Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Zometeen weten we misschien meer namen als ik van deze info uit moet gaan.
Maar er kan natuurlijk altijd wel iets veranderen.
Als ik zelf nog toevoegingen mocht doen dan lijkt mij een Celldweller pre party voordat NIN speelt wel gepast.
En in de categorie metal (omdat er al wat ongebruikelijke lijst van bands op werchter staat) zou ik wel Drowning Pool willen zien.
Ook al is de formatie anders, ze zullen vast nog wel "Bodies" en andere klassiekers spelen toch? :P
Maarja dat zal hoogst waarschijnlijk helaas niet gebeuren

Toch nog een mooie brok namen wat mij betreft :) Novastar, Wolf Alice, Noel Callagher... RW heeft het dit jaar mooi voor mekaar gekregen, hopelijk valt het blokkenschema wat mee!

Inside info indeed. Toch nog wat toppers erbij: The Breeders, Gang of Youths, Courteeners, Air Traffic, Wolf Alice, Albert Hammond Jr., Noel Gallagher (al ga ik die moeten skippen vanwege topzondag :)), ...

Top gedaan Werchter.

Pfoe. Wat een berg weer zeg. Meteen een aantal prutnamen gespot maar ook veel (potentieel) moois. Natuurlijk blij met Noel maar ook The breeders, Wolf Alice, Last Internationale, Air Traffic, Albert Hammond. David Graig voor wat jeugdsentiment.

Ik ben tevreden. Het affiche zat al propvol lekkers maar het is alleen maar beter geworden!

Damn die zondag, daar staan nu wel 15 namen die ik graag zou willen zien. Dat word echt kill your darlings.

Wat wel zeer opvallend is, is het aantal namen per dag.
Donderdag 24
Vrijdag 25
Zaterdag 20
Zondag 25
Tuurlijk komt dit mede doordat PJ minstens 2,5 uur zal spelen, maar toch wel een serieus verschil wat mij betreft.. Iemand hier nog een eventuele andere verklaring voor? Want voor de rest 'buiten Jack White) zie ik maar weinig namen die een set van anderhalf uur zouden krijgen... Wat niet wegneemt dat dit een zeer mooie dag is! Maar een gemiddelde van 5 acts per podium is toch wat aan de magere kant

Heel blij met Noel Gallagher (die zondag staat echt te vol) en Wolf Alice. 2 van de 3 namen waar ik nog op hoopte.
Veel namen moet ik me nog in verdiepen, maar al met al hoe dan ook een mooi affiche dit jaar.

Wat wel zeer opvallend is, is het aantal namen per dag.
Donderdag 24
Vrijdag 25
Zaterdag 20
Zondag 25
Tuurlijk komt dit mede doordat PJ minstens 2,5 uur zal spelen, maar toch wel een serieus verschil wat mij betreft.. Iemand hier nog een eventuele andere verklaring voor? Want voor de rest ‘buiten Jack White) zie ik maar weinig namen die een set van anderhalf uur zouden krijgen… Wat niet wegneemt dat dit een zeer mooie dag is! Maar een gemiddelde van 5 acts per podium is toch wat aan de magere kant

Fleet Foxes zou ook makkelijk 1,5 kunnen spelen in The Barn hoor, al betwist ik of ze dit mogen.

Hehe eindelijk na AM en Kaleo weer eens leuke zondagnamen met Noel en Novastar. Damn super vrijdag heeft ook Wolf Alice erbij. Dan zit ik al op minstens 10 leuke acts. Waarom al het leuks op super vrijdag? :-)

Mooie aanvullingen voor het fiche. Line up is weer vanouds voor RW. Lange tijd niet zoveel topnamen op affiche gehad. Voordeel is dat dit jaar maar 1 mega dure act is als Pearl Jam. Toch wat goedkoper dan Radiohead en FF en onterechte grootverdieners Kings of Leon

Als iemand van die zondag een logische clashfinder kan maken, graag..
Zodra ik weer thuis ben maak ik er werk van :D

Zit toch met een wat mager gevoel.. Weer Rae Sremmund, weer Parov Stelar en dan heb ik 't nog niet over de Belgen. Waar zit Millionaire?? Ook veel goedkope singer songwritertjes, ik had wel net iets meer verwacht van de Slope want een Tom Walker, Jade Bird, Tom Grennan.. Zijn er geen betere alternatieven denk ik dan?

Niet veel interessante toevoegingen voor mij persoonlijk maar toch zeer blij met de line-up in zijn geheel! Interesse in bijna alle headliners, genoeg grote bekende namen en een hele boel om te ontdekken. Nu is het uitkijken naar het blokkenschema :)

Bizarre zondag ja. Ik ga eens de puzzel proberen leggen, qua grote namen.

Main: Eels - Noel Gallagher - Nick Cave - Arctic Monkeys
Barn: David Byrne - Parov Stelar - Nine Inch Nails
KlubC: Fever Ray - Post Malone

Waanzinnige dag. Zeer sterke lineup gewoon.

En zo blij met The Breeders op zaterdag! Heb ik die dag nog iets extra om naar uit te kijken.

Maar snap echt niet dat Tame Impala niet geboekt is? Leek toch voor het oprapen te liggen? En dit is een band waar je nooit de plank mee misslaat.. Zonde!
Zouden Kevin Parker en co dan toch pas een week later naar Europa komen? Want als Open'er ze wel heeft zou dat toch wel een beetje pijnlijk zijn vind ik.

Users who are viewing this thread