Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Vrijdag

Måneskin, Avril Lavigne, Royal Blood,
Acda en de Munnik, Cian Ducrot, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Polyphia, Tinlicker, Jiri11

Zaterdag

Calvin Harris, Nothing But Thieves, Louis Tomlinson, Pendulum (live), Against The Current, Froukje, Lauren Spencer Smith, Gideon Luciana

Zondag

Ed Sheeran, Sam Smith, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Calum Scott, Davina Michelle, James Arthur, Jane’s Addiction, Loreen
Staan er paar leuke namen tussen die ik niet had verwacht.

Maneskin top, gun ze op zich wel een headline spot, maar verwacht dan wel een heel goede sub eronder.
Avril Lavigne goed, maar niet als Sub. Hoop echt dat hier nog wat tussenkomt. A7, 5FDP, Fallout Boy, Placebo, QOTSA op herhaling zelfs. Anders wel erg mager.
Royal blood leuk, maar ook al teveel gezien.
Polyphia leuke opener voor stage4. Vond daar in 2022 altijd wel aardige knal bandjes in de vroege middag die lekker aan het spelen waren.
Tinlicker zal wel de tent afsluiten gok ik. Misschien eindelijk als tegenhanger voor de mensen die Maneskin niet trekken.

Calvin Harris op zich ook wel leuk, maar had liever een grote rock act gehad. Aan de andere kant wordt het wel een feestje. Iig beter dan Mumford & Sons. ;)
NBT Solide, maar wordt er niet warm van.
Pendulum live is wel vet.
Froukje leuk, maar al mee doodgegooid op elk festival.

Ed Sheeran leuk, maar moet mij nog even in verdiepen. Volgens heeft hij best veel leuke nummers. Kijken hoe een Youtube live optreden mij bevalt.
Sam Smith idem dito.
Hozier had van mij niet gehoeven. Beetje teveel van hetzelfde. Hopelijk wordt dat geen singer songwriter zweimel parade met deze 3 achter elkaar.
LP en Janes addiction top.
GVF wel leuk, maar ook niet heel bijzonder.

Denk dat dit tekenend is voor de gehele line-up , wel aardig, maar niet heel bijzonder. Mist nog wat peper in de reet.

Hopelijk komen en nog wat gitaren bij. Babymetal, A7, 5FDP, Corey Taylor, Ice Nine Kills, Tarja, Wargasm b.v. mogen imho wel overkomen van Graspop. :)
In ieder geval om de pop rock vrijdag op te leuken of voor stage4. Dat gaat echt niet uitverkopen met alleen Maneskin, Avril Lavigne en Royal Blood.
MyBaby wel ook wel weer langskomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Slechtste editie in jaren! Persoonlijk vind ik ed sheeran live ook echt saai met z'n loopmachine wat helemaal de vaart uit een show haalt... andere headliners ook niet mijn ding. Voor de rest erg fantasieloos met uitschieters als janes addition en pendulem. Ik ben bang dat dit de weg is die pinkpop in slaat... heel jammer want heb me vaak goed vermaakt op pinkpop
Zit jij niet op het verkeerde forum te klagen?
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Ik zie dat je op camping A en B nu groepsplekken met overkapping en picknicktafel kunt boeken... 685€ voor 10x10 meter gebasseerd op 8 opgooitentjes/16 personen. Ook zijn er voor 5€ vaste gasten plekken(ook gereserveerde delen van het veld?).. al deze overregulering maakt het er wat mij betreft nou niet bepaald leuker op...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: neus

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Denk dat ik zelf teleurgesteld ben omdat ik wel iets meer rock/ metal verwacht had. Geen ACDC of Metallica perse maar een kleinere band die niet perse als headliner hoeft te staan.

Avenged Sevenfold, FFDP, Alice Cooper, voor mijn part Nickelback. Iets waar je de tijd wel mee om krijgt en wat toch nog vermakelijk is voor jong en oud.

Vind dat dit echt een line-up is gericht op het jonge publiek. Niks mis mee, maar niet voor mij.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
zoals ik het ontleed...

Vrijdag
mainstage head Maneskin
Noord sluiter Avril
mainstage sub Royal Blood
mainstege middag Acda en De Munnick
Zaterdag
mainstage head Calvin Harris
Noord sluiter Nothing But Thieves
mainstage sub Loius Tomlinson
maar wellicht kan hier iets tussen
Zondag
mainstage head Ed Sheeran
Noord sluiter Sam Smith
mainstage sub Hozier
middag Limb Bizkit / Greta van Fleet
Uuh, Main stage sub Loius Tomlinson. Nu mag je me toch echt even helpen. Wie of wat is dit?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
waarom in hemelsnaam??
t moet niet he!!!
Omdat ik her gewoon leuk vindt en ‘t traditie is. Veel bekende elk jaar weer en vindt de sfeer leuk. Mijn andere redenen hier al eerder gezegd. Zoals dat Werchter te groot vindt en ‘t niks vindt dat je acts moet missen omdat Barn te vol is of je te lang in rij staat binnen te komen en daardoor acts mist
 

cecyll

Nieuw lid
24 apr 2018
4
0
1 van One Direction weer
Uit ervaring van zn ziggo dome show, gaat die gezeik opleveren met flauwvallend publiek, mensen die kotsen, en broekpoepers. En met pech staat ie ook zo stoned als maar kan op het podium, maar de jonge fans gaat ie aantrekken
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Niet alles gelezen, maar het valt mij op dat vrijdag 2 dik gedrukt staan zaterdag 3 zondag 4.
Komen dus nog 3 grotere namen bij!
Met: Royal blood, avril, lb, greta, nbt, pendulum, jane's addiction
Zijn het toch 7 uit 27 met nog een kleine 40 namen te gaan vind ik het prima...
Headliners zijn voor mij verleden tijd daar komen we denk ik niet meer voor!
 
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Uit ervaring van zn ziggo dome show, gaat die gezeik opleveren met flauwvallend publiek, mensen die kotsen, en broekpoepers. En met pech staat ie ook zo stoned als maar kan op het podium, maar de jonge fans gaat ie aantrekken
perfect voor een festival dus... 🙈
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
De verjongingsslag is sinds vorig jaar doorgetrokken. Prima line-up voor de jeugd, maar dit brengt mij niet terug naar Landgraaf. Eigenlijk ook geen 1 of 2 pareltjes of wat dan ook. Ed Sheeran zou je wellicht in die categorie kunnen beschouwen, en/of Hozier.

Edit: Pareltjes in de zin dat je er speciaal een kaartje voor zou kopen / exclusieve show
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken