Pinkpop 2025

Ik zag een stuk in de limburger over bospop en de plannen van mojo, maar dan vrees ik dat ze ā€˜het verjongenā€™ van pinkpop echt doorzetten.

Hieronder een paar quotes:

De bands die de afgelopen twintig jaar op Pinkpop stonden, moeten de nieuwe namen voor Bospop worden.

Met The Black Keys en Snow Patrol heeft Verkennis volgend jaar al twee van de acts in huis die passen bij de nieuwe smoel die Bospop moet krijgen. ā€žDie opdracht hebben we ook gekregen van MOJO. We moeten ons profiel versterken. Zoals Pinkpop aan het verjongen is, moet Bospop dat ook. De oudere rockers die tegenwoordig minder aan hun trekken komen op Pinkpop. Die moeten onze kant op gaan komen.ā€ (Einde quotes)

En persoonlijk zou ik dat echt jammer vinden, waar ik altijd het idee had (als vaste weekend bezoeker) dat op pinkpop iedereen wel aan zijn trekken komt vind ik het voor het eerst dit jaar een stuk minder.
En hoop dat ook niet dat wij (lees onze groep) de kant van bospop op moeten gaan zoals mojo dat graag zou willen zien. Als we straks voor een band als snow patrol al naar bospop moetenā€¦.

Laatst bewerkt:
En persoonlijk zou ik dat echt jammer vinden, waar ik altijd het idee had (als vaste weekend bezoeker) dat op pinkpop iedereen wel aan zijn trekken komt vind ik het voor het eerst dit jaar een stuk minder.
In de namen die tot dusver zijn aangekondigd zijn imo nog vrij veel bands en artiesten te vinden die niet perse voor een jonger publiek zijn geboekt; Timberlake, Muse, Weezer, Kaiser Chiefs, Cypress Hill, Korn, Flogging Molly, Krezip, Mika....

Ik zie de verjonging met name wat terug op de zaterdag maar het programma tot dusver is imo juist een mengelmoes van acts.

In de namen die tot dusver zijn aangekondigd zijn imo nog vrij veel bands en artiesten te vinden die niet perse voor een jonger publiek zijn geboekt; Timberlake, Muse, Weezer, Kaiser Chiefs, Cypress Hill, Korn, Flogging Molly, Krezip, Mika....

Ik zie de verjonging met name wat terug op de zaterdag maar het programma tot dusver is imo juist een mengelmoes van acts.
muse weezer, kaiser chiefs cypress hill , korn hadden ze van mij ook op bospop erbij morgen zetten.
had t gezicht van beide festivals veel duidelijker gemaakt

• Leuk
Waarderingen: elo
t gaat niet om de namenan sich, maar meer t soort namen.
als ze nou alle ouderwetse pinkpop namen niet meer op pinkpop, maar op bospop plaatsen.
en maken we van bospop t nieuwe pinkpop
en van pinkpop maken we dan eindelijk echt een pinkPOP , met namen als chapel roan, sabrina carpenter , caity baser enz

• Grrr
Waarderingen: Ron1617899607
Mwah, hoor dat vervelende nummer nooit op StuBru, KINK en vergelijkbare zenders. Sky Radio materiaal, dus ideaal voor CAS. Maar goed, ik gun je die act wel, dus laat maar komen dan šŸ˜Š.
Lekker een hit meeschreeuwen en dan weer bier drinken. Perfect voor Pp.

t gaat niet om de namenan sich, maar meer t soort namen.
als ze nou alle ouderwetse pinkpop namen niet meer op pinkpop, maar op bospop plaatsen.
en maken we van bospop t nieuwe pinkpop
en van pinkpop maken we dan eindelijk echt een pinkPOP , met namen als chapel roan, sabrina carpenter , caity baser enz

Haha ook prima, bospop is een mooi festival, met een ontspannen sfeer en niet de enorme drukte van Pinkpop (als het is uitverkocht).
Dus dan gaan we voortaan gewoon daarheen.
Moet zeggen, op 2 van de 3 dagen heeft Bospop wat mij betreft al een sterkere headliner, en op 2 dagen ook de sterkere sub (Mocht er op pinkpop niks meer bij komen), dus gaat de goede kant op daar.

• Leuk
Waarderingen: EastRocks

Users who are viewing this thread