Pinkpop 2024

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
499
66
Geen pinkpop voor mij. Helaas. Mis 2 headliners uit de kleine vijver.
Kravitz bospop.
ACDC landgraaf los concert of arena ?
Vreemd Greenday niet op pinkpop staat maar in het gelredome.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
387
240
Dit is toch niet het volledige programma.

Als Lenny Kravitz voor Calvin Harris wordt gezet is het wat aangenamer.

Kan mij niet voorstellen dat er geen grote naam extra wordt bijgezet. Wel een minste edities op de zondag na.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Speelt op donderdag in Noorwegen? En Werchter heeft 2 grote headliners staan op zaterdag en zondag, misschien daarom?
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
122
107
Slechtste editie in jaren! Persoonlijk vind ik ed sheeran live ook echt saai met z'n loopmachine wat helemaal de vaart uit een show haalt... andere headliners ook niet mijn ding. Voor de rest erg fantasieloos met uitschieters als janes addition en pendulem. Ik ben bang dat dit de weg is die pinkpop in slaat... heel jammer want heb me vaak goed vermaakt op pinkpop
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom1617899894

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.262
2.591
Ik wil benadrukken dat de verschillen tussen de zondag en dan de vrijdag en zaterdag echt abnormaal zijn.

Op de zondag krijg je

Ed Sheeran - Sam Smith - Hozier - Limp Bizkit en Greta vanFleet.

Op Hozier na allemaal grote Ziggo Dome namen waarbij Ed Sheeran een stadion verkoper is.

De combi Ed Sheeran en Sam Smith is gewoon sterk.

De andere twee dagen vallen tot nu toe helemaal weg. Ben me het overleggen om voor het eerst sinds 2015 toch maar een dag te gaan ipv een weekend gezien de prijs.

Die vrijdag is een zwaktebod….
 
  • Leuk
Waarderingen: sb88 en Joslittel

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
184
156
Ik wil benadrukken dat de verschillen tussen de zondag en dan de vrijdag en zaterdag echt abnormaal zijn.

Op de zondag krijg je

Ed Sheeran - Sam Smith - Hozier - Limp Bizkit en Greta vanFleet.

Op Hozier na allemaal grote Ziggo Dome namen waarbij Ed Sheeran een stadion verkoper is.

De combi Ed Sheeran en Sam Smith is gewoon sterk.

De andere twee dagen vallen tot nu toe helemaal weg. Ben me het overleggen om voor het eerst sinds 2015 toch maar een dag te gaan ipv een weekend gezien de prijs.

Die vrijdag is een zwaktebod….
Ja ben toch benieuwd of ze die dagen kunnen opvullen, de zaterdag zal makkelijker te upgraden zijn, dan de vrijdag..
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
61
29
had niet gedacht dat ze meteen met alle headliners zouden komen. vind de zondag erg sterk, voor de rest niet echt heel bijzonder eigenlijk. zou idd eerder voor 1 dag gaan dan een heel weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken