Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van alle mogelijkheden is Blur toch de meest logische.
- Ze staan 4 dagen eerder nog in de UK en hebben daarna niets te doen.
- Ze hebben geen show aangekondigd in België. Pukkelpop heeft achter het net gevist omdat ze waarschijnlijk niet meer in de buurt zijn.
- Hun passage in 2013 was fantastisch, zowel qua menigte als kwalitatief. En Albarn stond vorig jaar solo. Een goede band dus.
- Blur pas ongeveer bij de doelgroep van de Foo's. Niet 100%, maar het is ook een grote gitaarband uit de 90's die veel ambiance maakt.
Hoewel ik zelf geen enorme fan van de Foo Fighters ben is het zeker een groot gemis. Het is een geweldige liveband en ze leken met een erg interessante setlist te gaan komen. Hoop dat RW ons nog kan verrassen met een grote vervarende naam. The Strokes of Blur zou ik helemaal geweldig vinden maar laten we voorlopig maar uitgaan van Triggerfinger, dan kan het vanaf nu alleen nog maar meevallen.
Jammer van de Foo's! Had dezr band heel graag live willen zien.
Ik zie hier de naam van Blur vaak verschijnen en die lijken mij ook het meest logisch. Of een constructie met Florence en Elbow dat het schema wat gaat schuiven.
Maar zal Editors exclusief ook kunnen? Goedkoop, nieuw album na de zomer en de combinatie Editors - Werchter is bekend. In 2012 was Werchter ook het enige festivaloptreden wat ze toen deden.
QOTSA is toch absoluut geen optie? Touren helemaal niet en zelfs wereldbands moeten eerst tijdje repeteren voor ze klaar zijn voor concert. Het zal Blur zijn of opschuiven van Florence en zo.
QOTSA is toch absoluut geen optie? Touren helemaal niet en zelfs wereldbands moeten eerst tijdje repeteren voor ze klaar zijn voor concert. Het zal Blur zijn of opschuiven van Florence en zo.
Ik zie QOTSA ook niet als optie. Materiaal moet overkomen naar Europa voor 1 show, alle bandleden moeten beschikbaar zijn. Die zitten ook in andere bands bijvoorbeeld Mini Mansions. Ik zie het gewoon niet gebeuren. Geld zet ik op Blur en The Who. Die komen wel als ze wat centjes ruiken.
Als RW zichzelf respecteert, boeken ze Blur, the Strokes of the Who.
Al gaan ze toch gemakshalve, want het is toch al uitverkocht, voor Placebo, Libertines (voor mij een droom, algemeen gezien niet) of Editors gaan.
Als ze gewoon met ons kloten gaan rammelen, komen ze met Triggerfinger of dEus.
Ik hoop op pearl jam, zou kunnen! zitten in juli in zuid Amerika dus voor werchter en glastonbury zouden ze kunnen komen.
Vorig jaar spijt van gehad om naar oranje te gaan kijken dus zou mooi zijn als ze dat zouden regelen
Blur, Strokes of The Who zou geweldig zijn. Andere namen die nog niet genoemd zijn en in Europa / Belgie touren: Björk en dEUS, zijn volgens mij ook vrij. Ze zouden ook Elbow naar main kunnen zetten in een co-headline constructie met FATM, en dan een act als Goose boeken om de Barn te headlinen.
Ze zullen hoe dan ook snel naar buiten gaan komen denk ik; ze hebben iig meer tijd dan Pinkpop om een waardig vervanger te zoeken dus met Triggerfinger afkomen zou wel beetje lame zijn (ook al is dat live een heerlijke band om er bij te hebben).
Ik hoop op pearl jam, zou kunnen! zitten in juli in zuid Amerika dus voor werchter en glastonbury zouden ze kunnen komen.
Vorig jaar spijt van gehad om naar oranje te gaan kijken dus zou mooi zijn als ze dat zouden regelen