Ja. Tja. Die zondag is natuurlijk belachelijk sterk. Ed - Sam Smith - GvF - Limp Bizkit - Hozier is echt wel een sterk rijtje namen om een dag af te laten sluiten. Jammer voor mij dat ik er maar een naam van leuk vind, maar dat terzijde XD.
Maneskin als headliner verwacht ik wel dat het een goede boeking is. Nieuw, fris, genoeg draagvlak. Ja, prima. Maar dat Avril als vergaande glorie act nu een sub plek pakt is toch niet voormogelijk te houden? Dat is een leuke main opener lijkt me. Royal Blood is ook alweer de hype van de eerste 2 platen voorbij en zou wat mogen zakken me dunkt.
Calvin Harris is nog best tof. Niet een super headliner, maar wel eentje die het festival goed af zou kunnen sluiten. Eigenlijk verwacht je nog een headline achtige naam ervoor. NBT is dat niet. Die komen teveel, te vaak. Ik ben NBT moe, laat die maar eens 2 jaar rust pakken ofzo. Verder die dag is die Louis Thompson prima en Pendulum vet. Die laatste moet natuurlijk wel in het donker. Tent lijkt me te klein, dus dat wordt op het grote veld in de volle zon? Ook dat kan op Pinkpop natuurlijk.
Veel logische boekingen verder: A&dM, Nathaniel Rateliff, Froukje en Loreen
Veel boekingen waarvan je denkt, is dit nou nodig maar opzich wel in het Pinkpop rijtje passen: Against The Current, Calum Scott en James Arthur
Verder nog wat boekingen waarvan je denkt dat het een mismatch is: Polyphia (echt, kan iemand mij uitleggen voor wie het leuk is dat ze daar staan?) en Jane's Addiction.