Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
RubenFrusciante wrote:
Snap de post in Billie Elish d’r verhaal niet helemaal. Ze zegt dat ze iedereen hun tickets zo snel mogelijk wil terug laten betalen, en heeft het over een ‘next tour’, cancelt ze haar 2021 tour dus?..

Haar eigen tour wel. Ticketmaster heeft de terugbetalingsmails al de deur uit gedaan met het bericht dat de show gecanceld is. Maar Mad Cool leek toch wel erg stellig in hun communicatie. Evenals een Italiaans festival waar de naam me even van ontschiet. Benieuwd of ze dan nog wel een paar festivals doet of dat die straks door het slijk moeten dat ze tóch niet komt.
I-days was dat. Ze heeft het ook expliciet over vip passes in haar post, waardoor dit toch meer over zaalshows lijkt te gaan.

Ik begin haar wel als zeer sterke mogelijkheid te zien. Kan de perfecte afsluiter zijn na een oudere band (na RHCP lijkt me persoonlijk het meest logisch).
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
715
645
visdave34 wrote:

RubenFrusciante wrote:
Snap de post in Billie Elish d’r verhaal niet helemaal. Ze zegt dat ze iedereen hun tickets zo snel mogelijk wil terug laten betalen, en heeft het over een ‘next tour’, cancelt ze haar 2021 tour dus?..


Haar eigen tour wel. Ticketmaster heeft de terugbetalingsmails al de deur uit gedaan met het bericht dat de show gecanceld is. Maar Mad Cool leek toch wel erg stellig in hun communicatie. Evenals een Italiaans festival waar de naam me even van ontschiet. Benieuwd of ze dan nog wel een paar festivals doet of dat die straks door het slijk moeten dat ze tóch niet komt.

I-days was dat. Ze heeft het ook expliciet over vip passes in haar post, waardoor dit toch meer over zaalshows lijkt te gaan.

Ik begin haar wel als zeer sterke mogelijkheid te zien. Kan de perfecte afsluiter zijn na een oudere band (na RHCP lijkt me persoonlijk het meest logisch).

Een van de grootste artiesten van de voorbije 2 jaar die Werchter zou afsluiten, ik zou er geen neen tegen zeggen!
Maar ocharme de fans van RHCP en hun oren in het voorvak die denken te blijven staan na RHCP.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Billie Eilish na RHCP klinkt erg intigerend moet ik zeggen. RHCP een van m'n favo bands met de terugkeer van Frusciante en dan daarna een van de grootste (opkomende(carriére nog aan de korte kant natuurlijk)) popsterren ter wereld die ik persoonlijk ook best wel tof vind. Ik zou voor zijn in ieder geval!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
werchter12 wrote:

visdave34 wrote:

RubenFrusciante wrote:
Snap de post in Billie Elish d’r verhaal niet helemaal. Ze zegt dat ze iedereen hun tickets zo snel mogelijk wil terug laten betalen, en heeft het over een ‘next tour’, cancelt ze haar 2021 tour dus?..


Haar eigen tour wel. Ticketmaster heeft de terugbetalingsmails al de deur uit gedaan met het bericht dat de show gecanceld is. Maar Mad Cool leek toch wel erg stellig in hun communicatie. Evenals een Italiaans festival waar de naam me even van ontschiet. Benieuwd of ze dan nog wel een paar festivals doet of dat die straks door het slijk moeten dat ze tóch niet komt.


I-days was dat. Ze heeft het ook expliciet over vip passes in haar post, waardoor dit toch meer over zaalshows lijkt te gaan.

Ik begin haar wel als zeer sterke mogelijkheid te zien. Kan de perfecte afsluiter zijn na een oudere band (na RHCP lijkt me persoonlijk het meest logisch).

Een van de grootste artiesten van de voorbije 2 jaar die Werchter zou afsluiten, ik zou er geen neen tegen zeggen!
Maar ocharme de fans van RHCP en hun oren in het voorvak die denken te blijven staan na RHCP.
Die zullen het wel snel genoeg merken aan het publiek dat daar dan al een paar uur staat te wachten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Kendrick Lamar naar Les Ardentes.

Mooiste tourende naam van het seizoen 2021. Ik kan wel janken. Staan ze daar met hun Gorillaz.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Kendrick Lamar naar Les Ardentes.

Mooiste tourende naam van het seizoen 2021. Ik kan wel janken. Staan ze daar met hun Gorillaz.

Wel een enorme dikke vis voor Les Ardentes. De vlag zal uitgegaan daar.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Kendrick Lamar naar Les Ardentes.

Mooiste tourende naam van het seizoen 2021. Ik kan wel janken. Staan ze daar met hun Gorillaz.
Geen verrassing dat Kendrick er niet staat, maar wel een verrassing dat hij op een ander festival staat. Had verwacht dat ze dan voor 2022 zouden gaan, maar blijkbaar hebben ze het nu wel volledig opgegeven met hem. Jammer natuurlijk, maar dat is nu dan tenminste duidelijk!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z'n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?). Gekke is dat Rock Werchter eigenlijk niks raars gedaan heeft, want de soort van bevestiging leek er te zijn dat Kendrick niet zou touren en dan is Gorillaz in ieder geval een mooie vervanger.

De vraag is dat wanneer Kendrick er dit jaar niet zal staan, wie gaat dat gat de komende jaren een keer proberen te vullen als hiphop headliner? Zal het wachten worden op een volgende festival tour van Kendrick of is er iemand die dat gat zou kunnen vullen een keer?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Als je the Weeknd onder hiphop kunt scharen (eerder pop in mijn ogen) denk ik dat dat je grootste kanshebber is op die topspot op Werchter. Een Tyler gaan ze niet durven denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z’n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?).

Zou echt wel heel kut zijn als ze Kendrick in 2022 ook al niet hebben.

Ben een beetje zuur nu. Lekker Keane blijven boeken, Werchter. Misschien nog de Kaiser Chiefs. Lekker meezingen met dat liedje zoals vroeger toch.

Nu, alle hoop voor het programma ligt nu op de Strokes en een heel goed dagprogramma.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Aike wrote:
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z’n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?).

Zou echt wel heel kut zijn als ze Kendrick in 2022 ook al niet hebben.

Ben een beetje zuur nu. Lekker Keane blijven boeken, Werchter. Misschien nog de Kaiser Chiefs. Lekker meezingen met dat liedje zoals vroeger toch.

Nu, alle hoop voor het programma ligt nu op de Strokes en een heel goed dagprogramma.

Je kan hier erg zuur op reageren. Maar het is toch logisch dat RW verder gaat in hun boekingsproces als Kendrick aangeeft in 2021 niet te touren?

Tenslotte, zonder die Corona hadden ze hem wel geboekt natuurlijk. We zijn gewoon gejost hoe alles is gelopen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Aike wrote:
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z’n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?).

Zou echt wel heel kut zijn als ze Kendrick in 2022 ook al niet hebben.

Ben een beetje zuur nu. Lekker Keane blijven boeken, Werchter. Misschien nog de Kaiser Chiefs. Lekker meezingen met dat liedje zoals vroeger toch.

Nu, alle hoop voor het programma ligt nu op de Strokes en een heel goed dagprogramma.

Dit kan je RW toch niet echt kwalijk nemen? Hij had eerst zijn tour gecanceld en RW heeft snel gereageerd met Gorillaz, toen was iedereen blij. Als ze de spot hadden opengehouden en Kendrick was niet gaan touren, hadden we weer Editors of KoL gehad. Dan was de kamer hier helemaal te klein geweest.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
mattman wrote:

Aike wrote:
Aii pijnlijk dat Kendrick er niet staat, maar het was te verwachten. Wat pijnlijker is dat hij zo te zien dit jaar(2021) z’n tour echt wil doen, want hiermee kan je hem ook wel uitsluiten voor in ieder geval 2022 denk ik(en misschien zelfs 2023 omdat de volgende tour misschien weer een zaaltour zal zijn?).


Zou echt wel heel kut zijn als ze Kendrick in 2022 ook al niet hebben.

Ben een beetje zuur nu. Lekker Keane blijven boeken, Werchter. Misschien nog de Kaiser Chiefs. Lekker meezingen met dat liedje zoals vroeger toch.

Nu, alle hoop voor het programma ligt nu op de Strokes en een heel goed dagprogramma.

Dit kan je RW toch niet echt kwalijk nemen? Hij had eerst zijn tour gecanceld en RW heeft snel gereageerd met Gorillaz, toen was iedereen bij. Als ze de spot hadden opengehouden en Kendrick was niet gaan touren, hadden we weer Editors of KoL gehad. Dan was de kamer hier helemaal te klein geweest.

Correct, maar ik denk dat het emotionele de bovenhand heeft genomen van het rationele
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Al dat gezeik om Kendrick! 1 ding is voor mij duidelijk: kerel komt vaak/altijd te laat op zen eigen shows. Cancelt zen tour om nadien doodleuk te zeggen dat hij toch gaat touren. Stel me de vraag of Kendrick zen eigen carrière wel serieus neemt door zo een dingen te doen. Ik beweer hier niet dat hij niet kan zingen eh. maar qua attitude mag het toch wel een heel pakje meer zijn vind ik.

En idd, ik vind ook niet dat Werchter hier in de fout is gegaan, ze zochten een vervanger. Hebben die gevonden in de vorm van Gorillaz. Goed gedaan! en tegelijk deksel op de neus voor artiesten die denken dat ze alles mogen!

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Werchter valt inderdaad weinig te verwijten, dat maakt het nu juist zo zuur voor diegenen die zo heel graag Kendrick op RW gezien hadden (mezelf incluis).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken