Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I know.
Mijn gevoel is nog altijd dat ik Pukkelpop Tyler niet zie skippen, als de mogelijkheid zich voordoet. En daarom denk ik ook nog altijd dat Lorde in een pakketje gaat zitten voor Werchter. 05/07 RW en 09/07 Mad Cool kan nog steeds
Misschien is Lowlands wel aan de haal gegaan met een The Cure?
I know.
Mijn gevoel is nog altijd dat ik Pukkelpop Tyler niet zie skippen, als de mogelijkheid zich voordoet. En daarom denk ik ook nog altijd dat Lorde in een pakketje gaat zitten voor Werchter. 05/07 RW en 09/07 Mad Cool kan nog steeds
Misschien is Lowlands wel aan de haal gegaan met een The Cure?
Begrijp de change of mind niet goed. Beide blijven toch gewoon beschikbaar over heel de zomer? Begrijp niet goed hoe de aankondiging van DTRH bepaalde acts minder aannemelijk maakt voor PKP.
Begrijp de change of mind niet goed. Beide blijven toch gewoon beschikbaar over heel de zomer? Begrijp niet goed hoe de aankondiging van DTRH bepaalde acts minder aannemelijk maakt voor PKP.
Als ik de concerten van Turnstile Live zie dan heb je geen shirt nodig. Die moshpits zijn wel knap om te zien maar levensgevaarlijk, zeker bij het nummer blackout in een indoor zaal.
Als ik de concerten van Turnstile Live zie dan heb je geen shirt nodig. Die moshpits zijn wel knap om te zien maar levensgevaarlijk, zeker bij het nummer blackout in een indoor zaal.
Normaal zit ik altijd mee in de moshpit - wat vaak 'pushpits' zijn (zoals Turnstile AB), maar voor KL pas ik meestal en blijf ik net achter de rand - want dat is meer slam dancing of echt slaan en schoppen. Zit in zo'n KL fangroep op Facebook en die vinden zo'n pushpits voor mietjes.
Vorig jaar op PKP nog iemand op zijn dek zien gaan en afgevoerd worden door EHBO tijdens KL.