colint wrote:
Iemand op eFestivals heeft contact opgenomen met de organisatie en ze hebben gezegd dat op The Slope lokaal en aanstormend talent staat. Ook zie ik dat Festileaks het stukje uit hun artikel waarin stond dat een groot deel van de 23 namen op The Slope zou staan heeft verwijderd. Dit was dus waarschijnlijk geen juiste informatie. Kans is dus groot dat veel van de namen waarvan wij dachten dat ze op The Slope stonden dus gewoon op lage spots in The Barn of Klub C staan.
Hmm ja verbaast mij niks eigenlijk. Zoveel echt klein grut zat er nog niet bij. Zou niet echt realistisch zijn om heel veel internationale artiesten op zo’n extra podium te verwachten.
Mwa. Denk dat ze hier niet alleen onbekende of Belgische dingen gaan neerzetten hoor. Er zullen ongetwijfeld al een greep Slope namen bekend zijn. The White Bufallo, Faces On TV, Dermot Kennedy, Idles, Keir, IAMDBB en misschien zelfs Susanne Sundfor, daar denk ik nu aan. Heeft ook geen nut om een 4de stage te introduceren en daarop acts te zetten die nog helemaal niks bewezen hebben.