Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
...
Kan ook zijn dat RW wacht op PP persconferentie en dan zelfde namen aankondigd.
...


Dat dus.
Ik verwacht de laatste grote namen zo rond de persconferentie van PP. Waarschijnlijk ook deels dezelfde namen.
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
robin78 wrote:

Kan ook zijn dat RW wacht op PP persconferentie en dan zelfde namen aankondigd.



Dat dus.
Ik verwacht de laatste grote namen zo rond de persconferentie van PP. Waarschijnlijk ook deels dezelfde namen.
Enig idee wanneer dat ongeveer zal zijn?
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158
Werchter zal nooit “grote” namen met Pukkel delen.

Behalve in 2015, toen Alt-J én op RW stond en headliner was op PKP...
En ik kan me niet inbeelden dat dit anders nog niet voorkwam.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Paddy wrote:
robin78 wrote:

Kan ook zijn dat RW wacht op PP persconferentie en dan zelfde namen aankondigd.



Dat dus.
Ik verwacht de laatste grote namen zo rond de persconferentie van PP. Waarschijnlijk ook deels dezelfde namen.


Enig idee wanneer dat ongeveer zal zijn?

Persconferentie Pinkpop = 8 maart
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Waarom zou RW in godsnaam wachten om namen bekend te maken met de persconferentie? Ik kan me voorstellen dat ze bv de laatste namen dan zouden bekend maken maar wachten om een aantal grote namen bekend te maken tot dan? En wie dan? Kasabian? The Killers? Die zie ik niet op PP verschijnen hoor. Bastille zou op herhaling komen en The Weeknd zit dan in de VS als ik me niet vergis..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ik hoop vandaag op sigur ros of bon iver als sub van Radiohead.

Sigur Ros komt in het najaar naar Europa. Zitten tot halverwege juni in Amerika. Kans dat ze op Werchter staan is zeer klein.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Waarom zou RW in godsnaam wachten om namen bekend te maken met de persconferentie? Ik kan me voorstellen dat ze bv de laatste namen dan zouden bekend maken maar wachten om een aantal grote namen bekend te maken tot dan? En wie dan? Kasabian? The Killers? Die zie ik niet op PP verschijnen hoor. Bastille zou op herhaling komen en The Weeknd zit dan in de VS als ik me niet vergis..

Om mensen die hebben gewacht tot het PP programma bekend is over te halen naar RW te komen.

Vorig jaar werden na de PP persconferentie dit pakketje voor RW gedropt: "Deze week zijn het Iggy Pop, Kaiser Chiefs, Skunk Anansie, Jake Bugg, Trixie Whitley, Glen Hansard, SX, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, BADBADNOTGOOD en Jagwar Ma."
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dat waren toch ook geen namen die de twijfelaars over de streep hebben getrokken om alsnog voor Werchter te kiezen?
Ik denk eigenlijk niet dat Werchter zich veel aantrekt van Pinkpop.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Niet? Zijn imo toch echt aansprekende, bekende namen.
En als je over meerdere jaren kijkt, dan reageert RW heel vaak op aankondigingen van Pinkpop.


In 2015 werd btw na de persconferentie de laatste headliner (Mumford & Sons) aangekondigd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Niet? Zijn imo toch echt aansprekende, bekende namen.
En als je over meerdere jaren kijkt, dan reageert RW heel vaak op aankondigingen van Pinkpop.

In 2015 werd btw na de persconferentie de laatste headliner (Mumford & Sons) aangekondigd.

Dat was toen gelijktijdig met de albumaankondiging, niet omwille van Pinkpop.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
http://festileaks.com/2017/02/ook-zondag-rock-werchter-2017-is-nu-uitverkocht/

Was dit niet al een paar dagen terug bekend gemaakt. Zijn ze dan lekker snel mee bij Ticketmaster.


EDIT: Excuus, Ticketmaster reageerde alleen op een DM van iemand op Twitter.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/02/ook-zondag-rock-werchter-2017-is-nu-uitverkocht/embed/#?secret=T8qr2ihQGk" data-secret="T8qr2ihQGk" width="600" height="571" title="“Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Was dit niet al een paar dagen terug bekend gemaakt. Zijn ze dan lekker snel mee bij Ticketmaster.
Nope, dat was de waarschuwing dat ze bijna uitverkocht waren. Nu zijn ticketmaster en Festileaks zelfs sneller dan de organisatie zelf... :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
marsupilami wrote:
Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht


<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://festileaks.com/2017/02/ook-zondag-rock-werchter-2017-is-nu-uitverkocht/embed/#?secret=T8qr2ihQGk” data-secret=”T8qr2ihQGk” width=”600″ height=”571″ title=”“Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht” — Festileaks.com” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>

Was dit niet al een paar dagen terug bekend gemaakt. Zijn ze dan lekker snel mee bij Ticketmaster.


Nope, dat was de waarschuwing dat ze bijna uitverkocht waren. Nu zijn ticketmaster en Festileaks zelfs sneller dan de organisatie zelf…
1f642.svg

Officiele bevestiging zal vanmiddag wel komen met het pakketje namen gok ik. Daarnaast zijn wij altijd supersnel ;)
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
De afgelopen 2 jaren was er min of meer een soort afspraak tussen ome Jan en de Schuur over bekendmaking van namen die op beide festivals stonden. Misschien is die verbroken maar misschien ook niet
 

Jens André

Playlistbediener
23 jan 2016
21
0
Eindelijk mijn paswoord terug gevonden :)
Wie verwacht wat nog als eventuele sub?
Queens of the Stone Age zou echt wel zot zijn, maar ik ga er toch maar niet van uit, lijkt me misschien meer iets voor volgend jaar of voor Pukkelpop.
The Killers dan of Kasabian ( zou ik ook absoluut verwelkomen ), of toch nog iets anders?

 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
visdave34 wrote:
marsupilami wrote:
Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht


<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://festileaks.com/2017/02/ook-zondag-rock-werchter-2017-is-nu-uitverkocht/embed/#?secret=T8qr2ihQGk” data-secret=”T8qr2ihQGk” width=”600″ height=”571″ title=”“Ook de zondag van Rock Werchter 2017 is nu uitverkocht” — Festileaks.com” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>

Was dit niet al een paar dagen terug bekend gemaakt. Zijn ze dan lekker snel mee bij Ticketmaster.


Nope, dat was de waarschuwing dat ze bijna uitverkocht waren. Nu zijn ticketmaster en Festileaks zelfs sneller dan de organisatie zelf…
1f642.svg



Officiele bevestiging zal vanmiddag wel komen met het pakketje namen gok ik. Daarnaast zijn wij altijd supersnel
1f609.svg
Denk ik mezelf nog te redden... :p Laat ik het maar gooien op 'het is vrijdag'
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken