Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net het omgekeerde, Bazart > Limp Bizkit. Meer hits, meer show (en garantie dat die ook gewoon strak en enthousiast gaat zijn). Rollin' allemaal goed en wel, maar wat doe je naast die 2, 3 hits de overige 40-50 minuten.. Voor iedere hit van LB, heeft Bazart er 2, 3 in de plaats..
Zou dat Airbourne kunnen zijn? Doen heel wat Europese festivals in juni, gaan dan naar het VK in juli, en gisteren werd Finland opnieuw aangekondigd op 5 augustus, dus blijven ook dan op Europees vasteland...
Ik heb net het omgekeerde, Bazart > Limp Bizkit. Meer hits, meer show (en garantie dat die ook gewoon strak en enthousiast gaat zijn). Rollin' allemaal goed en wel, maar wat doe je naast die 2, 3 hits de overige 40-50 minuten.. Voor iedere hit van LB, heeft Bazart er 2, 3 in de plaats..
Bindteksten opvullen met 35 f*cks en motherf*cker
Alle ladies op het podium roepen
Cover-medleys spelen
All jokes aside, als ik moet kiezen ga ik ook wel voor Limp Bizkit. Kan daar ook veel meer "hits" van opnoemen. Maar is ook wat een jeugd-dingetje van mij. Nookie, My Generation, Break Stuff, Take A Look Around gaan sowieso de wei wel springend omhoog krijgen hoor. Is het outdated? Zeker! Maar blijft ook gewoon werken in de namiddag op een festivalletje. Grotendeels door de nostalgie die er aan hangt.