Pukkelpop 2023

"Morgen vullen we onze affiche ook verder aan met 11 nieuwe namen. Nog wat extra redenen om dat Pukkelpopticket te scoren dus"

• Leuk
Waarderingen: Royke
"Morgen vullen we onze affiche ook verder aan met 11 nieuwe namen. Nog wat extra redenen om dat Pukkelpopticket te scoren dus"
Zo gaan we nog lang bezig zijn met hun 200 namen. Maar mij best, vind dit wel eens leuk. De drops zullen met de tijd ook wel steeds groter worden.

Nu wat mooie clubnamen please. :-)

• Leuk
Waarderingen: Royke
Ik verwacht morgen een pakketje met

- Limp Bizkit
- Wu-Tang Clan
- The Chemical Brothers
- Girl In Red
- Charlotte De Witte
- M83
- Yeah Yeah Yeahs
- Niall Horan
- dEUS
- The Haunted Youth
- Absynthe Minded

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Als we dan toch aan het voorspellen zijn:

Limp Bizkit, Amelie Lens, Girl In Red, Bazart, M83, Loyle Carner, L'Impératrice, Black Midi, Steve Lacy, Becky Hill, Jessie Ware

• Haha
Waarderingen: TNFke
Als we dan toch aan het voorspellen zijn:

Limp Bizkit, Amelie Lens, Girl In Red, Bazart, M83, Loyle Carner, L'Impératrice, Black Midi, Steve Lacy, Becky Hill, Jessie Ware
Loyle Carner op de zaterdag erbij en dan ben ik op die dag er alvast bij. Mooie namen daar met Turnstile en Bicep alvast

Geen voorspelling, enkel een wens voor morgen: Jamie XX, Steve Lacy, Loyle Carner, M83 & Yeah Yeah Yeahs.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Kunnen dit jaar enkel de zondag (en tot nu toe blijft elke naam die we willen zien op de zondag vallen, morgen nog de Yeah Yeah Yeahs erbij?🤞). En willen waarschijnlijk een B&B ~10 km verderop boeken. Heeft iemand ervaring met een taxi van en naar het terrein? Of ervaring met het vinden van een kampeerplekje op de zondag (lijkt me kansloos?)? Dank!

Kunnen dit jaar enkel de zondag (en tot nu toe blijft elke naam die we willen zien op de zondag vallen, morgen nog de Yeah Yeah Yeahs erbij?🤞). En willen waarschijnlijk een B&B ~10 km verderop boeken. Heeft iemand ervaring met een taxi van en naar het terrein? Of ervaring met het vinden van een kampeerplekje op de zondag (lijkt me kansloos?)? Dank!
Het overgrote deel van de camping wordt gevuld door weekendgangers, maar er staan ook mensen die alleen de zaterdag gaan. Deze mensen vertrekken zondagochtend en zo komen er wel een aantal plekken vrij. Als je enigszins wat eerder bent is het vrij gemakkelijk om een goed stekkie te vinden

Users who are viewing this thread