Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Zeer benieuwd wat er in de komende weken nog toegevoegd wordt, maar zeker wel tevreden met deze worp!
Ik vermoed inderdaad dat de grootste namen die we nog moeten krijgen een sub voor The Killers zijn (ik denk echt dat The Killers afsluiten), en de band die voor Pearl Jam & Jack White op de main staat. Ik gok nog steeds op respectievelijk Tame Impala & Noel Gallagher's High Flying Birds.

Mijn lijstje van bands die tot op heden bekendgemaakt zijn:

DONDERDAG
Must-see: QOTSA, Gorillaz, The Vaccines, Steven Wilson
Graag zien, indien geen clash met 1 van bovenstaanden: At The Drive-In, BRMC, Triggeringer, Keir, Alice in Chains

VRIJDAG
Must-see: Ben Howard, Anderson Paak. & The Free Nationals, First Aid Kit, The White Buffalo
Graag zien, indien geen clash met 1 van bovenstaanden: The Killers, Franz Ferdinand, Angus & Julia Stone, Dermot Kennedy, Franz Ferdinand

ZATERDAG
Must-see: Pearl Jam, Jack White, Fleet Foxes
Graag zien, indien geen clash met 1 van bovenstaanden: Jack Johnson, MGMT, Stereophonics, The Struts, Susanne Sundfor

ZONDAG
Must-see: Nick Cave & The Bad Seeds, Arctic Monkeys, Eels, David Byrne
Graag zien, indien geen clash met 1 van bovenstaanden: Nine Inch Nails, Fever Ray, Kaleo, NAO, IDLES, Pale Waves

Met andere woorden: TOP-Werchter voor mij :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Eventjes verder beredeneren over deze poster. Ik denk dat alle slope namen klein onderaan erbij staan. Dus Keir, Sevn Allias en Tom Grennan voor de donderdag maar dat er voor de zaterdag nog geen Slope namen bekend zijn. Ook valt op dat er op elke dag 2 grote namen zijn behalve de vrijdag. De laatste 2 main stage acts zijn overal even groot (zelfs Jack White en Pearl Jam). Dat doet me denken dat London Grammar niet bij de laatste 2 main stage acts hoort maar en nog een afsluiter na the Killers komt. Verder zal lijkt me de laatste 2 acts van the barn, de act voor de sub/co-head en de laatste van Klubc in het eennagrootste lettertype zijn. Dat klopt voor sommige dagen al helemaal (donderdag act voor QOTSA = Alice in Chains, Klubc head Marshmello, Laatste 2 barn James bay – the Script). Dat zou ruwweg betekenen dat we de sub op de zaterdag nog krijgen en de sub + klubc head van de zondag.
Dat geloof ik nu is niet. Vorig jaar was er bv nog veel hoop omdat op sommige dagen erg weinig namen in een groot font stonden (eigenlijk alle dagen behalve donderdag). Ik denk dat je dus niet zo super veel kunt afleiden van of een bepaalde act nu op een bepaald podium zal spelen of niet enkel en alleen afgaande van de font op het affiche. Ik heb 't op Efest gezegd en hier ook. Naar mijn mening is de Slope een klein podium voor opkomende en lokale artiesten, maar betekent daarmee ook dat die niet een gigantisch ledscherm gaan meepakken of andere dingen qua productie. Veel singer-song writers zullen hier staan, die niet veel podium aankleding bij hebben. Ik kijk naar een Tom Grennan, The White Buffalo, Tom Walker maar ook bv Sigrid, Kali Uchis, Nao en IAMDDB. Er is natuurlijk een grijze zone van kleine artiesten die op beide kunnen staan maar het verschil zit 'm denk ik in hoeveel volk ze bv naar de Klub C zouden kunnen trekken en naar de Slope als ze tegenover een groter artiest staan geprogrammeerd. Ik denk bv dat Angèle perfect op de Slope terecht kan maar dat dit gezien haar stijgende populariteit niet zal gebeuren..

Nu we naast The Killers, London Grammar en Snow Patrol nu ook Franz Ferdinand krijgen op vrijdag, doet 't me vermoeden dat The Killers daar gewoon alleen gaat headlinen en ook afsluiten. Het is imo ook de zwakste dag maar wordt aangevuld met een sterk en samenhorig dagprogramma. Dat is in het verleden nog al gebeurd nl. dat er een zwakkere headliner een dag droeg maar dat die dag wel een sterk dagprogramma had. Dit zal nu ook zo zijn denk ik..

Ik vermoed dat we dus nog dit missen:
- Barn headliner (donderdag) > Gambino? Justice? Parov Stelar? OF sub waarbij The Script in de Barn vliegt > Tame Impala?
- plek voor de sub (zaterdag) > Tame Impala???
- sub (zondag) > Noel Gallagher?
- plek voor de sub (zondag) > geen idee lol
- Klub C headliner (zondag), tenzij Fever Ray de Klub C headliner is. > geen idee
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Mooie lijstjes dames en heren. Zal binnenkort ook mijn favorieten posten.

Ik zag onlangs deze review van het Lowlands optreden van Vince Staples voorbij komen. https://3voor12.vpro.nl/update~cea465a1-a922-4f85-aba2-7604e5a4ce86~ll17-vince-staples-praat-je-schuldgevoelens-aan~.html

Beste act van de Lowlands zaterdag 2017, volgens 3 voor 12. Ik ben niet zo’n hiphop-freak, maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg nieuwsgierig ben geworden naar dit optreden. Toevallig mensen op dit forum die hem vorig jaar op Lowlands hebben gezien en dit kunnen beamen?

Ja, kan ik beamen! Ik was erbij en was al lange tijd fan maar die jongen heeft zoveel energie en passie in zijn optreden! Hij trad op voor een oranje scherm met alleen zijn schim en dat simpele paste goed met hem die rondspringend op het podium het publiek opzweepte, heel vet gedaan. Meer ga ik niet zeggen, je moet vooral zelf gaan kijken, dat ga ik ook zeker weer doen :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Brian wrote:
Eventjes verder beredeneren over deze poster. Ik denk dat alle slope namen klein onderaan erbij staan. Dus Keir, Sevn Allias en Tom Grennan voor de donderdag maar dat er voor de zaterdag nog geen Slope namen bekend zijn. Ook valt op dat er op elke dag 2 grote namen zijn behalve de vrijdag. De laatste 2 main stage acts zijn overal even groot (zelfs Jack White en Pearl Jam). Dat doet me denken dat London Grammar niet bij de laatste 2 main stage acts hoort maar en nog een afsluiter na the Killers komt. Verder zal lijkt me de laatste 2 acts van the barn, de act voor de sub/co-head en de laatste van Klubc in het eennagrootste lettertype zijn. Dat klopt voor sommige dagen al helemaal (donderdag act voor QOTSA = Alice in Chains, Klubc head Marshmello, Laatste 2 barn James bay – the Script). Dat zou ruwweg betekenen dat we de sub op de zaterdag nog krijgen en de sub + klubc head van de zondag.

Dat geloof ik nu is niet. Vorig jaar was er bv nog veel hoop omdat op sommige dagen erg weinig namen in een groot font stonden (eigenlijk alle dagen behalve donderdag). Ik denk dat je dus niet zo super veel kunt afleiden van of een bepaalde act nu op een bepaald podium zal spelen of niet enkel en alleen afgaande van de font op het affiche. Ik heb ’t op Efest gezegd en hier ook. Naar mijn mening is de Slope een klein podium voor opkomende en lokale artiesten, maar betekent daarmee ook dat die niet een gigantisch ledscherm gaan meepakken of andere dingen qua productie. Veel singer-song writers zullen hier staan, die niet veel podium aankleding bij hebben. Ik kijk naar een Tom Grennan, The White Buffalo, Tom Walker maar ook bv Sigrid, Kali Uchis, Nao en IAMDDB. Er is natuurlijk een grijze zone van kleine artiesten die op beide kunnen staan maar het verschil zit ‘m denk ik in hoeveel volk ze bv naar de Klub C zouden kunnen trekken en naar de Slope als ze tegenover een groter artiest staan geprogrammeerd. Ik denk bv dat Angèle perfect op de Slope terecht kan maar dat dit gezien haar stijgende populariteit niet zal gebeuren..

Nu we naast The Killers, London Grammar en Snow Patrol nu ook Franz Ferdinand krijgen op vrijdag, doet ’t me vermoeden dat The Killers daar gewoon alleen gaat headlinen en ook afsluiten. Het is imo ook de zwakste dag maar wordt aangevuld met een sterk en samenhorig dagprogramma. Dat is in het verleden nog al gebeurd nl. dat er een zwakkere headliner een dag droeg maar dat die dag wel een sterk dagprogramma had. Dit zal nu ook zo zijn denk ik..

Ik vermoed dat we dus nog dit missen:
– Barn headliner (donderdag) > Gambino? Justice? Parov Stelar? OF sub waarbij The Script in de Barn vliegt > Tame Impala?
– plek voor de sub (zaterdag) > Tame Impala???
– sub (zondag) > Noel Gallagher?
– plek voor de sub (zondag) > geen idee lol
– Klub C headliner (zondag), tenzij Fever Ray de Klub C headliner is. > geen idee

Het is inderdaad een grijs gebied wie op the slope staat en wie in het begin in klubc en the barn. Aangezien het de eerste keer is met dit 4de podium is het nu vooral gissen. Ik zie btw in sigrid juist iemand die mensen gaat trekken naar haar optreden en daarom niet op the slope staat.
Ik zie juist op de vrijdag nog wel een act na the killers. Ala disclosure na Paul McCartney 2016. Dan krijg je denk ik Main: Franz Fernidand - Snow Patrol - The Killers - Dance act. Barn: A&J Stone - Ben Howard - London Grammar. Klubc: Arsenal - Russ - Anderson Paak.
De rest met je lijstje wat we nog missen ben ik met je eens. Ik verwacht alleen Tame Impala niet meer. Noel Gallagher idd nog wel.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Omdat ik ook van lijstjes houd is hier mijn voorlopige schema:

DONDERDAG:
Must see: Queens of the Stone Age, Gorillaz, Steven Wilson, Vince Staples
Graag: James Bay, Alice in Chains, BRMC, Kali Uchis, The Vaccines

VRIJDAG:
Must see: Franz Ferdinand, Anderson. Paak, The White Buffalo
Graag: The Killers, Snow Patrol, Ben Howard, The Kooks, Walking on Cars

ZATERDAG:
Must see: Pearl Jam, Jack White, Stone Sour, The Struts
Graag: Jack Johnson, Khalid, MGMT, Stereophonics

ZONDAG:
Must see: Arctic Monkeys, Nick Cave and the Bad Seeds, David Byrne, Kaleo, The Amazons
Graag: NIN, Eels, Fever Ray

Ik denk dat het een flink clash-weekend wordt voor mij
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.954
Leuk om al jullie lijstjes te zien! Ga zeker nog wat dingen luisteren die men hier hoog heeft zitten, de lijst met "zeker zien" kan alleen maar groeien. Wel apart om te zien trouwens dat bijna niemand interesse lijkt te hebben in London Grammar. Onbekend of niet gewaardeerd? Als het je onbekend is zou ik het zeker willen aanraden!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.692
2.355
Mijn voorlopige lijstje:

DONDERDAG:
must-see: Steven Wilson, Queens of the Stone Age
graag: Rival Sons, BRMC, The Vaccines, Gorillaz

VRIJDAG:
must-see: First Aid Kit, CHVRCHES, Angus & Julia Stone, London Grammar, The Killers
graag: The White Buffalo, Snow Patrol, Ben Howard

ZATERDAG:
must-see: Jack White, Susanne Sundfor
graag: The Struts, Stone Sour, Jack Johnson, Pearl Jam

ZONDAG:
must-see: Sigrid ( aanrader! 2X live gezien en steeds een schitterende show), David Byrne, Fever Ray, Eels, Nick Cave, Arctic Monkeys
graag: Kaleo, Nine Inch Nails

Zaterdag<Donderdag<Vrijdag<Zondag

De meesten hebben het hier wel al eens gezegd, maar wat een schitterende affiche is dit. Elke dag voldoende te zien, met een schitterende mix van oude toppers en nieuw talent. Kan niet wachten tot het weer zo ver is!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Heemstock wrote:
Mooie lijstjes dames en heren. Zal binnenkort ook mijn favorieten posten.

Ik zag onlangs deze review van het Lowlands optreden van Vince Staples voorbij komen. https://3voor12.vpro.nl/update~cea465a1-a922-4f85-aba2-7604e5a4ce86~ll17-vince-staples-praat-je-schuldgevoelens-aan~.html

Beste act van de Lowlands zaterdag 2017, volgens 3 voor 12. Ik ben niet zo’n hiphop-freak, maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg nieuwsgierig ben geworden naar dit optreden. Toevallig mensen op dit forum die hem vorig jaar op Lowlands hebben gezien en dit kunnen beamen?

Ja, kan ik beamen! Ik was erbij en was al lange tijd fan maar die jongen heeft zoveel energie en passie in zijn optreden! Hij trad op voor een oranje scherm met alleen zijn schim en dat simpele paste goed met hem die rondspringend op het podium het publiek opzweepte, heel vet gedaan. Meer ga ik niet zeggen, je moet vooral zelf gaan kijken, dat ga ik ook zeker weer doen
1f642.svg
Ik was er ook bij, was een heel vet optreden, wat een energie in de tent! Moet er wel bij zeggen, de India was hier ook wel de perfecte tent voor. Ben benieuwd of dit in één van die joekels van tenten op Werchter net zo goed gaat werken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Ik zit met de luxe dat ik ook nog is naar Mad Cool ga en bij wijze van spreke bij clashes kan gebruik maken van het feit dat ik sommige bands toch al ga zien maar sommige bands kan en wil ik niet anders dan 2x zien, bij deze m'n must sees:

Donderdag: Alice In Chains - Triggerfinger - Kali Uchis - Steven Wilson - Vince Staples - Queens Of The Stone Age - Gorillaz
Vrijdag: First Aid Kit - CHVRCHES - Ben Howard - London Grammar - Anderson .Paak
Zaterdag: Angèle - Susanne Sundfor - Jack White - Pearl Jam
Zondag: Equal Idiots - IDLES - Kaleo - Roméo Elvis + Le Motel - David Byrne - Fever Ray - Sigrid - Nick Cave & TBS - Nine Inch Nails - Arctic Monkeys
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Leuk om al jullie lijstjes te zien! Ga zeker nog wat dingen luisteren die men hier hoog heeft zitten, de lijst met “zeker zien” kan alleen maar groeien. Wel apart om te zien trouwens dat bijna niemand interesse lijkt te hebben in London Grammar. Onbekend of niet gewaardeerd? Als het je onbekend is zou ik het zeker willen aanraden!

Te trage muziek naar mijn smaak. Daarom geen must see. Vind het ook beetje vreemd dat ze zó hoog op het affiche staan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Donderdag:
must-see: Queens of the Stone Age, Gorillaz, Alice in Chains, At the Drive in, Black Rebel Motorcycle Club, Steven Wilson, Rival Sons, The Vaccines
graag: Triggerfinger

Vrijdag:
must-see: /
graag: The Killers, London Grammar, Snow Patrol, Ben Howard, Franz Ferdinand, Anderson .Paak & the free Nationals, Arsenal, The White Buffalo

Zaterdag:
must-see: Pearl Jam, Jack White, MGMT, Stereophonics
graag: Fleet Foxes, Angèle, Petit Biscuit, Stone Sour, The Struts, Susanne Sundför

Zondag:
must-see: Nick Cave and the bad Seeds, Nine Inch Nails, Eels, David Byrne
graag: Arctic Monkeys, Fever Ray, Rone, The Amazons, Equal Idiots, IDLES

Donderdag en zondag de sterkste dagen dus voor mij, al is de bovenkant van die zaterdag ook supersterk natuurlijk, met Jack White en Pearl Jam.

Wat mij wel opvalt, is dat er van de 69 bekende namen slechts 3 dance-namen zijn: Marshmello, Petit Biscuit en Rone volgens mij.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Leuk om al jullie lijstjes te zien! Ga zeker nog wat dingen luisteren die men hier hoog heeft zitten, de lijst met “zeker zien” kan alleen maar groeien. Wel apart om te zien trouwens dat bijna niemand interesse lijkt te hebben in London Grammar. Onbekend of niet gewaardeerd? Als het je onbekend is zou ik het zeker willen aanraden!

Zeker niet ondergewaardeerd langs mijn kant - voor hun eerste plaat uitkwam die eerste EP vaak geluisterd. Maar live viel het voor mij wat te vlak uit op PKP, vandaar. Ik ga ze waarschijnlijk toch nog een kans geven, want wat een strot heeft Hannah Reid toch... 8-O
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ik ging eigenlijk wachten tot we de hele affiche kennen, maar omdat iedereen het hier doet: mijn must sees.

DONDERDAG:
Must-sees: Gorillaz, Queens Of The Stone Age, Vince Staples
Graag: Steven Wilson, At The Drive In, The Vaccines, Alice In Chains

VRIJDAG:
Must-sees: Anderson.Paak, The Killers
Graag: Ben Howard, Arsenal, Franz Ferdinand

ZATERDAG:
Must-sees: Jack White, Fleet Foxes
Graag: MGMT, Blackwave, Susanne Sundfor, Pearl Jam

ZONDAG:
Must-sees: Nick Cave & The Bad Seeds, Nine Inch Nails, David Byrne, Eels, Fever Ray
Graag: Arctic Monkeys, Sigrid, Idles, NAO

Bizarre zondag, nog nooit zoveel acts die ik écht absoluut wil zien op één dag gehad. En we moeten waarschijnlijk nog een sub krijgen voor Nick. Dat blokkenschema gaat pijn doen... Ook Jack White en Fleet Foxen clashen liever niet, met stip de 2 acts waarnaar ik het meeste uitkijk op die zaterdag. Jammer dat Pearl Jam zoveel speeltijd 'opvreet'...al wil ik graag nog eens een kijkje gaan nemen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.954
Dr. Hannibal wrote:
Leuk om al jullie lijstjes te zien! Ga zeker nog wat dingen luisteren die men hier hoog heeft zitten, de lijst met “zeker zien” kan alleen maar groeien. Wel apart om te zien trouwens dat bijna niemand interesse lijkt te hebben in London Grammar. Onbekend of niet gewaardeerd? Als het je onbekend is zou ik het zeker willen aanraden!

Zeker niet ondergewaardeerd langs mijn kant – voor hun eerste plaat uitkwam die eerste EP vaak geluisterd. Maar live viel het voor mij wat te vlak uit op PKP, vandaar. Ik ga ze waarschijnlijk toch nog een kans geven, want wat een strot heeft Hannah Reid toch…
1f62f.svg

Moet zeggen dat ik de vorige keer op Werchter live ook nog niet erg onder de indruk was. Maar ik kende het toen niet goed en ik stond ver achteraan in Klub C. Heb het heel veel geluisterd laatste jaren dus tijd voor een goede herkansing!
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Dan zal ik ook maar mijn voorlopige voorkeuren benoemen, zonder rekening te houden met de clashes, en dat zullen er behoorlijk wat worden helaas.

Donderdag:
Must-sees: QUEENS OF THE STONE AGE, BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB, GORILLAZ, STEVEN WILSON
Graag zien: Alice In Chains, Rival Sons, Triggerfinger
Als het uitkomt: Keir, The Vaccines, James Bay

Vrijdag:
Must-sees: LONDON GRAMMAR, BEN HOWARD, SNOW PATROL, ANGUS & JULIA STONE, FRANZ FERDINAND, THE KILLERS
Graag zien: Chvrches
Als het uitkomt: Arsenal, First Aid Kid, Dermot Kennedy, The White Buffalo

Zaterdag:
Must-sees: STEREOPHONICS, JACK WHITE, FLEET FOXES, SUSANNE SUNDFØR
Graag zien: MGMT, Pearl Jam
Als het uitkomt: Stone Sour, Angèle

Zondag:
Must-sees: ARCTIC MONKEYS, NICK CAVE & THE BAD SEEDS, NINE INCH NAILS, FEVER RAY, EELS
Graag zien: Kaleo, George Ezra, David Byrne, Pvris
Als het uitkomt: Sigrid, Equal Idiots

Vrijdag / Zondag / Donderdag / Zaterdag

Hopelijk links en rechts nog wat leuke namen erbij (vooral in de middag), maar het gaat hoe dan ook alle dagen een druk programma worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.188
10.547
Leuk om alle lijstjes zo te zien! Komen toch veel dezelfde namen boven drijven maar de nuanceverschillen per persoon maken het zo interessant. Hieronder mijn lijstje!

Donderdag:
Must-sees: Gorillaz, Steven Wilson, Alice in Chains
Graag zien: Queens of the Stone Age, Black rebel Motorcycle Club, Vaccines
Als het uitkomt: James Bay, Rival Sons, Vince Staples (vanwege de goede recensies)

Vrijdag:
Must-sees: London Grammar (wat was dat goed op PkP), Snow patrol,
Graag zien: The Killers, Ben Howard, Franz Ferdinand, Angus & Julia Stone, Walking on Cars, The White Buffalo
Als het uitkomt: Anderson Paak, Arsenal, CHVRCHES, The kooks,

Zaterdag:
Must-sees: Pearl Jam, Jack White, Stereophonics, Stone Sour,
Graag zien: jack Johnson, Fleet Foxes, MGMT, The Struts
Als het uitkomt:

Zondag:
Must-sees: Nick Cave & The bad Seeds, Nine Inch Nails, Eels,
Graag zien: Arctic Monkeys, David Byrne, Kaleo
Als het uitkomt: Fever Ray, The Amazons, Equal Idiots, IDLES

Ook ik kom tot dezelfde conclusie als jullie. Donderdag is gelijk een lekkere dag om mee te beginnen. Vrijdag niet top heavy maar wel veel namen die ik graag wil zien. Zaterdag is de topdag met erg veel bands die ik wil zien (en veel gitaren). Zondag is een prachtige afsluiting met absolute topacts. Ook al zou dit het gehele affiche zijn dan ben ik al meer dan tevreden. Nieuwe goede namen gaan alleen zorgen voor extra veel clashes.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Ook maar een lijstje opgesteld.

Donderdag:
Must-sees: Rival Sons, Black Rebel Motercycle Club, Alice in Chains, QOTSA, Gorillaz.
Als het uitkomt: The Vaccines, Triggerfinger, Steven Wilson, At the Drive In.

Vrijdag:
Must-sees: Arsenal, London Grammer, The Killers.
Als het uitkomt: The White Buffalo, Angus & Julia Stone, Franz Ferdinand.

Zaterdag:
Must-sees: Petit Biscuit, Blackwave., Jack White, Pearl Jam.
Als het uitkomt: Stone Sour, MGMT, Jack Johnson.

Zondag:
Must-sees: Equal Idiot, Rone, David Byrne, Eels, Nick Cave, NiN, Arctic Monkeys.
Als het uitkomt: IDLES, Kaleo, Fever Ray.

Verder ga ik heel graag Faces on TV zien.

Donderdag en zondag zijn wat mij betreft de mooiste, en meteen ook moeilijkste dagen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nou, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven!

Donderdag
Must sees: Gorillaz, Queens of the Stone Age, Steven Wilson
Als het uitkomt: Vince Staples, The Vaccines, Alice In Chains

Vrijdag
Must sees: The Killers, Snow Patrol, Ben Howard
Als het uitkomt: London Grammar, Anderson. Paak, Franz Ferdinand

Zaterdag
Must sees: Pearl Jam, Jack White, Fleet Foxes
Als het uitkomt: Jack Johnson, MGMT, Stereophonics

Zondag
Must sees: Nick Cave and the Bad Seeds, Eels, David Byrne, Roméo Elvis x Le Motel
Als het uitkomt: Arctic Monkeys, Nine Inch Nails, Fever Ray, NAO

Al met al hoop ik dat de clashes voor mij enigszins gaan meevallen, maar ik ben er (vooral op zondag) ontzettend bang voor.. We'll see!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Iemand op eFestivals heeft contact opgenomen met de organisatie en ze hebben gezegd dat op The Slope lokaal en aanstormend talent staat. Ook zie ik dat Festileaks het stukje uit hun artikel waarin stond dat een groot deel van de 23 namen op The Slope zou staan heeft verwijderd. Dit was dus waarschijnlijk geen juiste informatie. Kans is dus groot dat veel van de namen waarvan wij dachten dat ze op The Slope stonden dus gewoon op lage spots in The Barn of Klub C staan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.954
Iemand op eFestivals heeft contact opgenomen met de organisatie en ze hebben gezegd dat op The Slope lokaal en aanstormend talent staat. Ook zie ik dat Festileaks het stukje uit hun artikel waarin stond dat een groot deel van de 23 namen op The Slope zou staan heeft verwijderd. Dit was dus waarschijnlijk geen juiste informatie. Kans is dus groot dat veel van de namen waarvan wij dachten dat ze op The Slope stonden dus gewoon op lage spots in The Barn of Klub C staan.

Hmm ja verbaast mij niks eigenlijk. Zoveel echt klein grut zat er nog niet bij. Zou niet echt realistisch zijn om heel veel internationale artiesten op zo'n extra podium te verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken