Pinkpop 2025

jullie draaien om het antwoord heen, welke festivals staat idles zo hoog op het affiche, waar 'ziggo' headliners de boventoon voeren... geen! Dus Pinkpop gaat dat ook niet doen.

Ik zie Pinkpop eerder Volbeat zo hoog zetten ipv idles!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
We zullen zien. Het zou mooi zijn als ze Idles wel die spot geven. Korn (ook Afas) krijgt die spot waarschijnlijk ook.

We zullen zien. Het zou mooi zijn als ze Idles wel die spot geven. Korn (ook Afas) krijgt die spot waarschijnlijk ook.
dat zie ik ook, dat Korn op andere Rock (-genre) festivals door boekers als headliner is gezet... maar dat is geen antwoord op de vraag waar idles is neergezet

Dat is verder niet heel relevant. Hier in NL is het een Afasact.
ik had het over de plaatsing op affiches in de zomer van 2025, door staat Korn (veel te) hoog

en idles waar ze thuis horen, op de Rock gerelateerde festivals, dus Pinkpop gaat ze imo niet hoger zetten

ik had het over de plaatsing op affiches in de zomer van 2025, door staat Korn (veel te) hoog

en idles waar ze thuis horen, op de Rock gerelateerde festivals, dus Pinkpop gaat ze imo niet hoger zetten
Gelukkig bepaal jij dat niet. Je bent een fantastische Pinkpop fan/bezoeker, maar geen programmeur/agent of vergelijkbaar.

jullie draaien om het antwoord heen, welke festivals staat idles zo hoog op het affiche, waar 'ziggo' headliners de boventoon voeren... geen! Dus Pinkpop gaat dat ook niet doen.

Ik zie Pinkpop eerder Volbeat zo hoog zetten ipv idles!
Sloten op Glastonbury een podium af. Zouden op Werchter ook stilaan sub zijn. Etc

• Leuk
Waarderingen: Nelios en Timmetje

Dus Korn op andersoortige festivals is wel een graadmeter? Verkochten in NL beide meest recent een Afas uit; Korn kan sub/Noord afsluiter zijn en Idles ook áls ze komen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en WTSGD
Dus Korn op andersoortige festivals is wel een graadmeter? Verkochten in NL beide meest recent een Afas uit; Korn kan sub/Noord afsluiter zijn en Idles ook áls ze komen.
klopt, maar Korn staat als headliner op andere (Rock-genre) Festivals... Idles niet en een lijn er onder, dus waarom zou Pinkpop dat wel anders doen, met idles op gelijke hoogte met Korn? ik zie DIE logica niet...!

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Omdat Korn en Idles voor een mainstream festival gelijk zijn? Zo moeilijk is de logica niet. Pinkpop is geen metal of puur rock georiënteerd festival. Dan ga je kijken naar wat ze aan kaartjes omzetten in hun zaalshows. Dan stond Korn meest recentelijk in zalen als Afas of 013. Ik zie juist geen logica erin om (op Pinkpop) Idles en Korn anders in te schalen.

Omdat Korn en Idles voor een mainstream festival gelijk zijn? Zo moeilijk is de logica niet. Pinkpop is geen metal of puur rock georiënteerd festival. Dan ga je kijken naar wat ze aan kaartjes omzetten in hun zaalshows. Dan stond Korn meest recentelijk in zalen als Afas of 013. Ik zie juist geen logica erin om (op Pinkpop) Idles en Korn anders in te schalen.
ik zie wel nog een andere logica... een Ziggo Dome act op de mainsub of Noord-afsluit spot en niet een AFAS act.
en ja, momenteel heb ik enkel gekeken naar de lineup van Rock am Ring, Rock im Park en Novarock om te kijken op welke 'hoogte' Korn en Idles staan op die affiches. (Op Primavera Barcelone staan ze ook pas als 4de op de dag genoemd). Vandaar dat ik, stel Idles zou op Pinkpop komen 2025, ik ze eerder zie komen op de "17:30-spot" op ZUID of "18:30-spot" op NOORD, dat is de plek waar 2024 Yungblud, Royal Blood, Limb Bizkit, Greta van Fleet, Pendulum of Louis Tomlinson stonden. Dat lijken mij geen onlogische plekken voor een act als Idles.

(en ja, imo heeft de tourmanager van KORN alles er uit gehaald om die op imo te hoge spots te krijgen bij de festival boekers, wellicht ligt er een achterliggende logica achter)

maar zo te zien dragen jullie Idles een warm hart toe en zien jullie ze graag op een hogere spot spelen, als mensen (jullie?) dat over haalt om een (dag)ticket te kopen voor Pinkpop dan moet Mojo dat vooral doen. Idles zit in de portfolio van Jarn van Strijen, dus Mojo zal er wel dik op zitten! Maar dan nog vind ik aflsluiter Noord of sub main te hoog vanuit mijn oogpunt...

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Het heeft niet zo zeer te maken met en warm hart toedragen. Ik vind Idles best wel tof en origineel, maar het is niet zo zeer dat ik kaartjes koop voor hun optreden. Maar ik vind het juist goed om groeiende bands, met best wel een goede achterban ook een keer een hoog podium te bieden en niet pas als het uitgekauwd is.

• Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing en Timmetje
ben inmiddles uit mijn Gouden Tip:
- Benson Boone
- The Beaches

- The Teskey Brothers

Zag dat The Teskey Brothers op NOS ALive te vinden zijn en de 20e in Duitsland staan, nog geen NL datum en ook nog nooit op Pinkpop gestaan.
NOS ALive overigens wel een paar acts gemeen met Pinkpop, wellicht komen er nog een paar gedeelde namen bij... Zoals Noah Kahan en Benson Boone op de Rodrigo-dag?

Ik denk dat je met Korn en Oscar al twee Noordafsluiters te pakken hebt. En met Weezer en Last Dinner Party wellicht ook al twee subs. (Of Weezer afsluiter Noord en Oscar sub).

Ik verwacht er daarom nog 1 sub en 1 Noordafsluiter bij. 1 van die 2 zal Idles wel zijn.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maar ik hoop eigenlijk toch dat ze Korn op main zetten.
Denk dat veel mensen die Korn willen zien, ook een goede plek bij Muse zouden willen, ik wel in elk geval.
Als ze Noord afsluiten, ga ik ze moeten missen omdat ik vooraal wil staan bij Muse, dus dat zou ik jammer vinden.

Zet dan liever een alternatief genre als Noord afsluiter....

Maar wellicht moeten ze Korn 'lokken' met een 'headliner' spot op een groot podium.

Users who are viewing this thread