Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad wel erg veel de afgelopen 2 jaar. Verheug me wel op hun show op Samhain Festival in de Muziekgieterij. Dat zijn wel de betere omstandigheden voor Amenra.
Inhaler die na Fontaines DC lijkt te gaan spelen vind ik zuur: Inhaler vind ik weinig aan. En FDC vind ik mega. Smaken en kleuren verschillen precies ,
Misschien kwam het praktisch beter uit voor FDC, in hun tourschema, las ik hier
Inhaler die na Fontaines DC lijkt te gaan spelen vind ik zuur: Inhaler vind ik weinig aan. En FDC vind ik mega. Smaken en kleuren verschillen precies ,
Misschien kwam het praktisch beter uit voor FDC, in hun tourschema, las ik hier
Ja, ik heb ze alleen nog maar op Primavera gezien. Daar op 1 van de 2 main stages, maar het dak ging er tot aan het einde van de weide helemaal af. Lekker uitzinnig publiekje toen.
Wat wachten we deze week op? Ik hoop elke dag op een paar batches namen tot de voorverkoop vrijdag 1 maart, maar het kan ook gewoon woensdag zijn zoals gewoonlijk...