Pinkpop 2025

Op de zondag zou de komst van Falling in Reverse een mooie aanvulling zijn op het programma. Twee dagen ervoor op Graspop dus ze zijn in de buurt. Ik hoop het van harte!

Op de zondag zou de komst van Falling in Reverse een mooie aanvulling zijn op het programma. Twee dagen ervoor op Graspop dus ze zijn in de buurt. Ik hoop het van harte!

Gak! Gak! Gak!

goose GIF

Ik denk het wel. Uitverkochte Afas, vrij grote naam. Ik zie die niet meer middag of vroege avond spelen.
op Rock am Ring/Rock im Park en NovaRock staan ze ook niet zo hoog op het affiche...
De laatste 3 spots zijn meestal wel vergeven aan acts die Ziggo Dome formaat zijn, ik ben niet overtuigd van zo'n hoge spot

Op Lowlands beloofde ze in 2025 in NL te zijn (voor hoeveel dat waard is)

LL zal niet 2 keer achter elkaar zijn, voor DTRH zouden ze vast bij de eerste namen zitten en ik verwacht dan eerder PP dan BKS. Ik zie ze nog de een na laatste spot van de tweede stage wel pakken. Zeg maar zoals de Black Keys, Royal Blood en Limp Bizkit.

is er überhaupt een festival van formaat Pinkpop waar idles zo hoog op het affiche staat? Volgens mij niet...

In tegenstelling tot de Afas vuller Korn, dat door boekers op de Rock (-genre) festivals zelfs als headliner is gezet

Melissa dus gewoon op bospop jammer! Dik affiche wel 👌

Bijlagen

• IMG-20241201-WA0011.jpg
    IMG-20241201-WA0011.jpg
    163,4 KB · Weergaven: 49
is er überhaupt een festival van formaat Pinkpop waar idles zo hoog op het affiche staat? Volgens mij niet...

In tegenstelling tot de Afas vuller Korn, dat door boekers op de Rock (-genre) festivals zelfs als headliner is gezet
Definieer formaat. Qua bezoekersaantallen per dag zat er de afgelopen jaren natuurlijk weinig verschil tussen Lowlands en Pinkpop

Welk formaat? DTRH trekt bijna evenveel bezoekers als het zo doorgaat. Je kan wel hopen dat namen als IDLES naar BKS gaan, maar dan ben je over een paar jaar echt Concert at Sea light. Ben je nu al eigenlijk, maar blijkbaar vind jij dat prima. Dat mag ook (voordat iedereen over me heenvalt). Maar laten we hopen dat ze een goede balans vinden, dat lukt dit jaar voorlopig prima.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread