Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Btw mannen die ellenlange lijstjes in uw signature zijn echt niet "cool" ofzo maar wel rete-irritant.

Forum posts worden dubbel zo lang op de smartphone. Kunnen moderators hier niets aan doen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Btw mannen die ellenlange lijstjes in uw signature zijn echt niet “cool” ofzo maar wel rete-irritant.

Forum posts worden dubbel zo lang op de smartphone. Kunnen moderators hier niets aan doen?

Zo beter?

Vind het zelf wel leuk om te zien wat de festivalachtergrond is van alle leden. Je kent elkaar verder niet, maar dit geeft net wat meer achtergrondinfo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik vind het net tof, die signatures met de bezochte edities erin.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Daruda wrote:
Btw mannen die ellenlange lijstjes in uw signature zijn echt niet “cool” ofzo maar wel rete-irritant.

Forum posts worden dubbel zo lang op de smartphone. Kunnen moderators hier niets aan doen?


Zo beter?

Vind het zelf wel leuk om te zien wat de festivalachtergrond is van alle leden. Je kent elkaar verder niet, maar dit geeft net wat meer achtergrondinfo.

Al 100* beter.

Nu is uw post geen 2 pagina's meer op een smartphone :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Toch jammer dat we vandaag geen aparte aankondiging kregen. Had een beetje de hoop dat ze daarmee door zouden gaan... Vrijdag maar weer een paar mooie dan! Geen Trentemoller helaas.

En speciaal voor @mattman en @joslittel ook maar een handtekening toegevoegd.. :wink:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Michael Kiwanuka - Richard Ashcroft - Het Zesde Metaal - Kevin Morby - Rhye - en nog een naam voor Cactus morgen
Nao - Trentemoller - Ry X etc voor Dour
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Michael Kiwanuka – Richard Ashcroft – Het Zesde Metaal – Kevin Morby – Rhye – en nog een naam voor Cactus morgen
Nao – Trentemoller – Ry X etc voor Dour
Kevin Morby dan op Dour én Cactus?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
Michael Kiwanuka – Richard Ashcroft – Het Zesde Metaal – Kevin Morby – Rhye – en nog een naam voor Cactus morgen
Nao – Trentemoller – Ry X etc voor Dour


Kevin Morby dan op Dour én Cactus?
Aan de hint te zien op Fb van Cactus is dat toch Kevin Morby's laatste album? :p Enkel de 4e foto herken ik niet (je hebt eerst Richard Ashcroft dan Michael Kiwanuka, dan Het zesde Metaal, onbekend, Rhye en tenslotte Kevin Morby)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Aan de hint te zien op Fb van Cactus is dat toch Kevin Morby’s laatste album? :p Enkel de 4e foto herken ik niet (je hebt eerst Richard Ashcroft dan Michael Kiwanuka, dan Het zesde Metaal, onbekend, Rhye en tenslotte Kevin Morby)
Had die hint nog niet gezien, maar ik geloof je meteen... :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Het goede nieuws is dat potentiële Cactusheadliners als Belle & Sebastian en Ryan Adams nu gewoon in de running blijven voor Rock Werchter.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Net bevestigd dat Soulwax in maart een nieuwe plaat uitbrengt. Sowieso een heel grote kanshebber om op één van de Belgische festivals te staan, denk dat Werchter zeker een mogelijkheid is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Moderat én Soulwax? Graag! ?

Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z'n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Moderat én Soulwax? Graag!
1f604.svg


Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z’n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?

Mogen allemaal doorkomen wat mij betreft!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z’n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?

Ik gok op Mark Lanegan ... :) Moderat, Rag 'n Bone Man, Soulwax lijken me wel kanshebbers. Kasabian misschien? Die zijn toch ook geleidelijk aan wat data bekend aan het maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken