Omdat ze niet zo arrogant zijn dat ze per sé als laatste willen spelen. Dat is toch iets moois? Ruimte bieden voor een dance act, Black Eyed Peas.theblackmadness wrote:
Yannick wrote:
jefferke wrote:
The Strokes kunnen ze er misschien nog uitpersen, dan zijn alle headliners bekend.
Vrijdag mist toch nog twee headliners? En ik kan me niet voorstellen dat RHCP en Royal Blood de grote namen zullen zijn op zondag; RHCP had Editors nog naast zich in 2016.
Frusciante erbij is toch een wereld van verschil, lijkt me.
Hoezo? De laatste keer met Frusciante, in 2006, stonden ze ook gewoon als voorlaatste.
Hoop ook nog wel op een Tame Impala erna die het weekend wat feestelijk/knallend afsluit…
Het kan prima zijn dat je de RHCP live niet zo vindt (saai of onfeestelijk kan ik echt niet inkomen, maar goed ieder z'n mening) maar Frusciante is gewoon een kwaliteitsinjectie van heb ik jou daar. Ik kan weinig muzikanten noemen die een band zo veel extra's geven.
Denk dat met Placebo erbij je met Placebo - Royal Blood - RHCP geen slecht rijtje hebt. En anders spelen waarschijnlijk Kiwanuka en Thom Yorke tegelijk, ook niet misselijk.