Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

DennisvdBr wrote:
ik doe ook een gokje…

Disclosure – Pixies – Pearl Jam
Liam Gallagher – Anderson Paak – Kendrick Lamar
Faith No More – 21 Pilots – Gorillaz
Placebo – Royal Blood – Red Hot Chili Peppers

In dat geval zal Disclosure de mainstage afsluiten (wat ze al een keer gedaan hebben) en niet derdelaatste spelen denk ik. Het vreemde voor 2020 is dat ze initieel op de website aangekondigd waren om op het hoofdpodium te spelen. Kort nadien werden ze ‘verplaatst’ naar de Barn.

Verder denk ik dat deze gok te ‘revolutionair’ zou zijn voor de bovenkant van de affiche, Paak – Lamar – 21 Pilots – Gorillaz als zijnde de helft van de 8 grootste namen… Het blijft Rock Werchter ? Al kunnen ze me misschien verbazen.

Laat Paak maar komen, maar dan gwn zoals in 2020 zou gebeurd zijn. Als 4e op de main, met daarna FNM. Laat vooral The Strokes terugkeren.

Pixies - PJ
Liam Gallagher - TWOD - The Strokes
(Paak) - FNM - TOP - Gorillaz
Placebo - Royal Blood - RHCP

Ik hoop dat ze the strokes niet vervangen door Kendrick. Zou enorme domper zijn.
Kendrick, gorillaz of is dat te veel vh goede?
Of... Komt er toch die 5e dag ?

Als ik Ken zo lees had werchter al geanticipeerd dat Kendrick niet tourt en gorillaz als alternatief geboekt. Qua kostenplaatje denk ik niet dat ze Kendrick weer gaan boeken, ook moeilijk nog in te passen ergens.

Als ik Ken zo lees had werchter al geanticipeerd dat Kendrick niet tourt en gorillaz als alternatief geboekt. Qua kostenplaatje denk ik niet dat ze Kendrick weer gaan boeken, ook moeilijk nog in te passen ergens.
Dat klinkt als een bevestiging dus...

Lijkt me ook gewoon logisch. Zowel Rock In Roma als Woo Ha hadden al aangegeven dat Kendrick in 2021 niet terug zou keren, dan wil je als major zo snel mogelijk duidelijkheid (en een alternatief) kunnen bieden aan jouw tickethouders.

dinofest wrote:
Of… Komt er toch die 5e dag ?

Interessante vraag…

Voor Kendrick Lamar een 5e dag? Ondanks dat men hem graag zou zien komen hier, was zijn dag met ook nog eens 21 pilots en FNM nog niet uitverkocht en verliep zelfs niet vlot volgens de geruchten. Dan lijkt een 5e dag voor hem toch te veel van het goede. Zie zo een 5e dag enkel voor een zeer grote naam zoals Metallica in orde komen.

Klopt wel ja voor Kendrick gaan ze geen 5e dag zetten. En ik denk dat ze boutique en classic zoveel mogelijk dezelfde line up gaan proberen houden.
Ik denk echt niet dat ze hem nog ergens gaan zetten. Persoonlijk hoeft 't ook niet voor mij. Al gun ik het de fans hier.
Maar denk niet dat Kendrick en gorillaz of strokes dezelfde avond gaan spelen.

Vind dagje met Twenty One Pilots & Gorillaz toch te plat zeh voor Werchter!
Laat Top Maar Subben, steek Strokes ertussen en Gorillaz als dag afsluiter en ik ben mee ;-)
TOP-Strokes-Gorillaz

Gorillaz en Kendrick op 1 dag (en de Pilots!) of Kendrick ipv the Strokes (en The Strokes dan voor Gorillaz op zaterdag) of na The Strokes op vrijdag zou ik fantastisch vinden. Hoe dan ook, wordt weer interessant zo! Echt goed nieuws dat hij weer gaat touren!!!!

dinofest wrote:

Dat klinkt als een bevestiging dus…

Hopelijk

Morgen weer een aankondiging? Het is tenslotte vrijdag... Hopelijk morgenochtend bevestiging van The Strokes! Kan ook mensen helpen overtuigen om hun ticket te behouden.

Kendrick lijkt me wel een goede 'vervanger' voor Taylor Swift op Werchter Boutique. Kan je wat mij betreft zeker een mooi dagje rond bouwen.

Voel me niet aangesproken, maar moest lachen. ?

[video]https://m.youtube.com/watch?v=UmN8Yfe7n0w[/video]

Nos Alive laat weten nog bezig te zijn met Kendrick lamar. Alweer een goed teken voor de werchter festivals. Mijn verwachting is dat Kendrick de vervanging voor Taylor Swift is op Boutique.

Nos Alive laat weten nog bezig te zijn met Kendrick lamar. Alweer een goed teken voor de werchter festivals. Mijn verwachting is dat Kendrick de vervanging voor Taylor Swift is op Boutique.
Waar laten ze dat weten, NOS Alive van Lamar?

Ik zou dit toch geweldig teleurstellend vinden als Kendrick niet meer op RW zou staan (en ook wel een beetje een blunder van de organisatie), maar ik geloof er zelf ook niet meer in. Gorillaz is in mijn ogen geen waardige vervanger.

Goed Lamar nieuws ja.

Boutique zie ik minder voor me. Geweldige act maar wel eentje die geen sets van 2u+ speelt, wat je normaal wel ziet op een Boutique. Maar goed, als hij er staat, dan ik ook.

Perfect voor na Gorillaz. Gaan ze lekker later door. Of nog perfecter het op vrijdag.

Zou het wel wat too little too late vinden als hij pas in 2022 zijn show komt inhalen op RW.

rhcp wrote:

Ik zou dit toch geweldig teleurstellend vinden als Kendrick niet meer op RW zou staan (en ook wel een beetje een blunder van de organisatie), maar ik geloof er zelf ook niet meer in. Gorillaz is in mijn ogen geen waardige vervanger.
Want de optie dat Kendrick zelf zijn tour eruit heeft getrokken bestaat natuurlijk niet...
RW heeft hem toch niet zonder reden geboekt?! Die hadden gewoon alles eraan gedaan om hem terug te boeken, maar ja Kendrick had andere plannen waarschijnlijk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread