Rock Torhout wrote:
Dr. Hannibal wrote:
Wat staat Steven Wilson verschrikkelijk laag op die vrijdag trouwens. Hoop dat hij nog een beetje een fatsoenlijke spot krijgt. Hem minder dan een uur laten spelen zou echt crimineel zijn.
Hij staat op de vrijdag zo laag dat ik hem zelfs niet meer zie staan … hij staat op de donderdag dus
Maar ik vind dat hij eigenlijk nog een redelijke spot krijgt hoor. Is heel gekend binnen ‘het milieu’, maar echt absoluut een totaal onbekende voor de doorsnee Werchterganger. Om dan even groot te staan als Vince Staples, Black rebel motorcycle club, The vaccines, Triggerfinger, … vind ik dat nog meevallen. Ik vermoed zoals met Porcupine Tree in 2010, een spot rond 4/5 uur in The Barn / KLubC met een set van een uur. En dan kan ik alleen maar hopen dat ze bij Humo eens leren een deftige review schrijven van die show (Een quote uit 2010: “Cultureel verantwoorde metal voor veertigers? Progressieve rock voor Canvas-minnende metalheads?”).
Anyway, vanavond ga ik hem zien in de AB, jeehaa, kijk er enorm naar uit!
Ah ja donderdag natuurlijk. Anyway, ik weet ook wel dat hij niet heel bekend is. Mijn punt was meer gebaseerd op het feit dat hij met gemak 3 uur kan vullen zonder dat het saai word, dan dat het realistisch zou zijn hem heel hoog op het affiche te zetten. Maar goed, gelukkig zijn er inderdaad ook nog zaalshows. Veel plezier vanavond en zet je schrap!