Staan er paar leuke namen tussen die ik niet had verwacht.Vrijdag
Måneskin, Avril Lavigne, Royal Blood, Acda en de Munnik, Cian Ducrot, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Polyphia, Tinlicker, Jiri11
Zaterdag
Calvin Harris, Nothing But Thieves, Louis Tomlinson, Pendulum (live), Against The Current, Froukje, Lauren Spencer Smith, Gideon Luciana
Zondag
Ed Sheeran, Sam Smith, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Calum Scott, Davina Michelle, James Arthur, Jane’s Addiction, Loreen
Maneskin top, gun ze op zich wel een headline spot, maar verwacht dan wel een heel goede sub eronder.
Avril Lavigne goed, maar niet als Sub. Hoop echt dat hier nog wat tussenkomt. A7, 5FDP, Fallout Boy, Placebo, QOTSA op herhaling zelfs. Anders wel erg mager.
Royal blood leuk, maar ook al teveel gezien.
Polyphia leuke opener voor stage4. Vond daar in 2022 altijd wel aardige knal bandjes in de vroege middag die lekker aan het spelen waren.
Tinlicker zal wel de tent afsluiten gok ik. Misschien eindelijk als tegenhanger voor de mensen die Maneskin niet trekken.
Calvin Harris op zich ook wel leuk, maar had liever een grote rock act gehad. Aan de andere kant wordt het wel een feestje. Iig beter dan Mumford & Sons.
NBT Solide, maar wordt er niet warm van.
Pendulum live is wel vet.
Froukje leuk, maar al mee doodgegooid op elk festival.
Ed Sheeran leuk, maar moet mij nog even in verdiepen. Volgens heeft hij best veel leuke nummers. Kijken hoe een Youtube live optreden mij bevalt.
Sam Smith idem dito.
Hozier had van mij niet gehoeven. Beetje teveel van hetzelfde. Hopelijk wordt dat geen singer songwriter zweimel parade met deze 3 achter elkaar.
LP en Janes addiction top.
GVF wel leuk, maar ook niet heel bijzonder.
Denk dat dit tekenend is voor de gehele line-up , wel aardig, maar niet heel bijzonder. Mist nog wat peper in de reet.
Hopelijk komen en nog wat gitaren bij. Babymetal, A7, 5FDP, Corey Taylor, Ice Nine Kills, Tarja, Wargasm b.v. mogen imho wel overkomen van Graspop.
In ieder geval om de pop rock vrijdag op te leuken of voor stage4. Dat gaat echt niet uitverkopen met alleen Maneskin, Avril Lavigne en Royal Blood.
MyBaby wel ook wel weer langskomen.