Pukkelpop 2023

Onzin. Er werd hier keihard geopperd dat Bazart meer hits heeft gedaan dan LB. En daarmee doe je gewoon feitelijk Limp Bizkit te kort, staat volledig los van mijn eigen smaak of wiens smaak dan ook. En net of ik anno 2023 nog fan ben van Limp Bizkit... de lolz.

Het zijn meer Limp Bizkit "haters" die een punt willen maken dan dat ik nu hier doe hoor. En LB zal vat te hoog op het affiche staan, zeker en vast. Maar als je wil geloven dat Bazart meer hits heeft gehad dan Limp Bizkit dan moet dat zeker gewoon doen hoor, het klopt alleen niet.
Oh man. Olie en vuur. Je kunt niet enerzijds zeggen dat smaak niet uitmaakt en anderzijds mensen bestempelen als haters louter omdat ze het oneens met je zijn.

Fwiw, zou Bizkit een geinige boeking vinden. Wat een non-discussie weer. Who cares.

• Leuk
Waarderingen: pigital
Hetzelfde spelletje als de vorige keer:

Main: Limp Bizkit, Bazart (en misschien Amyl op een vroeg uur)
Marquee: Loyle Carner, Girl In Red
Club: Ezra Collective (,Amyl and the Sniffers)
Dance Hall: Bonobo, Steve Lacy
Boiler: Amelie Lens
Backyard: Stick to Your Guns, High Vis

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
In elk geval @DDave er komt geen grote sub of afsluiter meer bij op zondag. Die 2 acts kosten als geld genoeg. Grote lijnen van die dag hebben zich al afgetekend.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Hetzelfde spelletje als de vorige keer:

Main: Limp Bizkit, Bazart (en misschien Amyl op een vroeg uur)
Marquee: Loyle Carner, Girl In Red
Club: Ezra Collective (,Amyl and the Sniffers)
Dance Hall: Bonobo, Steve Lacy
Boiler: Amelie Lens
Backyard: Stick to Your Guns, High Vis
Lacy in de Marquee. Kan ook in Club of idd Dancehall. Girl in Red kan ook wel op de main misschien.

Op zich prima rijtje voor PKP, maar dit doet me niets tbh. Evenals de vorige drop.

Leve Amyl & the Sniffers! Ook opgetogen met girl in red en High Vis!

Die bovenkant van de affiche is het wel niet voor mij. Maar het lijkt er meer en meer op dat ik - toch op zaterdag en zondag - genoeg moois zou kunnen beleven.

Geen idee. Maar die eigen show die speciaal is gemaakt voor deze zomer is niet enkel voor Lowlands lijkt me en ze doet geen Tomorrowland dit jaar…

Die speciale show was toch niks meer dan 9 gekoppelde led panelen die statisch staan achter haar draaitafels? BICEP heeft een uitgebreidere liveshow qua licht en instrumentatie.

Die speciale show was toch niks meer dan 9 gekoppelde led panelen die statisch staan achter haar draaitafels? BICEP heeft een uitgebreidere liveshow qua licht en instrumentatie.
Is dat dezelfde als waar ze bij Lowlands naar verwezen? Dacht dat er een nieuwe productie zou zijn speciaal voor deze zomer.

Oh man. Olie en vuur. Je kunt niet enerzijds zeggen dat smaak niet uitmaakt en anderzijds mensen bestempelen als haters louter omdat ze het oneens met je zijn.

Fwiw, zou Bizkit een geinige boeking vinden. Wat een non-discussie weer. Who cares.
Feyenoors heeft meer landstitels dan Ajax, want dat is “mijn mening”. Alsjeblieft zeg.

Users who are viewing this thread