Pinkpop 2025

Haha ook prima, bospop is een mooi festival, met een ontspannen sfeer en niet de enorme drukte van Pinkpop (als het is uitverkocht).
Dus dan gaan we voortaan gewoon daarheen.
Moet zeggen, op 2 van de 3 dagen heeft Bospop wat mij betreft al een sterkere headliner, en op 2 dagen ook de sterkere sub (Mocht er op pinkpop niks meer bij komen), dus gaat de goede kant op daar.
Grotere headliners in het rockgenre blijven gewoon voor Pinkpop. Kan me niet voorstellen dat ze in de toekomst bv een Metallica Pearl Jam Foo's op een ander festival programeren. En van alles wat daaronder valt zal mojo wel een afweging maken. Maar ik denk wel dat Pinkpop nog meer naar de pop afdeling gaat de komende jaren.

volgens mij zijn dit ze dus?

1. Kabeaushé
  2. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs
  3. Sailor Honeymoon
  4. Wilco
  5. Elephant
  6. Wine Lips
  7. TVOD
  8. Divorce
  9. Paceshifters
  10. Dummy
  11. BIG SPECIAL
  12. Personal Trainer
  13. Kneecap
  14. Blanco White
  15. The Thing
  16. Nia Archives
  17. Waxahatchee
  18. Eefje de Visser
  19. Lander & Adriaan
  20. King Hannah
  21. Michael Kiwanuka
  22. Brihang
  23. Fcukers
  24. TV On The Radio
  25. Amadou & Mariam
  26. Deftones
  27. Khana Bierbood
  28. The Backseat Lovers
  29. Amenra
  30. Caribou
  31. WITCH
  32. Magdalena Bay
  33. jasmine.4.t
  34. This Is Lorelei
  35. L'Impératrice
  36. Barry Can't Swim
  37. Split System
  38. The Pill
  39. Gouge Away
  40. Seun Kuti & Egypt 80
  41. Kin'Gongolo Kiniata
  42. The Dare
  43. Droom Dit
  44. Brass Rave Unit
  45. Djo
Edit: niet compleet

Via bovenstaande link zien we het programma van BKS. @Lion heeft het werk al mooi gedaan ;)
Deftones, Michael Kiwanuka, Barry can't Swim en meer dus hoogstwaarschijnlijk niet op pinkpop

Via bovenstaande link zien we het programma van BKS. @Lion heeft het werk al mooi gedaan ;)
Deftones, Michael Kiwanuka, Barry can't Swim en meer dus hoogstwaarschijnlijk niet op pinkpop
Ik had L'imperatrice ook wel verwacht als een main stage opener.

Baal wel van Deftones. Had een hele vette toevoeging geweest.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
De reactie van Pinkpop op de vraag waarom de line- up hoodies altijd alleen maar in zwart zijn. Zou ‘m graag eens donkerblauw zien.

Hi Ralph
Goeie feedback, gaan we in gedachten houden voor de verdere ontwikkelingen. Die van dit jaar is echter wel al definitief in het zwart 😊

Groetjes het team dat ook super veel zin heeft in jouw 25e keer Pinkpop!

Groetjes,
Team Pinkpop

Ik had Elephant en Michael Kiwanuka graag gezien, maar wel logisch dat ze op BKS staan en niet op PP.

De reactie van Pinkpop op de vraag waarom de line- up hoodies altijd alleen maar in zwart zijn. Zou ‘m graag eens donkerblauw zien.

Hi Ralph
Goeie feedback, gaan we in gedachten houden voor de verdere ontwikkelingen. Die van dit jaar is echter wel al definitief in het zwart 😊

Groetjes het team dat ook super veel zin heeft in jouw 25e keer Pinkpop!

Groetjes,
Team Pinkpop
Hoezo, mannenkleding kan toch in elke kleur, zolang t maar zwart is? 😉

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ik ga er van uit dat Korn Noord afsluit, wellicht staat Idles er voor nog op Noord als ze überhaupt op Pinkpop komen

Ik zal wel een stormvloed over me heen krijgen. Maar Idles als sub/Noord afsluiter? Misschien leef ik onder een steen. Maar zo groot zijn ze toch niet? Als je kijkt dat daar afgelopen jaar een hozier, sam Smith, keane en nothing but Thieves stond

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
met de 27e juni op Open Air St Gallen schuift Kings of Leon langzaam naar de Pinkpop datum... zouden die zichzelf toelaten als Noord afsluiter?

Ik zal wel een stormvloed over me heen krijgen. Maar Idles als sub/Noord afsluiter? Misschien leef ik onder een steen. Maar zo groot zijn ze toch niet? Als je kijkt dat daar afgelopen jaar een hozier, sam Smith, keane en nothing but Thieves stond
Keane is in niks meer groter dan IDLES tegenwoordig, Royal Blood ook niet. Machine Gun Kelly ook niet. Andere bands inderdaad wel, maar dat maakt het geen gekke optie als sub of Noord headliner. Daarnaast een van de betere albums van dit jaar afgeleverd. Dus én relevant én verkoopt ook een AFAS gewoon uit. Onder een kleine steen wellicht, samen met Dennis. Maar oke: ik zie ze ook gewoon als derde laatste staan op main of als voorlaatste op noord hoor, Pinkpop krijgt dat vaak wel voor elkaar. Zie ook Deftones een aantal jaar terug.

Users who are viewing this thread