Rock Werchter 2014 - Wishlists, festivalvragen...

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik hoop ook echt heel erg op Woodkid en CHVRCHES. Stiekem hoop ik nog op Kasabian maar dat dat heel onrealistisch is weet ik :(
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
CHVRCHES is een beetje de naam geworden die de 2014 editie af zou maken voor mij. 29 juni in Luxemburg, en de volgende show is op 11 juli op T in the Park. Dikke kanshebber, nu nog bevestigen die handel!
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Mijn wensenlijst:

- Half Moon Run
- Pharrel Williams
- CHVRCHES
- HIM
- Linkin Park
- Jack White
- Daughter
- Bush
- LetLive
- Deftones
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Maar even een vernieuwd lijstje gemaakt voor de laatste namen, beetje gebaseerd op festivals rond RW:

- Elbow
- Florence + The Machine
- Tame Impala
- Kasabian
- Deerhunter
- Woodkid
- Temples
- The War on Drugs
- Selah Sue
 

trevis

Playlistbediener
17 feb 2014
9
0
Hopelijk gebruikt RW dit jaar ook eindelijk eens NFC voor betaling, NFC zit toch al in je bandje, dus waarom voegen ze dan niet gewoon de betaling voor drank / voedsel eraan toe. zoals op sziget (maar daar is het dan dmv een pasje of horloge), werkt super :)
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik vroeg me af of er eigenlijk campings zijn met feesttenten als op Pinkpop.
Vorig jaar stond ik op A2 en daar was er in ieder geval geen, maar misschien op de andere. :)
En zoja, welke?
 

Gehaktbal80

Playlistbediener
9 jun 2014
18
0
Ik heb een vraagje over het meenemen van een partytent naar Werchter. Klopt het dat het dit jaar voor het eerst is dat deze zijn verboden op de campings? Nemen jullie er überhaupt eentje mee of laten jullie 'm dan maar thuis? Ik begrijp best dat het niet zo netjes is als wij toch een partytent mee zouden nemen, maar het zou bv best balen zijn als blijkt dat de campings er vol mee staan (en dat de organisatie het dus door de vingers ziet), terwijl wij als groep bewust zo'n tent thuis hebben gelaten.

Wat is jullie verwachting hierover?
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
Mijn Wishlist:

-Jack White
-Kasabian
-Blood Red Shoes
-Elbow
-Band of Skulls
-Saybia

En géén Kings of Leon & Bastille!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb een vraagje over het meenemen van een partytent naar Werchter. Klopt het dat het dit jaar voor het eerst is dat deze zijn verboden op de campings? Nemen jullie er überhaupt eentje mee of laten jullie ‘m dan maar thuis? Ik begrijp best dat het niet zo netjes is als wij toch een partytent mee zouden nemen, maar het zou bv best balen zijn als blijkt dat de campings er vol mee staan (en dat de organisatie het dus door de vingers ziet), terwijl wij als groep bewust zo’n tent thuis hebben gelaten.

Wat is jullie verwachting hierover?

Vorig jaar hadden ook best veel mensen m bij, maar ik weet niet of het toen ook verboden was. Wij hebben er zelf nog nooit een mee genomen en m ook niet echt gemist.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat het verboden was op welk festival dan ook, maar ben zelf nog nooit naar Werchter geweest.

Mijn vrienden en ik zijn wel van plan om een partytent mee te nemen, ik ga ervan uit dat dat geen probleem zal zijn
 

Gehaktbal80

Playlistbediener
9 jun 2014
18
0
Had ook al de reply van RW gelezen op je vraag (@de rest, het mag dus niet, omdat ze worden vernield en worden achtergelaten). Wel zonde dat ze op de A-campings verboden zijn, daar sta ik dit jaar met mijn groepje. Het wordt voor mij de eerste keer Werchter, maar ben al wel op andere festivals geweest. Vond het toen altijd wel prettig om een partytent te hebben.

Mocht er qua bagage nog genoeg ruimte over zijn, dan denk ik dat wij er gewoon eentje meenemen. Als we er dan op aangesproken worden, halen we de tent wel weer weg...
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Wij nemen elk jaar een partytent mee naar camping A en hebben er nog nooit problemen mee gehad. De camping staat er ook altijd vol mee. Als ik me niet vergis verkochten ze hem daar zelfs bij de Hema. Misschien dat ik hem deze keer een beetje verstop tussen mijn spullen. Zelf vind ik ze heel prettig. Indien het regent blijf je droog en schaduw tegen de zon is ook wel fijn. Ik heb 2 edities meegemaakt van rond de 40 graden (2010 en 2011 geloof ik) en dan was het voor mij eigenlijk een must

Ik kan me niet voorstellen dat ze er moeilijk over zullen doen. Wij nemen er in elk geval gewoon eentje mee
 

Gehaktbal80

Playlistbediener
9 jun 2014
18
0
In elk geval mooi dat de organisatie heeft besloten dat partytenten toch toegestaan zijn!

Ik heb nog een vraagje over de openingstijden van de camping. Wij staan op de XL-camping die officieel opengaat op woensdag om 16u. Is dat in de praktijk ook zo? Hoe laat zouden jullie aanraden om er te zijn? Ik ben Lowlands gewend en daar stonden wij rond het middaguur al in de rij. Camping ging toen ongeveer 14u open, terwijl er elk jaar 18u wordt gezegd...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zodra het echt druk wordt gaan ze open is denk ik de praktijk, tijd durf ik niet te schatten
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Ik heb helaas op de donderdag van Werchter nog een tentamen en moet daardoor vanuit Breda met de trein reizen. Ik snap alleen geen drol van al die websites en routebeschrijvingen.. Iemand die een duidelijk reisadvies en/of ervaring heeft met de trein van Breda (of omgeving) naar Leuven/Werchter?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ah balen man, succes met je tentamen. Over hoe je moet reizen weet ik helaas niks. Kleine kostenbesparing echter: de trein naar Rock Werchter is (binnen België) gratis volgens mij als je een combiticket hebt. Als je dus overstapt op de grens kun je vanaf daar volgens mij gratis verder reizen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vanaf het eerste Belgische station is dat geldig. En ik neem aan dat je in NL gratis reist met je OV.
Dus dan moet je alleen een stukje vanaf het laatste NL station tot het eerste Belgische station betalen.
In mijn geval Roosendaal - Essen. Zit nu ook een beetje uit te zoeken hoe het zit maar ik vind die site van de Belgische treinen zo onduidelijk. Doet de NS toch nog iets goeds :')

En ik weet niet of je ook via Roosendaal reist. Maar daar wordt wel aangegeven hoe en wat, vorig jaar reden er ook extra treinen die gelijk richting Brussel gingen. En vanaf daar zoek je een trein richting Leuven. En daar staan genoeg borden die je richting de bussen sturen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken