Pinkpop 2025

. Ik zie Dennis soms namen noemen als Zoë Tauran (?), dat zegt dan ook weer een hele groep mensen niks. Zo'n dooddoener altijd.
uhm, voordat je overgaat in persoonlijke aanvallen, wel de feiten op een rijtje houden.
binnen de discussie hoe hoog Idles komt te staan, staat totaal los van of ik een 'nieuwe' act als Zoe Tauran als tip of nieuwe naam op Pinkpop voor Stage 4 zou zien!
dat is pas een dooddoener vriend

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Maria
uhm, voordat je overgaat in persoonlijke aanvallen, wel de feiten op een rijtje houden.
binnen de discussie hoe hoog Idles komt te staan, staat totaal los van of ik een 'nieuwe' act als Zoe Tauran als tip of nieuwe naam op Pinkpop voor Stage 4 zou zien!
Je leest totaal verkeerd wat Elo daar zegt... en van een persoonlijke aanval is ook nul sprake.

Daar ben ik het ook wel mee eens, maar zoals @elo al zegt, op basis van streams kan je niet echt een artiest zijn populariteit bepalen. Denk dat Pinkpop het er goed aan doet IDLES wel te programmeren zodat het ook voor de muziekliefhebber wat staat en zo het programma nog breder maakt.
Boeking zou niet verkeerd zijn ik denk alleen dat te hoog word geschat

Nou ja, er wordt simpelweg aangegeven dat er meerdere doelgroepen bestaan.

Boeking zou niet verkeerd zijn ik denk alleen dat te hoog word geschat
Keane is ook een AFAS act, verkocht AFAS ook uit en sloot Noord af. Avril Lavigne stond als uitverkochte AFAS act sub voor Maneskin. Korn lijkt ook als sub of afsluiter Noord te staan.

Sub of aansluiter Noord lijkt me ook voor Idles meer dan logisch.

Ja, zo is er altijd wel wat te zeggen. Vraag aan de gemiddelde marktbezoeker of ze Benson Boone of Teddy Swims kennen en ze zullen ook denken dat dat namen zijn van chocoladerepen.
hier wil ik feitelijk wel op in gaan! gebaseerd op de hitlijst Top 40.

Teddy Swims momenteel nr 2 momenteel in de Top 40 en al 10 weken in die hitlijst
Totaal 3 noteringen afgelopen jaar, naast Bad Dreams nog een nr 2 notering en nr 6 notering, de 3 hits een totaal van 70 weken in de hitlijst.
1733306896336.png

Benson Boone, momenteel niet in de Top 40, maar afgelopen zomer goed voor 5 noteringen die samen 92 weken in de Top 40 hingen.
Beautiful Things hoogste positie nr 2 en totaal 62 weken in die hitlijst, of In the Stars hoogste positie nr 3 en 31 weken in die hitlijst.
1733307124238.png

Idles, geen resultaat gevonden?
1733307368258.png

Doen we het anders: ik verbaas me er over dat er forumgebruikers zijn die nog nooit van sommige namen hebben gehoord. Er komt hier genoeg voorbij met een breed scala aan namen dat ik me afvraag of je dan simpelweg niet hebt opgelet of gewoon de opmerking voor de leuk wil maken. Maar goed, heeft allemaal niet echt met Pinkpop te maken hè...

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Doen we het anders: ik verbaas me er over dat er forumgebruikers zijn die nog nooit van sommige namen hebben gehoord. Er komt hier genoeg voorbij met een breed scala aan namen dat ik me afvraag of je dan simpelweg niet hebt opgelet of gewoon de opmerking voor de leuk wil maken. Maar goed, heeft allemaal niet echt met Pinkpop te maken hè...
Volgens mij zegt het grootste gedeelte hier juist dat ze er tot voor ze er op het forum over lazen nog niet van hadden gehoord. En zelfs dan is het niet meer dan een naam die af en toe voorbij komt. Als je naar alles moet luisteren dat hier voorbij dwarrelt blijf je bezig haha.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Verbaast dat je echt? Het muziekscala is zo breed dat ik het bijna vreemd vind als je in alle genres bij bent.

Terwijl ik toch echt aardig brede muzieksmaak heb. Maar zelfs in de genres die ik het meest luister (hiphop, dance en indie) is er ook voor mij veel te ontdekken. Eigenlijk ook alleen maar leuk.

Dus een naam als Benson Boone: zonder dochter had ik die nooit opgemerkt.

Users who are viewing this thread