Pukkelpop 2026

Is maar vrees door grote aanbod en dat het lijkt dat we al sowieso Lorde + Florence gaan hebben. En sowieso geen The xx en Florence voor DTRH.

Hoop wel enorm op Tyler voor Pkp.
I know.
Mijn gevoel is nog altijd dat ik Pukkelpop Tyler niet zie skippen, als de mogelijkheid zich voordoet. En daarom denk ik ook nog altijd dat Lorde in een pakketje gaat zitten voor Werchter. 05/07 RW en 09/07 Mad Cool kan nog steeds 🙈

Misschien is Lowlands wel aan de haal gegaan met een The Cure?

I know.
Mijn gevoel is nog altijd dat ik Pukkelpop Tyler niet zie skippen, als de mogelijkheid zich voordoet. En daarom denk ik ook nog altijd dat Lorde in een pakketje gaat zitten voor Werchter. 05/07 RW en 09/07 Mad Cool kan nog steeds 🙈

Misschien is Lowlands wel aan de haal gegaan met een The Cure?
Pinkpop wordt ook genoemd voor The Cure.

Is maar vrees door grote aanbod en dat het lijkt dat we al sowieso Lorde + Florence gaan hebben. En sowieso geen The xx en Florence voor DTRH.

Hoop wel enorm op Tyler voor Pkp.
Begrijp de change of mind niet goed. Beide blijven toch gewoon beschikbaar over heel de zomer? Begrijp niet goed hoe de aankondiging van DTRH bepaalde acts minder aannemelijk maakt voor PKP.

Victorious Festival maakt volgende week de eerste namen bekend. Er is dit jaar veel overlap tussen de twee festivals.

Dan heb je knocked loose in de ab niet gezien eerder dit jaar.
Normaal zit ik altijd mee in de moshpit - wat vaak 'pushpits' zijn (zoals Turnstile AB), maar voor KL pas ik meestal en blijf ik net achter de rand - want dat is meer slam dancing of echt slaan en schoppen. Zit in zo'n KL fangroep op Facebook en die vinden zo'n pushpits voor mietjes.
Vorig jaar op PKP nog iemand op zijn dek zien gaan en afgevoerd worden door EHBO tijdens KL.

* Weet niet zeker of de terminologie juist is.

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
Moby, Four Tet, Oklou en Anna Von Hausswolff aangekondigd voor Way Out West (weekend voor PKP).

• On fire
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread

• DirkG