Pukkelpop 2023

Sorry maar dan zit je historisch gezien gewoon niet juist.

Rollin, Break Stuff, Behind Blue Eyes en Faith (ok beide een cover, maar nog steeds... het waren hits), Counterfeit, Nookie, My Generation, Take A Look Around, My Way... gewoon internationale hits. En hoeveel internationale hits heeft Bazart ook alweer gehad?
Um. Oké, das gewoon mijn mening en in België hebben die gewoon veel hits gemaakt al. Bazart is een band die in het Nederlands zingt, veel verder dan de Benelux gaat hun bereik ook niet gaan hè haha.

Nederlandstalige band vergelijken met een Amerikaanse band die sinds de jaren 90 bezig is, zo kan je wel van elke zin een punt maken.
Je had gewoon kunnen zeggen: ik ben geen fan van Bazart, maar wel van Limp Bizkit en exact hetzelfde punt gemaakt hebben, toch?
Onzin. Er werd hier keihard geopperd dat Bazart meer hits heeft gedaan dan LB. En daarmee doe je gewoon feitelijk Limp Bizkit te kort, staat volledig los van mijn eigen smaak of wiens smaak dan ook. En net of ik anno 2023 nog fan ben van Limp Bizkit... de lolz.

Het zijn meer Limp Bizkit "haters" die een punt willen maken dan dat ik nu hier doe hoor. En LB zal vat te hoog op het affiche staan, zeker en vast. Maar als je wil geloven dat Bazart meer hits heeft gehad dan Limp Bizkit dan moet dat zeker gewoon doen hoor, het klopt alleen niet.

Voor zover er twijfel aan was: volgens het persbericht staat Bazart (net als Y&Y, Yungblud en Billie) op de main stage. Amelie Lens staat dan weer 'gewoon' in de Boiler Room. Ergens had ik van haar nog een gelijkaardig opstapje naar de main verwacht zoals bij Charlotte de Witte.

Die laatste lijkt me trouwens niet op herhaling te komen ook.

Voor zover er twijfel aan was: volgens het persbericht staat Bazart (net als Y&Y, Yungblud en Billie) op de main stage. Amelie Lens staat dan weer 'gewoon' in de Boiler Room. Ergens had ik van haar nog een gelijkaardig opstapje naar de main verwacht zoals bij Charlotte de Witte.

Die laatste lijkt me trouwens niet op herhaling te komen ook.
Er komt nog een sub/closer op zondag. CDW is alleen gratis op zondag

Die zondag van Pkp begint echt wel een goedgevulde dag te worden met nu ook Loyle Carner, Girl in Red en Bonobo! Toch maar een dagticketje overwegen!

Combi's binnen. In het weekend maar eens de namen die ik nog niet ken opzetten. Vooral die zondag ziet er erg goed uit.

Heeft @warriorandweirdo een dubbelganger?
James Harden Reaction GIF by NBA

• Haha
Waarderingen: Yannick

Users who are viewing this thread