Pukkelpop 2023

Ik overweeg ook naar Pukkelpop te gaan. Ben geen camping persoon.
Is het vanuit Hasselt makkelijk op het terrein te komen?
Ik dacht te hebben gelezen dat net als bij Werchter de bussen af en aan rijden?

Feyenoors heeft meer landstitels dan Ajax, want dat is “mijn mening”. Alsjeblieft zeg.
Ben je zelf nog mee met het punt dat je probeerde te maken? Of ga je blijven een wereldband in het Engels te vergelijken met een Nederlandstalige band die vooral bekend is in Vlaanderen en dan versteld staan dat die eerste meer hits heeft dan de andere? Want op dit moment lijkt het gewoon op discuteren om te discuteren :)

Ben je zelf nog mee met het punt dat je probeerde te maken? Of ga je blijven een wereldband in het Engels te vergelijken met een Nederlandstalige band die vooral bekend is in Vlaanderen en dan versteld staan dat die eerste meer hits heeft dan de andere? Want op dit moment lijkt het gewoon op discuteren om te discuteren :)
Als je steeds maar onzin op het forum plaatst (zoals ik een Limp Bizkit fan zou zijn) dan moet ik daar op reageren ja, omdat het pertinente onzin is wat je plaatst.

Verder zijn fora om te discussiëren, anders had ik wel blogger geweest.

Eerst zeggen dat de Belgische act meer hits heeft dan die nationale wereldband. Dat is prima, maar als iemand zegt dat dat niet klopt dan mag je dat niet zeggen want je mag geen wereldband vergelijken met een Belgische band. Tamelijk bizar.

Laatst bewerkt:
Ja, ken verschillende mensen die pendelbussen nemen vanuit Hasselt. Zeker goed te doen.

• Leuk
Waarderingen: Bert
Pendelbussen à volonté vanuit station Hasselt naar het terrein.

• Leuk
Waarderingen: Bert
Laten we zeggen dat Bazart meer gekend is bij een deel van het PKP-publiek dan bij het andere deel. Ik wil zelfs geloven dat er jonge PKP-gangers zijn die nog nooit van Limp Bizkit gehoord hebben.

Laten we zeggen dat Bazart meer gekend is bij een deel van het PKP-publiek dan bij het andere deel. Ik wil zelfs geloven dat er jonge PKP-gangers zijn die nog nooit van Limp Bizkit gehoord hebben.
Dat zal zeker wel. Maar ondanks we in 2023 leven, heeft de middeleewen nog steeds wel plaats gevonden. Ook al weet de jeugd daar misschien niet alles van. And so on. Ik denk dat het standpunt duidelijk is.

Laatst bewerkt:
Tv-girl staat ook op Sziget en een paar andere Europese festivals. Kom maar door wat mij betreft!!

Had verwacht dat de grote namen zondag wel al zijn aangekondigd, maar nog een hele rij onder The Killers open... Lijkt een hele mooie dag te worden!
Bekijk bijlage 4012
Ziet er een beetje raar uit. Die donderdag heeft 3 “dikgefrukte witte rijen”, zaterdag 2, zondag geen?

Maar lettertype van Bonobo is wel weer groter dan Ezra Collective & Amyl and The Sniffers… is dit niet gewoon raar design?

Ziet er een beetje raar uit. Die donderdag heeft 3 “dikgefrukte witte rijen”, zaterdag 2, zondag geen?

Maar lettertype van Bonobo is wel weer groter dan Ezra Collective & Amyl and The Sniffers… is dit niet gewoon raar design?
Ik vind van niet, het maakt gewoon duidelijk hoe "belangrijk" de namen zijn in de uiteindelijke versie van de line-up.
Zie 2022:

pkp2022.JPG

Ik vind van niet, het maakt gewoon duidelijk hoe "belangrijk" de namen zijn in de uiteindelijke versie van de line-up.
Zie 2022:

Bekijk bijlage 4015
Dat snap ik. Maar in dit voorbeeld is de grote en de kleur hetzelfde. In het voorbeeld hierboven niet. Volgens mij is Bonobo niet groter dan Bicep kwa lettertype. Maar de kleur is wel anders. Maar Bonobo is wel groter kwa lettertype dan Amyl And The Sniffers maar wel weer in dezelfde kleur.

Wacht, is Limp Bizkit nu gewoon een herhaling van afgelopen jaar? Ik die boeking volledig verdrongen denk ik. :LOL:

Users who are viewing this thread