Rage Against The Machine

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Heeft die nu zijn voet ofzo gebroken? Op alle filmpjes zit die heel het optreden neer.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
ik dacht ergens gelezen te hebben dat het zou gaan om een gebroken been, opgelopen in de 2de show dacht ik

edit:

Alex Young
July 24, 2022·1 min read

In this article:

Tom Morello
Tom Morello
American guitarist
The post Tom Morello Knocked Over After Man Rushes Stage at Rage Against the Machine Concert appeared first on Consequence.

Rage Against the Machine narrowly avoided another broken leg after an audience member rushed the stage, knocking over guitarist Tom Morello in the process.

The incident occurred during the band’s closing performance of “Killing in the Name” in Toronto on Saturday night. As you can see via the fan-captured footage embedded below, a man ran on from the side of a stage. A security guard sprang into action, but inadvertently tackled Morello
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Hoe lullig, je tweede show spelen, je voet breken en dan dit.

Jammer voor de grote fans... Volgend jaar komen ze gelukkig goedmaken op RW en PP.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Enerzijds heb ik dan ook liever geen optreden dan een zittend optreden.

Maar anderzijds vind ik een festival geen goedmaker voor een gecancelde zaalshow.
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Kutzooi. Echt heel zuur dit.

Morgen inderdaad waarschijnlijk Pinkpop en/of Werchter maar ik had toch eigenlijk niet op de planning om die weekenden ook weer vrij te houden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Je zou hopen dat ze die tour dan ergens volgend jaar doen. Maar ik denk dat zo'n hele tour 1 op 1 verplaatsen ook gewoon niet meer gaat. Volgend jaar idd miss dan op de Europese festivals..?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kutzooi. Echt heel zuur dit.

Morgen inderdaad waarschijnlijk Pinkpop en/of Werchter maar ik had toch eigenlijk niet op de planning om die weekenden ook weer vrij te houden.
Dat zal morgen nog wel niet zijn....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken