Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Megan Thee Stallion, Deftones, Doja Cat, DaBaby, Big Thief, slowthai, IDLES, Whitney, Poppy en (opnieuw) Lous & The Yakuza mogen ook mee doorgeschoven worden hoor. Mooie batch namen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Megan Thee Stallion, Deftones, Doja Cat, DaBaby, Big Thief, slowthai, IDLES, Whitney, Poppy en (opnieuw) Lous & The Yakuza mogen ook mee doorgeschoven worden hoor. Mooie batch namen.
Allemaal welkom, Deftones wordt moeilijk met Graspop.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Denk dat die stekker vooral bij werchter zelf ligt. Als je ziet dat jonge mensen pas ten vroegste in de zomer worden gevaccineerd wordt ’t afwachten of ze de voorbereidingen wel gaan opstarten in de lente. Volgens bronnen binnen stageco is dat heel twijfelachtig..

https://www.hln.be/binnenland/dromen-van-rock-werchter-daarvoor-is-het-nog-te-vroeg~acd7e808/

Tot een tijdje terug was dat erg twijfelachtig. Logisch. Maar chiquita kan net zoals mij bevestigen dat er ineens een ommezwaai in vibe is.
Er zitten erg machtige mensen in dat wereldje, die veel verder staan in informatie en lobbywerk dan wij weten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Wel opvallend dat zowel Deftones als FKA Twigs niet meer als 'headliner' (het grootste font) worden gezien daar. Dat was vorig jaar wel nog zo.

Ook nog opvallend afwezig: Kendrick Lamar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.
Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.

Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.
Voor Woo Hah! een tikkeltje erger als gedroomde headliner voor een hiphopfestival. Daar komt hij ook niet, dus RW is niet de enige.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.

Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.

Zou extreem pijnlijk zijn. Zeker wanneer Kendrick alle aandacht naar zich zal trekken wanneer hij met nieuwe muziek op de proppen komt. Nu we Kanye volledig kwijt zijn is hij dé hiphop act waarvan een albumrelease een evenement op zich is.

Heb de Kendrick droom nog altijd niet opgegeven hoor. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.
Metallica, Kendrick Lamar, The Strokes.. Benieuwd wat er dan effectief staat want die geruchten en zaken lijken me allemaal wel wat te veel voor het goede tenzij voor een soort vijfde dag misschien zouden gaan ofzo? Rock Werchter XL? We vertrekken in tegenstelling tot andere geruchtenjaren met een voorsprong van vier reeds bekende headliners.

Pearl Jam
Metallica
TOP x Gorillaz
RHCP x The Strokes of Kendrick (of was dat uitgesloten?)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
jefferke wrote:

jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.


Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.

Voor Woo Hah! een tikkeltje erger als gedroomde headliner voor een hiphopfestival. Daar komt hij ook niet, dus RW is niet de enige.
Tgoh Woo hah! heeft toch nog een kans? Daar staat nog een headliner plaats open. Woo hah! communiceerde toen er nog geen sprake was van een inhaaltour. RW heeft die positie ingevuld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Pearl Jam
Metallica
TOP x Gorillaz
RHCP x The Strokes of Kendrick (of was dat uitgesloten?)

WOE: Metallica (als zij het zijn natuurlijk)
DON: PJ
VRIJ: Strokes en WOD
ZAT: TOP en Gorillaz
ZON: RHCP en KL
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Joslittel wrote:

mattman wrote:
Heb de Kendrick droom nog altijd niet opgegeven hoor.
1f642.svg



Als president?

Verkeerde rapper.

Inderdaad. Kendrick is een beetje de tegenpool van Kanye qua karakter. Die wil niet te veel in de spotlights staan en de show stelen. Ook veel meer down to earth en nuchter.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Yannick wrote:
Pearl Jam
Metallica
TOP x Gorillaz
RHCP x The Strokes of Kendrick (of was dat uitgesloten?)

WOE: Metallica (als zij het zijn natuurlijk)
DON: PJ
VRIJ: Strokes en WOD
ZAT: TOP en Gorillaz
ZON: RHCP en KL
In 2016 werd Editors, na de Peppers, verkochtals dance afsluiter. Daarom dat ik twijfel dat ze dit zullen willen. En indien wel, sluit ik liever af met Tame Impala (maar dat is persoonlijk ;) )
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
RubenFrusciante wrote:

jefferke wrote:

jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.


Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.


Voor Woo Hah! een tikkeltje erger als gedroomde headliner voor een hiphopfestival. Daar komt hij ook niet, dus RW is niet de enige.

Tgoh Woo hah! heeft toch nog een kans? Daar staat nog een headliner plaats open. Woo hah! communiceerde toen er nog geen sprake was van een inhaaltour. RW heeft die positie ingevuld.
Woo Hah! heeft gecommuniceerd dat Kendrick sowieso niet komt. Dus tuurlijk er is altijd een kans, maar ze zouden zichzelf volledig tegenspreken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
jefferke wrote:

RubenFrusciante wrote:

jefferke wrote:

jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.


Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.


Voor Woo Hah! een tikkeltje erger als gedroomde headliner voor een hiphopfestival. Daar komt hij ook niet, dus RW is niet de enige.


Tgoh Woo hah! heeft toch nog een kans? Daar staat nog een headliner plaats open. Woo hah! communiceerde toen er nog geen sprake was van een inhaaltour. RW heeft die positie ingevuld.

Woo Hah! heeft gecommuniceerd dat Kendrick sowieso niet komt. Dus tuurlijk er is altijd een kans, maar ze zouden zichzelf volledig tegenspreken.
Ja maar ze communiceerden voor er nieuwe Kendrick data kwamen. Te vroeg geschoten van zowel Woo hah als RW lijkt het.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
RubenFrusciante wrote:

jefferke wrote:

RubenFrusciante wrote:

jefferke wrote:

jimmywe wrote:
Ik twijfel er niet aan dat ze Kendrick nog gaan toevoegen. Roskilde heeft daar wel de ruimte voor.


Het is voor RW wel jammer dat ze te snel hebben geanticipeerd. Zeker als het de enige show is die niet ingehaald zal worden. Het heeft er alle schijn naar.


Voor Woo Hah! een tikkeltje erger als gedroomde headliner voor een hiphopfestival. Daar komt hij ook niet, dus RW is niet de enige.


Tgoh Woo hah! heeft toch nog een kans? Daar staat nog een headliner plaats open. Woo hah! communiceerde toen er nog geen sprake was van een inhaaltour. RW heeft die positie ingevuld.


Woo Hah! heeft gecommuniceerd dat Kendrick sowieso niet komt. Dus tuurlijk er is altijd een kans, maar ze zouden zichzelf volledig tegenspreken.

Ja maar ze communiceerden voor er nieuwe Kendrick data kwamen. Te vroeg geschoten van zowel Woo hah als RW lijkt het.

Als een act als Kendrick doorgeeft niet te touren in 2021, en je wil je bezoekers goed informeren, toch niet verkeerd?
Btw, volgens den tamtam was Gorillaz al lang een zekerheid voor 2021, nog voor de cancel van 2020. Denk dat alles wat samenkomt.

Als het gerucht van een dubbele main stage klopt is er veel opgelost.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken