Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Op de vrijdag zou ik drie acts willen zien:

Avril Lavigne - Royal Blood - Cian Ducrot

Op zaterdag:

Nothing But Thieves - Louis - Pendulum

Op zondag:

Ed - Sam - Hozier - Limp Bizkit - Greta van Fleet - Loreeen - Calum Scott - Janes addiction
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Het is misschien geen wereld line up, maar met de verwachtingen vooraf en wat we te halen is op het moment, is dit toch niet dramatisch? Gaat gewoon weer tickets schuiven hoor!

En als Calvin Harris het b plan is: veel liever dat dan Lenny Kravitz.
En Ed Sheeran is gewoon één van de headliners die je wilt hebben als Pinkpop. Misschien wel de grootste vis dit jaar voor een pop festival.

De boekingen zijn allemaal niet uniek misschien, maar objectief gezien is dit echt niet slecht te noemen. Ze hadden ook Lenny en the Prodigy kunnen neerzetten....
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Het is misschien geen wereld line up, maar met de verwachtingen vooraf en wat we te halen is op het moment, is dit toch niet dramatisch? Gaat gewoon weer tickets schuiven hoor!

En als Calvin Harris het b plan is: veel liever dat dan Lenny Kravitz.
En Ed Sheeran is gewoon één van de headliners die je wilt hebben als Pinkpop. Misschien wel de grootste vis dit jaar voor een pop festival.

De boekingen zijn allemaal niet uniek misschien, maar objectief gezien is dit echt niet slecht te noemen. Ze hadden ook Lenny en the Prodigy kunnen neerzetten....
Precies. Naar alle omstandigheden zijn zeker Ed en Calvin Harris gewoon enorm grote vissen om te boeken. Als het je smaak niet is, dan is het een ander verhaal. De zondag vind ik echt super sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.228
10.657
Het is misschien geen wereld line up, maar met de verwachtingen vooraf en wat we te halen is op het moment, is dit toch niet dramatisch? Gaat gewoon weer tickets schuiven hoor!

En als Calvin Harris het b plan is: veel liever dat dan Lenny Kravitz.
En Ed Sheeran is gewoon één van de headliners die je wilt hebben als Pinkpop. Misschien wel de grootste vis dit jaar voor een pop festival.

De boekingen zijn allemaal niet uniek misschien, maar objectief gezien is dit echt niet slecht te noemen. Ze hadden ook Lenny en the Prodigy kunnen neerzetten....
En ik zal elke keer Lenny en The Prodigy verkiezen voor generieke dance deuntjes zoals een Calvin harris.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Het is misschien geen wereld line up, maar met de verwachtingen vooraf en wat we te halen is op het moment, is dit toch niet dramatisch? Gaat gewoon weer tickets schuiven hoor!

En als Calvin Harris het b plan is: veel liever dat dan Lenny Kravitz.
En Ed Sheeran is gewoon één van de headliners die je wilt hebben als Pinkpop. Misschien wel de grootste vis dit jaar voor een pop festival.

De boekingen zijn allemaal niet uniek misschien, maar objectief gezien is dit echt niet slecht te noemen. Ze hadden ook Lenny en the Prodigy kunnen neerzetten....
Die zondag is inderdaad prima, niet volledig mijn smaak, maar soit. Die vrijdag daarentegen, dat is toch echt pure armoede. Daar zul je toch echt niet veel dagtickets voor verkopen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Op zich is dit toch een typische Pinkpop affiche. Niet indrukwekkend, gewoon degelijk. En 3 logische headliners.
Op zondag zie je dat alles goed in orde is gekomen, andere dagen iets minder.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Precies. Naar alle omstandigheden zijn zeker Ed en Calvin Harris gewoon enorm grote vissen om te boeken. Als het je smaak niet is, dan is het een ander verhaal. De zondag vind ik echt super sterk.
De zondag is een van de beste dagen sinds de laatste dagen. Sam Snith is headliner op veel festivals en hier sub headliner voor Ed Sheeran.

Daaronder genieten van Greta van Fleet en Limp Bizkit. En ook een Hozier vinden veel mensen geweldig.

De vrijdag is een van de slechtste dagen ooit op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
Op zich is dit toch een typische Pinkpop affiche. Niet indrukwekkend, gewoon degelijk. En 3 logische headliners.
Op zondag zie je dat alles goed in orde is gekomen, andere dagen iets minder.
en een goede mix van NL namen met internationale namen imo

(waarbij de NL namen niet te hoog op affiche staan)
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Op de vrijdag zou ik drie acts willen zien:

Avril Lavigne - Royal Blood - Cian Ducrot

Op zaterdag:

Nothing But Thieves - Louis - Pendulum

Op zondag:

Ed - Sam - Hozier - Limp Bizkit - Greta van Fleet - Loreeen - Calum Scott - Janes addiction
Al een verwachting waar Pendulum komt te staan? Als het een buitenpodium gaat worden in het zonlicht dan zal het een fractie worden van wanneer het in een donkere tent staat ben ik bang. Pendulum Live pakt flink uit qua visuals is mijn ervaring.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
Al een verwachting waar Pendulum komt te staan? Als het een buitenpodium gaat worden in het zonlicht dan zal het een fractie worden van wanneer het in een donkere tent staat ben ik bang. Pendulum Live pakt flink uit qua visuals is mijn ervaring.
dat zal beslist de tent moeten zijn
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
De zondag is een van de beste dagen sinds de laatste dagen. Sam Snith is headliner op veel festivals en hier sub headliner voor Ed Sheeran.

Daaronder genieten van Greta van Fleet en Limp Bizkit. En ook een Hozier vinden veel mensen geweldig.

De vrijdag is een van de slechtste dagen ooit op Pinkpop.
Jep. Heb zelf totaal niks met Sam Smith, maar een goede pop naam voor veel mensen denk ik. Maar Sheeran is geweldig live, Greta van Fleet lijkt me tof om te zien, Limp Bizkit is pure nostalgie en Hozier is echt een fantastische artiest. De zaterdag kan ook wel prima worden met Calvin Harris en zijn vrachtlading aan hits, Nothing But Thieves met catchy muziek, Pendulum en dan hopelijk nog wat toevoegingen. De vrijdag is idd heel matig, voor mij is Royal Blood nog wel prima en Polyphia is tof, maar vraag me af of de gemiddelde PP-bezoeker nou warm zal draaien voor zulke pretentieuze prog muziek. Achja, we'll see.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Hm... Tsja...
Wel een paar acts die ik leuk zou vinden om live te zien en ook nog wat namen om te ontdekken voor me, ook altijd wel leuk.
Elke dag is er wel wat... maar te weinig om weekendkaarten te scoren. Wat mijn oude lijf dan weer niet heel vervelend vindt.
Ik twijfel over de zondag, maar ga er sowieso geen ticketstress om hebben.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
De zondag is een van de beste dagen sinds de laatste dagen. Sam Snith is headliner op veel festivals en hier sub headliner voor Ed Sheeran.

Daaronder genieten van Greta van Fleet en Limp Bizkit. En ook een Hozier vinden veel mensen geweldig.

De vrijdag is een van de slechtste dagen ooit op Pinkpop.
Persoonlijk vind ik de zaterdag minder dan de vrijdag.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
Wat verwachten we qua weekend kaarten. Ik kan eigenlijk pas over 2 weken kopen haha. Maar hoop niet dat het dan is uitverkocht
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik verwacht dat de zondag wel vrij snel erdoorheen zal geraken. De overige tickets zullen niet uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken