Pukkelpop 2026

Cabaret Vert teaset niet of geeft geen hints. Deze week (vandaag?) wel een drop van de meest belangrijke namen wellicht meer dan 20 dus dat geeft dan al een goed idee voor Pukkelpop. Op fb worden volgende namen geciteerd: Deftones, Purple Disco Machine, Turnstile, Amyl and the sniffers, Justice, Pulp.
Ik bedoel dit door de ruimte geïnspireerde logo. Maar goed, we zullen het snel genoeg ontdekken.

Bijlagen

• Screenshot_20251119-075212.Facebook.png
    Screenshot_20251119-075212.Facebook.png
    526,1 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle
Niet goed live? Heb ze toevallig gisteren ontdekt en ik ben enthousiast.😅
Zeker niet goed, maar eerder een soort van grappig. Schijtlollig. Maar je kan er wel een leuke tijd bij hebben hoor, maar het heeft weinig met muziek te maken.

Toch nog een bedenking omtrent Lorde: als ze zaterdag in de UK speelt, kan ze toch onmogelijk bijvoorbeeld de vrijdag LL doen en de zondag PKP of vice versa? Eén van de twee gaat ze toch sowieso niet hebben dan.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Toch nog een bedenking omtrent Lorde: als ze zaterdag in de UK speelt, kan ze toch onmogelijk bijvoorbeeld de vrijdag LL doen en de zondag PKP of vice versa? Eén van de twee gaat ze toch sowieso niet hebben dan.
Op Pukkelpop kunnen ze haar kwijt op een heel hoge positie, weet niet of Lowlands er een Alpha (sub)headliner in ziet.

Florence trouwens in de UK op 24 augustus dus hoogstwaarschijnlijk komt ze op vrijdag 21 of zaterdag 22 augustus. Lorde op 22 augustus in de UK. Combo Lorde-Florence op vrijdag dan maar?

Friday
Zara Larsson - Turnstile - Tyler

Saturday
Editors - Florence - dance/pop artist closes Main

Sunday
Amyl & the Sniffers - Lorde - Foo Fighters

Jimmy Eat World (Papa Roach slot)
Underworld or Caribou (Justice slot)

Laatst bewerkt:
Noteer Lorde maar terug voor hier...
Dat was wat ik dacht toen ik hoorde dat Lorde haar geannuleerd concert in Luxemburg verplaatste naar een september 2026. Eerste tour Zuid- en Oosteuropa. Einde juli en begin augustus wat festivals in USA oa Coachella Chicago en nadien eerst Scandinavie, VK, Benelux en Frankrijk (Rock en Seine) in augustus

Users who are viewing this thread