Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

ik betwijfel of we noel als sub krijgen op zondag, denk dat we daar met arctic monkeys en nick cave de twee headliners al hebben

Denk dat we niet veel van subs meer moeten gaan verwachten, de meeste dagen zitten al aardig vol. Ik hoop na die Beni aankondiging dat Pet Shop Boys nog een plekje krijgt op de main op zaterdag of zondag en Bastille achterwege wordt gelaten. Wolf Alice mag ook wel eens bekend worden en hoop heel erg op Catfish and the Bottlemen maar ik denk dat we de meeste engelse rock bandjes al hebben.. Misschien nog iets als Excision erbij als stevige afsluiter van klub C ofzo, of heeft RW daar de ballen niet voor?

Denk dat we niet veel van subs meer moeten gaan verwachten, de meeste dagen zitten al aardig vol. Ik hoop na die Beni aankondiging dat Pet Shop Boys nog een plekje krijgt op de main op zaterdag of zondag en Bastille achterwege wordt gelaten. Wolf Alice mag ook wel eens bekend worden en hoop heel erg op Catfish and the Bottlemen maar ik denk dat we de meeste engelse rock bandjes al hebben.. Misschien nog iets als Excision erbij als stevige afsluiter van klub C ofzo, of heeft RW daar de ballen niet voor?

Maar wat stel jij dan voor van de huidig bekende namen als zondag sub? Ik zie daar nog niet echt een geschikte naam voor namelijk. Noel Gallagher lijkt mij dan niet onwaarschijnlijk, al kan het natuurlijk nog alle kanten op.

Verder zou inderdaad Wolf Alice welkom zijn, en St. Vincent aub!

Rudy190 wrote:

Maar wat stel jij dan voor van de huidig bekende namen als zondag sub? Ik zie daar nog niet echt een geschikte naam voor namelijk. Noel Gallagher lijkt mij dan niet onwaarschijnlijk, al kan het natuurlijk nog alle kanten op.

Verder zou inderdaad Wolf Alice welkom zijn, en St. Vincent aub!

Oke zondag heeft inderdaad nog een plek, mocht Eels gewoon in de Barn staan wat ik wel geloof. Misschien komt het omdat ik niks met de Ghallager's heb dat ik zei dat we niks van subs meer moeten verwachten haha, biased uitspraak dus. Noel past in het plaatje, maar hoeft van mij niet zo. Op zich is het alleen maar goed want zondag is al zo'n keuzestressvolle dag.

Pet Shop Boys??!! Vreselijk! Maar ieder zijn ding natuurlijk, h? Ik hoef ook niet alles te zien. Hoop voor jou dat ze komen. ?

Dan kunnen we morgen weer namen verwachten :-) (de laatste blijkbaar?).
Leuk statistiekje btw @Yannick.

Btw, geen Paramore en Foster The People voor Werchter. Touren dan tezamen in VS.

Volgens die kerel op Efest krijgen we morgenvroeg de laatste aankondiging?

Vreemd. Zowel het tijdstip als het feit dat het de laatste aankondiging zou zijn. Maar dat forumlid leek in het verleden uiterst betrouwbaar zeker?

Yannick wrote:
Volgens die kerel op Efest krijgen we morgenvroeg de laatste aankondiging?

Vreemd. Zowel het tijdstip als het feit dat het de laatste aankondiging zou zijn. Maar dat forumlid leek in het verleden uiterst betrouwbaar zeker?
Heeft eerder al met klem benadrukt dat we de grootste drie namen voor Main stage en Barn op vrijdag nu kennen: Snow Patrol - London Grammar - Killers en A&J Stone - Ben Howard - Anderson .Paak. Verder heeft ie zich zeer stellig uitgelaten over het feit dat Kasabian niet op RW komt te staan, omdat ze Lokerse Feesten zullen doen en had ie al in een eerder stadium bevestigd dat Killers de headliners voor de vrijdag zouden worden. Dat laatste was geen moeilijke voorspelling natuurlijk, maar ik ben wel geneigd hem te geloven.

Geloof ook wel dat we morgenochtend die laatste namen krijgen dan. Een kleine 30 namen dan? Benieuwd wat er nog in het vat zit!

Heel benieuwd of we morgen inderdaad een compleet affiche hebben. Hadden vorig jaar ook nog wat toevoegingen gedaan waar ze zeiden het niet meer te doen dus kan nog. Ik denk niet dat we morgen dan meteen een tijdschema kunnen verwachten. Misschien/hopelijk wel een podium indeling?

Dat voorspelt eigenlijk niet veel goeds. Alles in zo in 1x aankondigen, kans dat er nog gigantisch veel mooie namen gaan tussen zitten lijkt me vrij klein. Lijkt wel net vorig jaar toen ze ook rap rap nog wat namen aankondigden maar het ook niet veel soeps meer was.. Al is ca 30 natuurlijk een groot getal! Dat tijdstip vind ik niet zo vreemd, dat ze alles in 1x zouden doen dan weer wel (al kan het misschien zijn dat ze graag alles uit de kast hebben om de eerste batch voor PKP aan te kondigen volgende week).

De man die vorige week zei dat er 23 namen zou volgen heeft er nog niks gezegd. Nu zeggen ze dat het voor 8h morgenvroeg zou zijn. We zullen zien, misschien kan Greg hierover duidelijkheid scheppen als hij wil. ;)

30 namen, damn. Dan ben ik inderdaad ook bang dat er niet al teveel moois meer bij zit. Hopelijk toveren ze nog een konijn uit de hoge hoed.. (The xx? N.E.R.D.?)

Alle namen deze ochtend? Dat zou inderdaad een wonderlijke afwijking van het patroon zijn. Graag de podiumindeling er dan ook bij! Zal wel het vrijdag momentje gaan missen dan..

Benieuwd naar dr laatste namen. Vorige lichting toch ook nog mooie parels zoals Steven Wilson dus verwacht zeker nog wel wat moois.

Lijkt mij een vreemde strategie om de laatste reeks namen (hoeven er niet eens 30 te zijn, kan ook een pak minder) nu aan te kondigen, hoewel je dit jaar nergens van op moet kijken wat daar in Werchter gebeurt. Ik geloof dat de voorspellingen die die persoon deed op efests gewoon goede gokken waren, maar over een klein uur weten we het of het quatsch is of inside info.

Met de aankondigingenvoor de metaldag van de Lokerse Feesten om 7u, lijkt het me toch straf dat RW om 8u al met namen komt.. overigens maar vrij beperkte namen vergeleken met andere jaren, al moet de headliner wel nog komen blijkbaar

Users who are viewing this thread