Pukkelpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.156
8.832
Ja, vind ik ook.. Je bouwt dus een heel podium op enkel en alleen om fans te pleasen van één band? Wat is dat voor visie??
En dan nog de ene headliner die het minste volk trekt en als enige van de 3 hun dag niet wist uit te verkopen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.438
1.935
Vind het toch nog steeds een mindere aankondigings strategie.
Pukkelpop heeft altijd een line up om in te duiken en zo blijf ik desondanks op men honger zitten voorlopig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.104
2.804
In de geschiedenis van die ene persoon van efesivals staan weinig berichten die doen vermoeden dat ze een insider is, hoogstens wat via via contacten.

Eerst zien, dan geloven.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
566
635
Ik vind het altijd komisch wat voor onrealistische namen altijd in die comments van posts voorbij komen
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
593
378
Ik hoop echt dat die naam op de zondag Chemical Brothers of Prodigy is maar ik vrees dat Lewis Capaldi daar gaat staan…
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.212
5.566
Ik hoop echt dat die naam op de zondag Chemical Brothers of Prodigy is maar ik vrees dat Lewis Capaldi daar gaat staan…
Correct, zo gaat het zijn. Had dat even verdrongen uit men geheugen haha.
@DDave hier een sub.

Over wat yannick zegt en die marquee afsluiters. Ik vermoed ook dat Moderat bicep en bonobo hier gaan afsluiten. Vooral omdat het lijkt dat de main stage steeds rond 01u zal eindigen. En de marquee tot 2u doorgaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en DDave

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.212
5.566
In de geschiedenis van die ene persoon van efesivals staan weinig berichten die doen vermoeden dat ze een insider is, hoogstens wat via via contacten.

Eerst zien, dan geloven.
Bwah ja, zie het wel gebeuren. Heb het idee dat wat er al staat redelijk prijzig is, hun ticketprijs is zeer acceptabel. Ik zie het wel gebeuren dat ze daar een besparing toepassen, wie weet omdat er niet genoeg voor handen is dat het de moeite maakt.
Denk wel Turnstile gewoon main stage. Limp Bizkit staat er tenslotte ook.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
479
262
Correct, zo gaat het zijn. Had dat even verdrongen uit men geheugen haha.
@DDave hier een sub.

Over wat yannick zegt en die marquee afsluiters. Ik vermoed ook dat Moderat bicep en bonobo hier gaan afsluiten. Vooral omdat het lijkt dat de main stage steeds rond 01u zal eindigen. En de marquee tot 2u doorgaat.
Capaldi sub? Klinkt logisch
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Capaldi sub? Serieus? Na werchter hoeft dit niet meer voor mij. Kunnen ze geen Chemical Brothers na The Killers zetten? Ik hoop dat er toch nog iets groot bijkomt op zondag... Ook al is het ijdele hoop
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.155
3.914
Capaldi sub? Serieus? Na werchter hoeft dit niet meer voor mij. Kunnen ze geen Chemical Brothers na The Killers zetten? Ik hoop dat er toch nog iets groot bijkomt op zondag... Ook al is het ijdele hoop
Hoezo nog iets groots hopen als je The Killers, Florence & Foals aan de bovenkant al hebt? Ook zo'n Capaldi verkoopt een Lotto Arena uit hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave en Timmetje

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
479
262
Capaldi sub? Serieus? Na werchter hoeft dit niet meer voor mij. Kunnen ze geen Chemical Brothers na The Killers zetten? Ik hoop dat er toch nog iets groot bijkomt op zondag... Ook al is het ijdele hoop
2,65 miljard streams voor 1 nummer is best veel
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.156
8.832
Hoezo nog iets groots hopen als je The Killers, Florence & Foals aan de bovenkant al hebt? Ook zo'n Capaldi verkoopt een Lotto Arena uit hoor.
Foals is gewoon een AB bandje toch? Hebben zelfs in hun hoogdagen nooit ‘hoog’ op een Belgische festivallineup gestaan.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
712
502
Hoezo nog iets groots hopen als je The Killers, Florence & Foals aan de bovenkant al hebt? Ook zo'n Capaldi verkoopt een Lotto Arena uit hoor.
Staat eind van de maand zelfs in het Sportpaleis godbetert. Dus qua grootte zeker een mogelijke sub voor Pukkelpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken