Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Joslittel wrote:

mattman wrote:

Aike wrote:
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z’n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?).


Zou echt wel heel kut zijn als ze Kendrick in 2022 ook al niet hebben.

Ben een beetje zuur nu. Lekker Keane blijven boeken, Werchter. Misschien nog de Kaiser Chiefs. Lekker meezingen met dat liedje zoals vroeger toch.

Nu, alle hoop voor het programma ligt nu op de Strokes en een heel goed dagprogramma.


Dit kan je RW toch niet echt kwalijk nemen? Hij had eerst zijn tour gecanceld en RW heeft snel gereageerd met Gorillaz, toen was iedereen bij. Als ze de spot hadden opengehouden en Kendrick was niet gaan touren, hadden we weer Editors of KoL gehad. Dan was de kamer hier helemaal te klein geweest.

Correct, maar ik denk dat het emotionele de bovenhand heeft genomen van het rationele

Zeker, maar op 2 dagen de twee artiesten waar je maandenlang het meest naar uitkijkt (Nick Cave en Kendrick Lamar) hun shows zien cancelen (en niet eens uitstellen), maakt een mens een beetje emo. En ben godverdomme eens toe aan goed nieuws.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Kendrick Lamar past ook perfect op Les Ardentes toch? Hiermee is er uiteindelijk nog een goede oplossing uitgedokterd lijkt me. En ik ben blij met Gorillaz!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kendrick Lamar past ook perfect op Les Ardentes toch? Hiermee is er uiteindelijk nog een goede oplossing uitgedokterd lijkt me. En ik ben blij met Gorillaz!

En was dan nog maar optie D of E heb ik me laten vertellen. Live Nation heeft er blijkbaar alles aan gedaan om hem op 1 of andere manier in Werchter te krijgen. Maar het heeft niet mogen zijn.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Nu Matt, kan je wel eens keer Les Ardentes overwegen voor hem? Het is de week na Werchter en kan je je Cave geld aan King Kenny spenderen? Het een verlies hoeft niet noodzakelijk het ander zijn :wink:
Maar de mensen die een dagticket hebben gekocht speciaal voor Kendrick zijn hoe dan ook 'genaaid'. Door wie? Werchter, Kendrick, corona? Een beetje van alles zeker?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
We hadden het onlangs toch over Bad Bunny en zijn zogezegde tourmerch waar Werchter op stond? Ik zie net dat hij al op Les Ardentes staat, kan dan toch ook een streep door?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Nu Matt, kan je wel eens keer Les Ardentes overwegen voor hem?

Ja, ben ik aan het overwegen (wil 'm echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Probleem is ook dat in 2021 er niet met een propere lei geboekt kan worden. Anders puzzelen al die festivals dat wel samen uit zodat hij overal kan staan. Maar dat is nu door de omstandigheden onmogelijk. Veel meer factoren om mee rekening te houden.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
jefferke wrote:
Nu Matt, kan je wel eens keer Les Ardentes overwegen voor hem?

Ja, ben ik aan het overwegen (wil ‘m echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.
Dat is inderdaad meer een leeftijd om lam 'Ruby Ruby Ruby' te kelen :lol: . No offense offcourse :wink:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
mattman wrote:

jefferke wrote:
Nu Matt, kan je wel eens keer Les Ardentes overwegen voor hem?


Ja, ben ik aan het overwegen (wil ‘m echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.

Dat is inderdaad meer een leeftijd om lam ‘Ruby Ruby Ruby’ te kelen
1f606.svg
. No offense offcourse
1f609.svg

Die komt aan. Moet ik me al oud beginnen voelen? ;-)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
jefferke wrote:

mattman wrote:

jefferke wrote:
Nu Matt, kan je wel eens keer Les Ardentes overwegen voor hem?


Ja, ben ik aan het overwegen (wil ‘m echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.


Dat is inderdaad meer een leeftijd om lam ‘Ruby Ruby Ruby’ te kelen
1f606.svg
. No offense offcourse
1f609.svg


Die komt aan. Moet ik me al oud beginnen voelen? ?
Ben er zelf niet ver van hoor dus neen. We zijn nog jong! :lol:
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Wisten het natuurlijk al wel even, maar flink balen van Kendrick...
Hoop wel dat Rock Werchter vóór de kerst met iets deftigs komt. Hebben al bijna 3 maanden niks gehoord, en ik snap de reden wel, maar afgelopen weken hebben Mad Cool, Open'er, Roskilde gewoon een groot deel bekend gemaakt dus vóór kerst moet toch lukken.
Als ze The Strokes hebben, mogen ze die ook wel eens eindelijk bekend maken. En eigenlijk veel meer dan dat, want om nou 3 maanden te wachten om enkel een headliner, die al voor 2020 vast lag, bekend te maken die al maanden bekend is gemaakt voor andere festivals (NOS Alive, BKS etc.) vind ik echt waardeloos.
En nieuwe namen bekend maken is natuurlijk leuk, maar laat ze eerst eens gewoon duidelijkheid geven over de namen die voor 2020 stonden, waar mensen hun ticketkeuze op hebben gebaseerd.
Kom op Werchter, laat iets van je horen buiten die nutteloze insta posts...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.170
Ja, ben ik aan het overwegen (wil ‘m echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.
Kom op Matt, ik zal met je mee gaan! :D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
mattman wrote:
Ja, ben ik aan het overwegen (wil ‘m echt niet missen als hij tourt) maar ik denk niet dat het festival me aanspreekt om eerlijk te zijn. Ben nu 31.

Kom op Matt, ik zal met je mee gaan! ?
Kan je gelijk Cardi B meepakken. Over Cardi B gesproken........ geintje :p

Nu ben ik geen Hip Hop kenner, en Les Ardentes lijkt me een afschuwelijk typerend Waals feest (sorry als ik hier iemand tegen de schenen mee schop). Maar Kendrick Lamar, Cardi B, Future, Dj Snake, Bad Bunny, DaBaby, Rae Sremmurd, A$AP Ferg en Fakear is niet verkeerd voor de liefhebbers. Wel vind ik die Franse rap vreselijk zoals PNL of Damso.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Nu ben ik geen Hip Hop kenner, en Les Ardentes lijkt me een afschuwelijk typerend Waals feest (sorry als ik hier iemand tegen de schenen mee schop

Heb ook dat gevoel ja. En het is bijna alléén hip hop (en subgenres), wat me ook niet echt aantrekt. Denk dat ik in het buitenland eens ga kijken waar hij speelt. Misschien afwachten wat zijn NL datum wordt.

Kendrick en Faith No More op één dag was ook te mooi om waar te zijn denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.170
Idd, echt belachelijk sterke line-up daar. Geen idee wat de sfeer daar is, maar ik stel me gewoon Dour voor maar op een kleiner terrein en niét in de middle of nowhere.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Indiaantje89 wrote:
Nu ben ik geen Hip Hop kenner, en Les Ardentes lijkt me een afschuwelijk typerend Waals feest (sorry als ik hier iemand tegen de schenen mee schop

Heb ook dat gevoel ja. En het is bijna alléén hip hop (en subgenres), wat me ook niet echt aantrekt. Denk dat ik in het buitenland eens ga kijken waar hij speelt. Misschien afwachten wat zijn NL datum wordt.

Kendrick en Faith No More op één dag was ook te mooi om waar te zijn denk ik.
Open'er op die dag staat ook Thom Yorke. Maar goed ik weet niet wat de overlappen daar zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Idd, echt belachelijk sterke line-up daar. Geen idee wat de sfeer daar is, maar ik stel me gewoon Dour voor maar op een kleiner terrein en niét in de middle of nowhere.

Is dat nog steeds op dezelfde locatie als de beginjaren ? (naast de Maas aan de Expo)
Ben in 2009 eens tot daar geweest en was wel een gezellig festival (lekker goei eten voor in diee tijd :) )
Terrein van hoofdpodium wel heel klein als de Kendrick daar moet spelen

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.170
Is dat nog steeds op dezelfde locatie als de beginjaren ? (naast de Maas aan de Expo)
Ik denk dat wel eigenlijk? En ja idd, klein festivalletje wel voor wat er staat en al heeft gestaan de afgelopen jaren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken