Goeie genade, gelijk de hele line-up nu dus bekend. Voor 30 namen moet ik zeggen dat ik het geen super pakket vind eerlijk gezegd. Toch wel een paar leuke namen en vast wel genoeg wat te ontdekken valt(en uiteindelijk misschien wel leuk is).
In ieder geval ben ik heel erg blij met Noel Gallagher. Waarschijnlijk gaat het op de zondag nu ook Noel Gallagher-Nick Cave-AM worden voor mij en ik vrees geen NIne INch Nails(Dat wordt de show in AFAS in de gaten houden op ticketswap).
Verder ook wel blij met The Courteneers, Wolf Alice en The Last Internationale. Voor de rest ken ik de meeste dingen in ieder geval niet, muv Rae Sremmurd en Post Malone en dat vind ik beide niks. Little Simz heb ik bij Gorillaz als voorprogramma gehoord en dat was wel oke, maar niets meer.
Nu het hele affice bekend is moet ik wel zeggen dat ik dit een puike editie vind. Het overtreft voor mij persoonlijk net niet de 2014 versie, maar wel die van 2016 en waarschijnlijk 2017(in tegen stelling tot velen vond ik het vorig jaar erg goed en had ik een heerlijke clashfinder).
Helaas zijn er elk jaar wel gemiste kansen, maar vind het wel jammer dat BIffy Clyro(Tourde vorig jaar ook al rond juni/juli in Europa), Kasabian(zelfde als Biffy), Liam Gallagher(zeker na gisteravond in AFAS te hebben gezien), NERD, Frank Carter(had wel zo'n act die op herhaling kwam mogen zijn) en Tame Impala. Ik merk ook wel dat 3/4 van deze namen niet klein zijn, dus snap dat ze er niet staan. Hopen of vorig jaar dan maar en de komende maanden maar eens een goed programma uitstippelen wanneer de timetable bekend is.