Pukkelpop 2026

Four Tet in de Dancehall in 2022 was één van de meest teleurstellende dingen die ik er zag. De Dancehall was gewoon leeg, akward bijna.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Four Tet in de Dancehall in 2022 was één van de meest teleurstellende dingen die ik er zag. De Dancehall was gewoon leeg, akward bijna.
Ja, heel bizar gegeven, paar jaar ervoor stond die in een bomvolle castello. Nog altijd jammer dat die tent (en de chateau ervoor) verdwenen is, heel veel goede zaken gezien in die tenten.

Hij had er zelf ook duidelijk last van dat het zo leeg was, er kon geen lach vanaf. Ik kon destijds met m'n rolstoel medereiziger gewoon helemaal vooraan staan en dansen. Doet allemaal niks af aan z'n set, was uitstekend van begin tot einde.

Deftones op Cabaret Vert. Ook een zekerheidje voor PKP dus. Ben wel heel benieuwd hoe ze die dag zouden invullen bij PKP.

Kunnen toch best wel PKP co-headlinen
Ligt voor mij gewoon niet in lijn met het soort headliners dat PKP de laatste jaren boekt.

Het duo Turnstile - Deftones zie ik niet direct genoeg dagkaarten verkopen, al mogen ze er van mij zeker staan hoor.

Moést Deftones een afsluitende spot als Marquee-head accepteren, sure. Maar ik zie dit niet gebeuren. Deftones brengt (à la Vampire Weekend) de massa - denk ik - niet naar de mainstage, maar hebben wel hoge eisen..

Slipknot toch nog een andere categorie dan Deftones. Idles en The Offspring waren toch niet de headliner van de dag? Dat waren A$AP Rocky en QOTSA.
Ik heb mijn bericht aangepast om aan te geven dat Idles en Offspring Subs waren, geen headliners. Deftones zal niet de hoofdheadliner van Pukkelpop zijn. Hooguit zijn ze een Subheadliner, maar mijn punt blijft dat Pukkelpop nog steeds gitaarbands boekt voor de hoogtepunten.

Idles was Mackelmores sub en Joost was de dance closer. Zo zie ik het tenminste.

Users who are viewing this thread