Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Denk dat die kans 99% is.
Puur het feit dat Mark Lanegan zichzelf heeft bevestigd, dat Zondag is uitverkocht maar dat Werchter hier nog niets over gecommuniceerd heeft....
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik verwacht het niet, maar mochten ze nu QOTSA als sub voor FF aankondigen, ga ik volledig door het lint. Dan is de hoop gevestigd op de wachtrij, of dat ik alsnog iemand vind die mee wil combi gaan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Mura Masa en Mark Lanegan Band worden aan het programma van donderdag 29 juni toegevoegd. Supertalent Maggie Rogers zal op vrijdag 30 juni optreden in Werchter. Frank Carter & The Rattlesnakes serveren een ferme dosis punkrock op zaterdag 1 juli. Twee mooie nieuwe namen voor zondag 2 juli ook: Soulwax en Rae Sremmurd.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Mura Masa en Mark Lanegan Band worden aan het programma van donderdag 29 juni toegevoegd. Supertalent Maggie Rogers zal op vrijdag 30 juni optreden in Werchter. Frank Carter & The Rattlesnakes serveren een ferme dosis punkrock op zaterdag 1 juli. Twee mooie nieuwe namen voor zondag 2 juli ook: Soulwax en Rae Sremmurd.

Yeah, Frank Carter en Soulwax! Mura Masa op herhaling, correct? De rest maar even in gaan verdiepen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Mura Masa inderdaad op herhaling. Toch wel heel bijzondere herhalingen dit jaar ... Al bij al toch weer geen al te sterke lichting wat mij betreft. Soulwax is natuurlijk wel super.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Mwa, niet erg bijzonder. Soulwax tof en Frank carter lijkt me wel wat. De rest opvulling. Naar mijn idee bewaren ze nog het een en ander voor later.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Rae Sremmurd word dan maar de hip hop naam zeker dit jaar? Kan ook niet anders, het zijn de mannen achter die mannequin challenge en andere hits, je kent ze wel eens je opzoekt. Niet mijn ding alvast, achja.. Soulwax is echt vet!! Mura Masa idd op herhaling maar komt met een album later dit jaar en zal ook wel ergens in de voor avond van de Klub C staan.. Met de rest heb ik weinig mee hm, pover toch behalve Soulwax dan (weten we ook meteen de Klub C afsluiter op zondag)
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Leuke namen toch.. prima opvulling...

Soulwax heel vet die staan op de foo Fighters dag zou dat een clash kunnen zijn ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Iedereen spreekt hier over 'leuke opvul namen', terwijl we daar normaal echt nog niet aan toe zijn. Frank Carter of Maggie Rogers zijn leuke tent openers, maar het feit dat RW deze nu al deelt vind ik zorgwekkend.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik snap niet zo goed dat iedereen Soulwax zo vet vindt. Was vorig jaar op NOS niet echt onder de indruk...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.994
2.043
Soulwax top! Die mannen weten tenminste wat een feestje is.
Frank Carter en Lanegan ook wel tof.


Hopelijk Soulwax niet tijdens de Foo's.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Iedereen spreekt hier over ‘leuke opvul namen’, terwijl we daar normaal echt nog niet aan toe zijn. Frank Carter of Maggie Rogers zijn leuke tent openers, maar het feit dat RW deze nu al deelt vind ik zorgwekkend.

geduld men mixt wat namen, ik kan me jaren herinneren dat er nog grote namen in maart kwamen hoor (cave een paar jaar terug onderandere)
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
toch ook zwaar teleurgesteld.
Begin meer & meer te vrezen dat straks Bazart & Colombie nog voor Radiohead gaan staan.

Dan is het concert voor mij al deels verpest :/
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Toffe namen! Heel erg blij met Frank Carter en Mark Lanegan. Soulwax en Mura Masa ook tof. Rae Sremmurd en Maggie Rogers heb ik weinig mee. Prima lichting, line-up blijft maar beter worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken