Rock Werchter 2014 - Wishlists, festivalvragen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Wishlist:
Alice in Chains
Stone Temple Pilots
Wolfmother
Jack White
Portugal. the Man
Florence + The Machine
Flogging Molly
Milky Chance
Mando Diao
The National
Jason Isbell
Miles Kane
Wilco
Weezer
Parquet Courts
Cloud Nothings
Kasabian

Deze komen even in me op, maar heb nog wel meer wensen als ik er goed voor ga zitten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Oh en http://festileaks.com/users/juw/@juw, dat komt omdat KoL een schijtband is en de rest allemaal niet (of het nu je smaak is of niet, dat wat op herhaling gevraagd wordt maakt er wel een feestje van).

Ja want van green day vorig jaar werd je vrolijk?

Uhm, ja, want ik ben nogal fan. Maar daar gaat het mij niet om, als je nu ff leest wat ik schrijf: "Of het nu je smaak is of niet...ze maken er wel een feestje van." Niemand kan ontkennen dat Green Day een dikke show neerzet, goed of niet, het is nog altijd beter dan zo'n stelletje lamme zakken op het podium zoals bij KoL, het schoolvoorbeeld van een saai optreden. En nogmaals, ik heb het niet over de muziek want dat is smaakgebonden, maar over de show. En goede shows worden op herhaling gevraagd.

Niet dat je mij trouwens om Green Day hoort vragen, zolang ze geen nieuw werk uitbrengen zie ik liever iets vernieuwends. Maar als ik nu moest kiezen tussen KoL of GD op herhaling, nou dan was de keuze snel gemaakt.

Uhm, ja, want ik ben nogal fan. Maar daar gaat het mij niet om, als je nu ff leest wat ik schrijf: “Of het nu je smaak is of niet…ze maken er wel een feestje van.” Niemand kan ontkennen dat Green Day een dikke show neerzet, goed of niet, het is nog altijd beter dan zo’n stelletje lamme zakken op het podium zoals bij KoL, het schoolvoorbeeld van een saai optreden. En nogmaals, ik heb het niet over de muziek want dat is smaakgebonden, maar over de show. En goede shows worden op herhaling gevraagd.

Maar de muziek is toch ook een belangrijk onderdeel van de hele show. Maar een goede show is daarom ook voor iedereen anders. Een optreden is niet per definitie goed omdat ze veel veel rondrennen of wat dan ook. Ik zie persoonlijk Kings of Leon 100x liever terug dan Green Day nog een keer.

Mijn wishlist...:

* Wolfmother
* Flogging Molly
* Milky Chance
* Mando Diao
* The National
* Muse
* FF
* The Hives
* Volbeat
* Temper trap
* Elbow
* Coldplay
* Two Door Cinema Club
* The Subs
* White lies
* Snow Patrol
* HIM
* Mumford & Sons
* Pet Shop Boys
* Airborne
* Biffy Clyro
* Vamprire Weekend
* Korn
* The offspring
* Tenacious D
* The Wombats
* Bloodhound gang
* Aerosmith
* System of a Down
* AC/DC
* U2

Veel zijn niet haalbaar maar goed.. is niet voor niets een wishlist... haha

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Uhm, ja, want ik ben nogal fan. Maar daar gaat het mij niet om, als je nu ff leest wat ik schrijf: “Of het nu je smaak is of niet…ze maken er wel een feestje van.” Niemand kan ontkennen dat Green Day een dikke show neerzet, goed of niet, het is nog altijd beter dan zo’n stelletje lamme zakken op het podium zoals bij KoL, het schoolvoorbeeld van een saai optreden. En nogmaals, ik heb het niet over de muziek want dat is smaakgebonden, maar over de show. En goede shows worden op herhaling gevraagd.

Maar de muziek is toch ook een belangrijk onderdeel van de hele show. Maar een goede show is daarom ook voor iedereen anders. Een optreden is niet per definitie goed omdat ze veel veel rondrennen of wat dan ook. Ik zie persoonlijk Kings of Leon 100x liever terug dan Green Day nog een keer.

Hier ben ik het wel mee eens. Green Day bouwt een dikke show, en KoL heeft een saaie show. Muzikaal is KoL weer veel sterker. Ik vind Green Day trouwens helemaal geen hele leuke show hebben. Die vervelende Billie Joe vult zeker 45 minuten met het publiek 'hey hooo' laten roepen. Heel erg vervelend is dat, en de muziek van Green Day is sinds 2004 heel erg afgezwakt. Dan nog liever KoL, maar dit is ook weer een kwestie van smaak en het liefste zie ik ze allebei niet. Dan nog liever een keertje Editors ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dr. Hannibal wrote:</div><br>

Hier ben ik het wel mee eens. Green Day bouwt een dikke show, en KoL heeft een saaie show. Muzikaal is KoL weer veel sterker. Ik vind Green Day trouwens helemaal geen hele leuke show hebben. Die vervelende Billie Joe vult zeker 45 minuten met het publiek ‘hey hooo’ laten roepen. Heel erg vervelend is dat, en de muziek van Green Day is sinds 2004 heel erg afgezwakt. Dan nog liever KoL, maar dit is ook weer een kwestie van smaak en het liefste zie ik ze allebei niet. Dan nog liever een keertje Editors
icon_wink.gif

Ach, ik vind dat ge-hey-hooo wel een gezellig sfeertje geven, en hij deed het heus niet zo heel lang (althans, niet op Pinkpop). Bovendien denk ik dat als KoL zoiets gaat proberen, dat ze 3 mensen meekrijgen, om maar even aan te geven hoeveel het publiek dus blijkbaar meegaat in circus Green Day ;-)

Maar laten we ophouden over Green Day, ik realiseer me wel degelijk dat lang niet iedereen daarvan houdt. Ik wilde het er ook niet speciaal over hebben, het is dat @juw ernaar vroeg.

Wat ik wilde zeggen is dat er heel veel betere bands te bedenken zijn om op herhaling te vragen dan alweer KoL. Voor jou is dat Editors, voor mij Green Day, voor ons allebei wellicht Biffy Clyro, en ga zo maar door. Dat was mijn punt, niet of Green Day beter is dan KoL of niet.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>PwoperFish wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dr. Hannibal wrote:</div><br><br>

Hier ben ik het wel mee eens. Green Day bouwt een dikke show, en KoL heeft een saaie show. Muzikaal is KoL weer veel sterker. Ik vind Green Day trouwens helemaal geen hele leuke show hebben. Die vervelende Billie Joe vult zeker 45 minuten met het publiek ‘hey hooo’ laten roepen. Heel erg vervelend is dat, en de muziek van Green Day is sinds 2004 heel erg afgezwakt. Dan nog liever KoL, maar dit is ook weer een kwestie van smaak en het liefste zie ik ze allebei niet. Dan nog liever een keertje Editors
icon_wink.gif

Ach, ik vind dat ge-hey-hooo wel een gezellig sfeertje geven, en hij deed het heus niet zo heel lang (althans, niet op Pinkpop). Bovendien denk ik dat als KoL zoiets gaat proberen, dat ze 3 mensen meekrijgen, om maar even aan te geven hoeveel het publiek dus blijkbaar meegaat in circus Green Day
icon_wink.gif

Maar laten we ophouden over Green Day, ik realiseer me wel degelijk dat lang niet iedereen daarvan houdt. Ik wilde het er ook niet speciaal over hebben, het is dat @juw ernaar vroeg.

Wat ik wilde zeggen is dat er heel veel betere bands te bedenken zijn om op herhaling te vragen dan alweer KoL. Voor jou is dat Editors, voor mij Green Day, voor ons allebei wellicht Biffy Clyro, en ga zo maar door. Dat was mijn punt, niet of Green Day beter is dan KoL of niet.

Daar ben ik het ook mee eens hoor. En aan alle reacties te zien is vrijwel iedereen wel klaar met KoL. Jammer dat er zo weinig nieuwe headliners zijn, daardoor worden er bepaalde bands heel erg uitgemolken en zitten we jaren met KoL opgescheept. Hopelijk staat er een mooie act in Klub C. Stromae zal ook wel bizar vol worden.

ik zal ook eens mijn (fantasierijke) wishlist geven hé
(- muse, ff, SOAD, slipknot, daft punk)
hardere namen:
- sabaton
- nightwish
- evanescense
- 3 doors down
- nickelback
- powerwolf
- flogging molly
- HIM
- korpiklaani

dance:
- 2 many dj's
- netsky
- deadmau5
- brodinski/ gesaffelstein
- merdan taplak

random:
- bastille
- vintage trouble
- flip kowlier
- thof van commerce
- bloodhound gang
- selah sue
- sexion d'assaut
- gogol bordello
- die antwoord

Mijn wensenlijstje voor Rock Werchter. Met mogelijke, maar ook onmogelijke namen. Waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal haha

[highlight color='#77cdd8' text-color='#ffffff'] Bands & Singer-songwriters [/highlight]​
[col_third]
. Linkin Park
. Foo Fighters
. The Rolling Stones
. London Grammar
. The Fray
. Young The Giant
. Friendly Fires
. Passion Pit
. Foster The People
[/col_third][col_third]
. Matt Corby
. Beirut
. Chasing Grace
. Daughter
. Eddie Vedder
. Gotye
. HAIM
. John Newman
. Julia Stone
[/col_third][col_third_last]
. Justin Nozuka
. King Krule
. Paolo Nutini
. Peter Bjorn & John
. Bon Iver
. William Fitzsimmons
. Panic! At The Disco
. Keaton Henson
. Gorillaz
[/col_third_last]

[highlight color='#ee4645' text-color='#ffffff'] Electronic Dance Music [/highlight]
[col_third]
. Daft Punk
. The Prodigy
. The Chemical Brothers
. Moby
. Fatboy Slim
. Chase & Status
. Disclosure
. Calvin Harris
[/col_third][col_third]
. NERO
. Netsky
. Rudimental
. Wilkinson
. Feed Me
. Sub Focus
. Gesaffelstein
. Julio Bashmore
. Crystal Castles
. Russ Chimes
. Flume
. xxyyxx
. I Am Legion of Foreign Beggars alleen
. TNGHT (Hudson Mohawke x Lunice)
. Bondax
. DJ Fresh
[/col_third_last]

[highlight color='#000000' text-color='#ffffff'] Overige [/highlight]​
[col_third]
. Kanye West
. Justin Timberlake
. Kate Boy
. A$AP Rocky
. Sam Smith
. Ella Eyre
. Chance The Rapper
. Earl Sweatshirt
[/col_third][col_third]
. Macklemore & Ryan Lewis
. Pharrel Williams
. The Weeknd
. Alex Clare
. Die Antwoordt
. OutKast
. Snoop Dogg
. SBTRKT
. Tyler The Creator
. La Roux
. De Jeugd Van Tegenwoordig
. Gnarls Barkley
. Kid Cudi
. Pusha T
[/col_third_last]

Haha lekker lang! (:
Maar dit is dan ook meteen het lijstje met artiesten die ik nog eens wil zien

HIM zou idd tof zijn!
ik hoop nog op:

-florence and the machine
-the offspring
-limp bizkit
-flogging molly
-lily alan
-prodigy
-slayer
-outkast
-john newman
-john mayer
-bruno mars
-linkin park
-iron maiden
-fat boy slim
-two door cinema club

Volgens mij zijn t ook allemaal goede kanshebbers (behalve HIM, hebben nog geen tour in die periode iig)

Heb net even mijn Metallica by Request lijstje ingevuld.

Zo zag het er uit:

1.-12. Gehele Black Album :D
13. Orion
14. The Four Horsemen
15. Fade to Black
16. When a Blind Man Cries (niet dat ie het ooit gaat halen, maar wel een heerlijke cover)
17. Master of Puppets (omdat geen Metallica-lijstje compleet is zonder ;-) )

Wat zijn jullie lijstjes?

Ik moet nog invullen maar er zijn 4 nummers die allemaal rond de 33% zitten en waar er maar 2 van in komen en ik wil heel graag Fuel zien dus stem daarop en de andere 3 niet en de rest maakt niet zo veel uit want die komt er toch al wel of niet in.

Ah namen die ik echt wil zien maar geen idee of ze kans maken :(

-Royal Republic (zo vet! moet moet moet moet moet)
-Billy Talent (2x gezien in 1 week en mag nog wel een keer)
-Jack White (maakt niet uit waarin, waarmee etc)
-Tenacious D (gewoon omdat de film cool was)
-John Mayer (was zo nice in ziggodome) (maar wacht, tourt ie niet met zn trio rond werchter?)
-Bastille (te weinig van meegekregen vorig jaar)
-Grouplove (fifaaaaaaaaa)
-Young the Giant
-Red Hot Chili Peppers (hoorde dat ze kut zijn live, maar moet het toch een x gezien hebben)
-Avicii
-American Authors (lekker vrolijk)
-Example
-Emineminem
-Black Stone Cherry
-Capital Cities
-Madeon

Ben het met je eens, het hele black album is nice :) Verder hoop ik dan nog op:

- Whiskey in the jar
- For whom the bell tolls
- Master of Puppets
- Fade to Black
- One
- Orion

volgorde heb ik niet echt :P

gehele kill 'em all album!!
Verder whiskey in the jar zou tof zijn, ride the lightning en Fuel ook :)

Ik stem in elk geval voor For Whom The Bell Tolls, Master of Puppets en Enter Sandman. Daarnaast kijk ik nog wel. Zou wel een stunt zijn als Nothing Else Matters de setlist niet haalt hahaha.

Ik stem in elk geval voor For Whom The Bell Tolls, Master of Puppets en Enter Sandman. Daarnaast kijk ik nog wel. Zou wel een stunt zijn als Nothing Else Matters de setlist niet haalt hahaha.

Een stunt? Een schande zul je bedoelen :')

Ben flink genaaid/ de zak door Ticketservice. Had me ingeschreven voor de zaterdag tickets en ik had ze eindelijk! Helemaal gelukkig net zoals mijn vrienden en had ze meteen bevestigd. Dat was rond 11 uur dus ging erna pitten maar je moet blijkbaar binnen 4 uur betalen na de bevestiging dat je ze wou terwijl ik dacht dat het binnen 48 uur mocht. Dus nu sta ik weer achteraan in de wachtrij.. :S

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread