Pukkelpop 2023

Mooi pakketje op komst... misschien zijn jullie hier al iets mee:
Vrijdag: 😮‍💨 (A) - ⚜️🔱(B) - 🎷🎺 (E)
Zaterdag: 👱🤧(A) - 🙌🐟(H) - 🟦👀 (L) - ♊👩‍💼 (S) - 🏑🔫(S)
Zondag: 🐒(B) - ❤️🙎‍♀️(G) - 👋💦 (L)
A... - Bazart - Ezra Collective
Amyl & The Sniffers - Halsey - Loyle Carner - Steve Lacy - Stick To Your Guns
Bonobo - Girl In Red - Limp Bizkit

Enkel die eerste nog denk ik? Iemand een idee?

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Ik heb net het omgekeerde, Bazart > Limp Bizkit. Meer hits, meer show (en garantie dat die ook gewoon strak en enthousiast gaat zijn). Rollin' allemaal goed en wel, maar wat doe je naast die 2, 3 hits de overige 40-50 minuten.. Voor iedere hit van LB, heeft Bazart er 2, 3 in de plaats..

• Haha
Waarderingen: jova, Kilero en Fred13
A... - Bazart - Ezra Collective
Amyl & The Sniffers - Halsey - Loyle Carner - Steve Lacy - Stick To Your Guns
Bonobo - Girl In Red - Limp Bizkit

Dat is mijn reactie als ik Goldband op een line-up zie staan.

Denk dat de mening in het voordeel van Bazart ook wordt gevormd door het feit jullie Belgen zijn (en wij niet) of niet?

Zou dat Airbourne kunnen zijn? Doen heel wat Europese festivals in juni, gaan dan naar het VK in juli, en gisteren werd Finland opnieuw aangekondigd op 5 augustus, dus blijven ook dan op Europees vasteland...

I beg to differ. Of ik moet die leuke nummers van LP nog nooit gehoord hebben.
Limp Bizkit is voor mij wel een tikkie jeugdsentiment. Zou het wel leuk vinden die ooit te zien (als ze niet al te hoog staan).

Goeie herinneringen om met Fred Durst te vechten in de WWE games ook.

Ik heb net het omgekeerde, Bazart > Limp Bizkit. Meer hits, meer show (en garantie dat die ook gewoon strak en enthousiast gaat zijn). Rollin' allemaal goed en wel, maar wat doe je naast die 2, 3 hits de overige 40-50 minuten.. Voor iedere hit van LB, heeft Bazart er 2, 3 in de plaats..
Bindteksten opvullen met 35 f*cks en motherf*cker
Alle ladies op het podium roepen
Cover-medleys spelen

All jokes aside, als ik moet kiezen ga ik ook wel voor Limp Bizkit. Kan daar ook veel meer "hits" van opnoemen. Maar is ook wat een jeugd-dingetje van mij. Nookie, My Generation, Break Stuff, Take A Look Around gaan sowieso de wei wel springend omhoog krijgen hoor. Is het outdated? Zeker! Maar blijft ook gewoon werken in de namiddag op een festivalletje. Grotendeels door de nostalgie die er aan hangt.

Users who are viewing this thread