Pukkelpop 2024

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
Afvallers voor Pukkelpop, sommige wel al op RW:
 

Bijlagen

  • IMG_5631.jpeg
    IMG_5631.jpeg
    272,9 KB · Weergaven: 19

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Grote kans lijkt me wel.
Volgens mij komen ze er nog bij voor DTRH dit jaar. En dan kunnen ze volgend jaar RW doen en BKS. Tenzij Mojo het weer vuil speelt.
Ze zitten toch bij Friendly Fire? Wat voor spel kan Mojo dan spelen. Daar ben ik dan wel benieuwd naar?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Ze zitten toch bij Friendly Fire? Wat voor spel kan Mojo dan spelen. Daar ben ik dan wel benieuwd naar?
In België alvast geen Skorpio.
Wat blijft er eigenlijk nog over van gerenommeerde acts in Nederland verbonden aan Friendly Fire?

We zullen nog even wachten, eenmaal ze effectief op DTRH verschijnen weet je hoe laat het is.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
In België alvast geen Skorpio.
Wat blijft er eigenlijk nog over van gerenommeerde acts in Nederland verbonden aan Friendly Fire?

We zullen nog even wachten, eenmaal ze effectief op DTRH verschijnen weet je hoe laat het is.
Friendly Fire kan ze toch ook op DTRH laten spelen om ze volgend jaar met een nieuw album op BKS te zetten?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Sow wat een line up van Pukkelpop tot nu toe. Totaal niks met de headliners….maar de undercard.

Voelt voor mijn gevoel beter dan Werchter ?👀
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
De clashfinder heeft weer een update gekregen met wat ik vermoed dat de plaatsen en settijden zouden kunnen worden. Met Romy die naar aller waarschijnlijkheid de Club gaat afsluiten (van 1 tot 2), heb ik Fred Again een uur vervroegd. Leek me logischer dat die twee buddies niét zouden clashen met elkaar.

 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
De clashfinder heeft weer een update gekregen met wat ik vermoed dat de plaatsen en settijden zouden kunnen worden. Met Romy die naar aller waarschijnlijkheid de Club gaat afsluiten (van 1 tot 2), heb ik Fred Again een uur vervroegd. Leek me logischer dat die twee buddies niét zouden clashen met elkaar.

Fred sluit af tot 2u heb ik opgevangen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en Yannick

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
48
123
Wow, Amenra en Charlotte de Witte op één dag.
Voor het eerst in meer dan 25 jaar ga ik nog eens (een dagje) naar Pukkelpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Die vrijdag is trouwens echt al bijzonder sterk he. De kloof tussen die dag en de andere 2 is wat mij betreft een stuk groter geworden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken