Pukkelpop 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.205
Sorry maar dan zit je historisch gezien gewoon niet juist.

Rollin, Break Stuff, Behind Blue Eyes en Faith (ok beide een cover, maar nog steeds... het waren hits), Counterfeit, Nookie, My Generation, Take A Look Around, My Way... gewoon internationale hits. En hoeveel internationale hits heeft Bazart ook alweer gehad?
Um. Oké, das gewoon mijn mening en in België hebben die gewoon veel hits gemaakt al. Bazart is een band die in het Nederlands zingt, veel verder dan de Benelux gaat hun bereik ook niet gaan hè haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.395
5.094
Nederlandstalige band vergelijken met een Amerikaanse band die sinds de jaren 90 bezig is, zo kan je wel van elke zin een punt maken.
Je had gewoon kunnen zeggen: ik ben geen fan van Bazart, maar wel van Limp Bizkit en exact hetzelfde punt gemaakt hebben, toch?
Onzin. Er werd hier keihard geopperd dat Bazart meer hits heeft gedaan dan LB. En daarmee doe je gewoon feitelijk Limp Bizkit te kort, staat volledig los van mijn eigen smaak of wiens smaak dan ook. En net of ik anno 2023 nog fan ben van Limp Bizkit... de lolz.

Het zijn meer Limp Bizkit "haters" die een punt willen maken dan dat ik nu hier doe hoor. En LB zal vat te hoog op het affiche staan, zeker en vast. Maar als je wil geloven dat Bazart meer hits heeft gehad dan Limp Bizkit dan moet dat zeker gewoon doen hoor, het klopt alleen niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Voor zover er twijfel aan was: volgens het persbericht staat Bazart (net als Y&Y, Yungblud en Billie) op de main stage. Amelie Lens staat dan weer 'gewoon' in de Boiler Room. Ergens had ik van haar nog een gelijkaardig opstapje naar de main verwacht zoals bij Charlotte de Witte.

Die laatste lijkt me trouwens niet op herhaling te komen ook.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Voor zover er twijfel aan was: volgens het persbericht staat Bazart (net als Y&Y, Yungblud en Billie) op de main stage. Amelie Lens staat dan weer 'gewoon' in de Boiler Room. Ergens had ik van haar nog een gelijkaardig opstapje naar de main verwacht zoals bij Charlotte de Witte.

Die laatste lijkt me trouwens niet op herhaling te komen ook.
Er komt nog een sub/closer op zondag. CDW is alleen gratis op zondag
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Niets wachtrij of gestress. Zo kan het dus blijkbaar ook.

Ben oprecht benieuwd hoe deze ervaring zal bevallen. In ieder geval heel veel zin in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie en Royke

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Inderdaad, heel vlotjes. M'n dochter en een vriendinneke ook gelukkig kunnen maken met een ticket !
 

Pauwke99

Playlistbediener
17 jun 2021
30
40
Die zondag van Pkp begint echt wel een goedgevulde dag te worden met nu ook Loyle Carner, Girl in Red en Bonobo! Toch maar een dagticketje overwegen!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Combi's binnen. In het weekend maar eens de namen die ik nog niet ken opzetten. Vooral die zondag ziet er erg goed uit.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Hoppakee, eerste keer combiticket Pukkelpop (totaal groepje van 5). Heel veel zin in.
Ging lekker vlot, geen wachtrij of iets. Perfect 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Rikkie

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Heeft @warriorandweirdo een dubbelganger?
James Harden Reaction GIF by NBA
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken