Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, heel bizar gegeven, paar jaar ervoor stond die in een bomvolle castello. Nog altijd jammer dat die tent (en de chateau ervoor) verdwenen is, heel veel goede zaken gezien in die tenten.
Hij had er zelf ook duidelijk last van dat het zo leeg was, er kon geen lach vanaf. Ik kon destijds met m'n rolstoel medereiziger gewoon helemaal vooraan staan en dansen. Doet allemaal niks af aan z'n set, was uitstekend van begin tot einde.
Moést Deftones een afsluitende spot als Marquee-head accepteren, sure. Maar ik zie dit niet gebeuren. Deftones brengt (à la Vampire Weekend) de massa - denk ik - niet naar de mainstage, maar hebben wel hoge eisen..
Ik heb mijn bericht aangepast om aan te geven dat Idles en Offspring Subs waren, geen headliners. Deftones zal niet de hoofdheadliner van Pukkelpop zijn. Hooguit zijn ze een Subheadliner, maar mijn punt blijft dat Pukkelpop nog steeds gitaarbands boekt voor de hoogtepunten.
Idles was Mackelmores sub en Joost was de dance closer. Zo zie ik het tenminste.