Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het toch nog steeds een mindere aankondigings strategie.
Pukkelpop heeft altijd een line up om in te duiken en zo blijf ik desondanks op men honger zitten voorlopig.
(Bazart zou wel echt belachelijk laag staan? Zijn we zeker dat Y&Y main gaat spelen en zelfs zou subben? Gevoelsmatig lijken me Yungblud en Bazart groter/populairder?)
Correct, zo gaat het zijn. Had dat even verdrongen uit men geheugen haha. @DDave hier een sub.
Over wat yannick zegt en die marquee afsluiters. Ik vermoed ook dat Moderat bicep en bonobo hier gaan afsluiten. Vooral omdat het lijkt dat de main stage steeds rond 01u zal eindigen. En de marquee tot 2u doorgaat.
Bwah ja, zie het wel gebeuren. Heb het idee dat wat er al staat redelijk prijzig is, hun ticketprijs is zeer acceptabel. Ik zie het wel gebeuren dat ze daar een besparing toepassen, wie weet omdat er niet genoeg voor handen is dat het de moeite maakt.
Denk wel Turnstile gewoon main stage. Limp Bizkit staat er tenslotte ook.
Correct, zo gaat het zijn. Had dat even verdrongen uit men geheugen haha. @DDave hier een sub.
Over wat yannick zegt en die marquee afsluiters. Ik vermoed ook dat Moderat bicep en bonobo hier gaan afsluiten. Vooral omdat het lijkt dat de main stage steeds rond 01u zal eindigen. En de marquee tot 2u doorgaat.
Capaldi sub? Serieus? Na werchter hoeft dit niet meer voor mij. Kunnen ze geen Chemical Brothers na The Killers zetten? Ik hoop dat er toch nog iets groot bijkomt op zondag... Ook al is het ijdele hoop
Capaldi sub? Serieus? Na werchter hoeft dit niet meer voor mij. Kunnen ze geen Chemical Brothers na The Killers zetten? Ik hoop dat er toch nog iets groot bijkomt op zondag... Ook al is het ijdele hoop