Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Een van de boekers is gisteravond naar The Last Dinner Party geweest, zie ik. Ik verwacht ze bij de volgende aankondiging. leuke naam
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Ik zou echt heel graag Noah Kahan zien. Zijn agenda lijkt het toe te laten, maar denk dat ze al aangekondigd hadden moest hij effectief komen :(
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Moet wel zeggen, Amenra is zo'n vette band, maar heel dat speciale, bijna mystische, is er ook wel vanaf nu he.

Je ziet ze echt overal verschijnen tegenwoordig, van Paaspop, op het feestje van StuBru tot in de namiddag in de marquee van Pukkelpop vlak voor Raye.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.722
Moet wel zeggen, Amenra is zo'n vette band, maar heel dat speciale, bijna mystische, is er ook wel vanaf nu he.

Je ziet ze echt overal verschijnen tegenwoordig, van Paaspop, op het feestje van StuBru tot in de namiddag in de marquee van Pukkelpop vlak voor Raye.
Mystiek is er al lang af voor mij.

Spelen elk jaar 5x in België.
Geoliede merchandisemachine.
Elk jaar een interview in de Knack over hoe zwaar het leven wel niet is.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.905
Moet wel zeggen, Amenra is zo'n vette band, maar heel dat speciale, bijna mystische, is er ook wel vanaf nu he.

Je ziet ze echt overal verschijnen tegenwoordig, van Paaspop, op het feestje van StuBru tot in de namiddag in de marquee van Pukkelpop vlak voor Raye.
Inderdaad wel erg veel de afgelopen 2 jaar. Verheug me wel op hun show op Samhain Festival in de Muziekgieterij. Dat zijn wel de betere omstandigheden voor Amenra.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ik zie ze ook liever op DTRH of Lowlands of Pukkelpop, maar ik vind Fontaines DC ook wel echt een band voor Pinkpop hoor.
Mooi rijtje voor volgend jaar

Fontaines DC - Suzan en Freek - Fred Again...
Noord Afsluiter: Son Mieux na hun 5 uitverkochte Ziggodomes
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Inhaler boven FDC en Flogging boven Vaccines verrast me wel. Als ik tijd heb, update ik de clashfinder.:)
Inhaler die na Fontaines DC lijkt te gaan spelen vind ik zuur: Inhaler vind ik weinig aan. En FDC vind ik mega. Smaken en kleuren verschillen precies 😌,
Misschien kwam het praktisch beter uit voor FDC, in hun tourschema, las ik hier
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Inhaler die na Fontaines DC lijkt te gaan spelen vind ik zuur: Inhaler vind ik weinig aan. En FDC vind ik mega. Smaken en kleuren verschillen precies 😌,
Misschien kwam het praktisch beter uit voor FDC, in hun tourschema, las ik hier
Neen 😂😂

Grote publiek is meer gericht op Inhaler.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik dus niet, de keren dat ik ze zag maakten ze in het donker de meeste indruk. Maar hebben de sound wel om een wei te vullen ja
Ja, ik heb ze alleen nog maar op Primavera gezien. Daar op 1 van de 2 main stages, maar het dak ging er tot aan het einde van de weide helemaal af. Lekker uitzinnig publiekje toen.
 

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Wat wachten we deze week op? Ik hoop elke dag op een paar batches namen tot de voorverkoop vrijdag 1 maart, maar het kan ook gewoon woensdag zijn zoals gewoonlijk...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken