Thief's concert werd verplaatst naar een datum in de buurt, afwachten daar toch een beetje en bij Richard Hawley is het ook wat stilletjes, dacht ik.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vooral benieuwd naar die zondag eigenlijk van de Barn wat daar nog komt, want die is hoegenaamd nog leeg denk ik. Op donderdag vermoed ik dat we daar wel nog Disclosure zullen bij krijgen. Op de zondag stonden daar initieel Thom Yorke, Big Thief, Kacey Musgraves, Michael Kiwanuka en Richard Hawley. Yorke weten we dat ie wat gaat doen met The Smile, vraag is wat. Maar denk niet dat die op Werchter zouden staan. Kiwanuka en Kacey zijn in de buurt en verwacht ik alleszins terug. Big Thief's concert werd verplaatst naar een datum in de buurt, afwachten daar toch een beetje en bij Richard Hawley is het ook wat stilletjes, dacht ik.
Richard Hawley staat al op Cactus. Afschrijven dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Aha, kijk. Da's dus mogelijk drie acts die al aan vervanging toe zijn voor '22.
Er zijn er nog wel een aantal hoor. Apparat stond er ook, maar die komt natuurlijk niet meer. Loyle Carner tourt ook niet meer, Brittany Howard lijkt niet in de buurt te zijn dan, niks meer te horen van Rex Orange County enzovoort. En Rag N Bone Man heeft na zijn tegenvallende tweede plaat en verkoop van zijn zaalshow ook niets meer te zoeken op RW. Pinkpop heeft 'm bijvoorbeeld ook naar Bospop verwezen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ik zie Britanny Howard nog wel opduiken op de DTRH en RW affiches. Staat ook op Primavera. Lijkt me niet dat die maar voor 1 show naar Europa komt.

Rex Orange County's nieuwe album komt maart uit, dus die verwacht ik ergens ook nog wel.
 

Aech

Nieuw lid
10 nov 2021
1
0
There are still a few. Device was also there, but of course it is no longer available. Loyle Carner isn't touring anymore either, Brittany Howard doesn't seem to be around then, nothing more to hear from Rex Orange County and so on. And Rag N Bone Man has no business on RW after his disappointing second record and the sale of his hall show. Pinkpop also referred him to Bospop, for example.

Loyle Carner plays parklife in june
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Iets zegt wij dat we morgen ons verbazen over de sterkte van de Barn op zondag. Called it.
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Gisteren kwam er een soort "leak" tweet naar boven hier. Enig idee of die tweet er nog uit had gemoeten vandaag? Toch iets tussen gekomen misschien, zoals wel vaker?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Gisteren kwam er een soort "leak" tweet naar boven hier. Enig idee of die tweet er nog uit had gemoeten vandaag? Toch iets tussen gekomen misschien, zoals wel vaker?
Ik ben er uit. Dat was de de tekst van de tweet die er uit moet. Er komt dus, als het goed is, geen vooraankondiging, wat ik (en jij) dus wel dacht.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Maar natuurlijk… is trouwens normaal dat ze op woensdag alles klaarzetten voor vrijdag. Team communicatie zit dan altijd samen (als een aankondiging gepland is). Is er nog wat tijd tussen voor een agent om zich te moeien over iets indien nodig :).
Leuke info altijd. Zou graag eens een docu zien van alle voorbereidingen van zo'n festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken