Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het zelf wel leuk om te zien wat de festivalachtergrond is van alle leden. Je kent elkaar verder niet, maar dit geeft net wat meer achtergrondinfo.
Daruda wrote:
Btw mannen die ellenlange lijstjes in uw signature zijn echt niet “cool” ofzo maar wel rete-irritant.
Forum posts worden dubbel zo lang op de smartphone. Kunnen moderators hier niets aan doen?
Zo beter?
Vind het zelf wel leuk om te zien wat de festivalachtergrond is van alle leden. Je kent elkaar verder niet, maar dit geeft net wat meer achtergrondinfo.
Toch jammer dat we vandaag geen aparte aankondiging kregen. Had een beetje de hoop dat ze daarmee door zouden gaan... Vrijdag maar weer een paar mooie dan! Geen Trentemoller helaas.
En speciaal voor @mattman en @joslittel ook maar een handtekening toegevoegd.. :wink:
Michael Kiwanuka - Richard Ashcroft - Het Zesde Metaal - Kevin Morby - Rhye - en nog een naam voor Cactus morgen
Nao - Trentemoller - Ry X etc voor Dour
Michael Kiwanuka – Richard Ashcroft – Het Zesde Metaal – Kevin Morby – Rhye – en nog een naam voor Cactus morgen
Nao – Trentemoller – Ry X etc voor Dour
Yannick wrote:
Michael Kiwanuka – Richard Ashcroft – Het Zesde Metaal – Kevin Morby – Rhye – en nog een naam voor Cactus morgen
Nao – Trentemoller – Ry X etc voor Dour
Aan de hint te zien op Fb van Cactus is dat toch Kevin Morby's laatste album? Enkel de 4e foto herken ik niet (je hebt eerst Richard Ashcroft dan Michael Kiwanuka, dan Het zesde Metaal, onbekend, Rhye en tenslotte Kevin Morby)
Aan de hint te zien op Fb van Cactus is dat toch Kevin Morby’s laatste album? Enkel de 4e foto herken ik niet (je hebt eerst Richard Ashcroft dan Michael Kiwanuka, dan Het zesde Metaal, onbekend, Rhye en tenslotte Kevin Morby)
Net bevestigd dat Soulwax in maart een nieuwe plaat uitbrengt. Sowieso een heel grote kanshebber om op één van de Belgische festivals te staan, denk dat Werchter zeker een mogelijkheid is.
Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z'n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?
Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z’n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?
Wie verwachten we voor vrijdag? Rag N Bone Man met z’n nieuwe plaat? Biffy Clyro die in de AB staat? Moderat met die nieuwe data van deze week aangekondigd?
Ik gok op Mark Lanegan ... Moderat, Rag 'n Bone Man, Soulwax lijken me wel kanshebbers. Kasabian misschien? Die zijn toch ook geleidelijk aan wat data bekend aan het maken.