Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Magical11

Playlistbediener
25 nov 2016
19
0
Donderdagavond, dus tijd voor een gokje voor morgen:

Mark Lanegan Band (zelfbevestiging eerder deze week), Soulwax (na aankondiging nieuwe plaat + uitverkochte AB concerten), Rag 'n Bone Man-, Moderat (moeten beiden toch ooit eens bevestigd worden? :)), Whitney en The Libertines (hopen mag nog).

Vrijdagen zijn echt nog leuker dezer dagen ;-)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
jefferke wrote:
Dipas wrote:
Zelfbevestiging van Jack Johnson op z’n site


Zit die periode in Amerika, zeker dat je niet bij tour archive zit.? Daar staat immers een datum van in 2014.


Owja klopt foutje

Zit wel een gat tussen 14 juni en 14 juli, maar verwacht het niet. Je had me wel even blij gemaakt.

Voor morgen gok ik op: Kasabian, Zara Larsson, Biffy Clyro, Mark Lanegan Band, Compact Disk Dummies en Circa Waves.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Hoop ook op Brutus als een van de bands van eigen bodem. Als je ze nog niet kent zeker checken!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=DubhuBJiIPM[/video]
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Als ze Mad Cool de volgende namen ook nog kunnen strikken, dan is het feest compleet. Wilco, Belle & Sebastian, Ryan Adams, Dinosaur Jr., Kurt Vile, Slowdive.
Al zouden er hiervan 2 - 3 doorkomen dan is het al super.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
FMennen wrote:
QOTSA eind juli op Fuji rock in Japan, toch nog als sub dan?


Als ze deze zomer naar Europa komen, gok ik op de augustusfestivals, Pukkelpop bijvoorbeeld.
Hangt er van af natuurlijk, ze kunnen er ook voor kiezen om juni/juli Europa te doen en eind julI/augustus naar Azië te trekken. Ze kunnen ook gewoon wegblijven uit Europa of een pas vanaf september/oktober komen voor een zaal tour.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Hoewel niemand hier ooit dichtbij is bij het gokken van het pakketje namen toch nog eens proberen.
- Mark Lanegan
- Rag 'N Bone Man
- Kate Tempest
- Kasabian of Queens Of The Stone Age
- Aphex Twin
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
QOTSA zou geweldig zijn maar ik reken er niet op. Denk wel dat je de 2 subs die nog moeten komen tot nu toe nog op weinig staan. Kan ook zijn dat RW wacht op PP persconferentie en dan zelfde namen aankondigd.

Misschien moeten we dan denken aan bijvoorbeeld QOTSA, Placebo, The National of Snow Patrol
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
QOTSA zou geweldig zijn maar ik reken er niet op. Denk wel dat je de 2 subs die nog moeten komen tot nu toe nog op weinig staan. Kan ook zijn dat RW wacht op PP persconferentie en dan zelfde namen aankondigd.

Misschien moeten we dan denken aan bijvoorbeeld QOTSA, Placebo, The National of Snow Patrol
Placebo staat al op Les Ardentes, dus die kunnen we in ieder geval uitsluiten. Ik ga er voorlopig vanuit dat de ontbrekende subs (áls er nog een andere sub voor RH komt) toch uit het rijtje Kasabian, The Weeknd, The Killers, Franz Ferdinand, o.i.d. zullen komen. Wie weet doet Ed Sheeran nog wat festivals, naast (hoogstwaarschijnlijk) Glastonbury. Het zou mij zeer verbazen als er nog een verrassing in de pijplijn zit.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Hoop ook op Brutus als een van de bands van eigen bodem. Als je ze nog niet kent zeker checken!
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/DubhuBJiIPM" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid444922"></iframe>

Al een keer of 10 gezien (inclusief hun eerste show) maar laat die maar in de clubs... Daar passen ze veel beter (alhoewel ze ook al oa. Dour, Pukkelpop, Rock Herk,... aandeden)

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Queens Of The Stoneage lijkt me wat voor volgend jaar, zou een beetje vreemd zijn vind ik. Zelfde geldt eigenlijk voor Ed Sheeran. Heeft met z'n eerste album wel festivals gedaan dacht ik maar daarna enkel stadia meer gedaan dus geen idee of dat ie dat nu wel nog zou doen met z'n 3e alweer.. Brutus is volgens mij nog iets te klein voor RW en denk ook niet echt dat zoals eerder gezegd ze passen binnen het plaatje van RW. Van die line up van Fiji zou Björk echt een droom zijn als sub voor RH, maar dat gaat niet gebeuren denk ik :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken