Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.825
Ja ok, hangen. Maar hier staat een hele hoop op het podium zelf. Neem toch aan dat ze dat niet die ochtend al neerzetten.

Edit: maar goed we gaan hier toch niet uit komen. Het begint ook een tamelijk zinloze discussie te worden. Grote productie of niet, ik vind The Killers toch een beetje een saaie headliner. Anderen vinden het leuk. So be it.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Nu begint te tijd toch te dringen voor Jungle, The Breeders en Liam Gallagher, drie namen die ik toch echt verwacht(te) gezien hun tourschema (en zeer graag verwelkom). Hopelijk deze vrijdag verlossing omtrent één (of twee of drie) van deze namen!
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Vaak zijn de riggers een hele nacht bezig. Dingen die op het podium staan worden klaar gezet achter het podium.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Nieuwe grote naam in de pot, Placebo midden juni in Londen. Lijkt mij een sterke subheadliner voor Vrijdag of donderdag.

Mogen meteen komen van mij, ik blijf het een uitstekende groep vinden, ook veel van mijn vrienden dwepen met deze band. Maar zonder nieuw werk is de kans klein op een Werchterboeking volgens mij.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Net The Killers gezien en moet zeggen, topshow. Brandon was in tegenstelling tot wat ik lees en hoor over voorbije optredens terug goed bij stem. De B-garnituur muzikanten, de vervangers, verliezen zeer weinig effect wanneer de hits passeren. Het was een goeie feel good show met de nodige hits, meezing momenten en een frontman die moeite doet. Goeie naam, goeie headliner.
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Als Ollander nog niet tevreden met de Nederlandse inbreng op dit mooie Belgische muziekfestiijn. Dotan? Niet mijn ding. Sven nogwat? Zegt mij nix. Nee dan graag My Baby of Claw Boys Claw. Miss mag ook of Navarone. Verwacht er niet veel van, maar kan altijd een poging wagen. Mochten ze dit forum raadplegen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Als Ollander nog niet tevreden met de Nederlandse inbreng op dit mooie Belgische muziekfestiijn. Dotan? Niet mijn ding. Sven nogwat? Zegt mij nix. Nee dan graag My Baby of Claw Boys Claw. Miss mag ook of Navarone. Verwacht er niet veel van, maar kan altijd een poging wagen. Mochten ze dit forum raadplegen.

Vorig jaar stond er geen enkele Nederlandse act op RW en de namen die jij noemt zijn nu ook niet bepaald populair in België dus ik vrees dat je op je honger gaat blijven zitten...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Van mij mogen Nederlanders over het algemeen ook wegblijven op buitenlandse festivals. Die kom ik in Nederland al genoeg tegen. Er zijn enkele uitzonderingen zoals DOOL en VUUR op Graspop.

Dotan en Sevn Alias vind ik zwakke boekingen voor Werchter. Als het toch Nederlands moet, doe dan DeWolff maar.
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Poulske wrote:
De productie was vooral qroot qua visual effects. Het podium van gisteren zou eenvoudig met een paar aanpassingen naar het podium van Werchter kunnen worden omgezet. Onderstaand een linkje naar het podium.
podium

Thanks voor de link. Ik denk persoonlijk dat dit nogal aan de grote kant is voor op een festival podium, maar we gaan het zien. Ik vind het er wel stom uit zien dat die gast naast zo’n enorm man-symbool staat op te treden. Is hij zo onzeker over zijn eigen mannelijkheid dat hij dat symbool op het podium naast zich nodig heeft ter bevestiging?
1f606.svg

Geen idee, maar deze kwam omhoog met het nummer, The Man, dus vandaar. :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Van mij mogen Nederlanders over het algemeen ook wegblijven op buitenlandse festivals. Die kom ik in Nederland al genoeg tegen. Er zijn enkele uitzonderingen zoals DOOL en VUUR op Graspop.

Dotan en Sevn Alias vind ik zwakke boekingen voor Werchter. Als het toch Nederlands moet, doe dan DeWolff maar.

VUUR en Johan zouden van mij wel erbij mogen komen. Green Lizard (evt met ode aan Nirvana) ook leuk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
11 juli: Björk in Gent: zal dus niet meer naar RW komen!

Jammer voor RW, maar hier moet ik wel bij zijn. Da's om de hoek van waar ik woon. ;-) Dat het 3 dagen na RW is, so be it. YES!

(sorry, wil even m'n enthousiasme kwijt)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Kans dat ze cancelled is dan ook weer vrij groot. Bjork zou Bjork niet zijn als dit risico niet 75 procent was.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Oké maar Mad Cool had eigenlijk best wel een weekje later mogen vallen. Verdikke haha
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Oké maar Mad Cool had eigenlijk best wel een weekje later mogen vallen. Verdikke haha

Zelfde probleem hier, hahaha, maar gezien de line-up van Mad Cool mogen we eigenlijk niet klagen!
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Joslittel wrote:
Van mij mogen Nederlanders over het algemeen ook wegblijven op buitenlandse festivals. Die kom ik in Nederland al genoeg tegen. Er zijn enkele uitzonderingen zoals DOOL en VUUR op Graspop.

Dotan en Sevn Alias vind ik zwakke boekingen voor Werchter. Als het toch Nederlands moet, doe dan DeWolff maar.

VUUR en Johan zouden van mij wel erbij mogen komen. Green Lizard (evt met ode aan Nirvana) ook leuk.
en de Staat onderhand een keer...
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken