Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Paul McCartney maakt normaal gezien pas enkele maanden voor aanvang tour zijn data bekend. Zeker geen half jaar van tevoren. Dat heeft te maken met zijn hoge leeftijd in combinatie met verzekeringen die worden afgesloten voor een tour. De Stones zitten in hetzelfde schuitje. Dus als McCartney gaat touren in juni verwacht ik pas op z'n vroegst dat eind januari die datums naar buiten komen.
Dit, plus de optie dat ze moeten wachten op de touraankondiging van een van deze klappers. Ik verwacht komende week toch wel echt nieuws en dan de verkoop aan het eind van de maand. Volgend weekend heeft Limburg hele andere dingen aan haar hoofd met 11/11.
Sheeran komt aanstaande maandag met aanvullende info over zijn tour (oa locaties voor Malta en Tenerife). Er is een kans dat daar nog wat nieuwe data, waaronder Werchter en Pinkpop, tussen zitten.
Klinkt misschien oubollig, maar zijn the Eagles ook een mogelijkheid, zijn bezig met hun allerlaatste Tour. Waarom noemen we de Stones en Paul McCartney wel, maar rept niemand over the Eagles?
Klinkt misschien oubollig, maar zijn the Eagles ook een mogelijkheid, zijn bezig met hun allerlaatste Tour. Waarom noemen we de Stones en Paul McCartney wel, maar rept niemand over the Eagles?
Sheeran komt aanstaande maandag met aanvullende info over zijn tour (oa locaties voor Malta en Tenerife). Er is een kans dat daar nog wat nieuwe data, waaronder Werchter en Pinkpop, tussen zitten.
Je wilt als festival ook niet al begin oktober een naam aankondigen en dan tot eind november moeten wachten op de tweede naam. Je wilt dat momentum ook wel gewoon kunnen vasthouden
Je wilt als festival ook niet al begin oktober een naam aankondigen en dan tot eind november moeten wachten op de tweede naam. Je wilt dat momentum ook wel gewoon kunnen vasthouden
Misschien proberen ze het marketingtechnisch ook wel anders aan te pakken. De afgelopen jaren was pinkpop niet uitverkocht en volgens mij liep het in het begin niet storm met de verkoop.
Ze kunnen natuurlijk proberen een momentum te creëren met ‘grote’ namen en in die zelfde week nog de verkoop starten.
Er wordt ook iets teveel gestaard naar Sheeran imo. Als ze zoals de meeste jaren maar 1 popact boeken hebben ze die wellicht gewoon laten passeren voor een andere. Als ze Sheeran niet hebben betekent dat ook niets.
Misschien proberen ze het marketingtechnisch ook wel anders aan te pakken. De afgelopen jaren was pinkpop niet uitverkocht en volgens mij liep het in het begin niet storm met de verkoop.
Ze kunnen natuurlijk proberen een momentum te creëren met ‘grote’ namen en in die zelfde week nog de verkoop starten.
hopelijk is dit het geval want de laatste jaren was het marketingtechnisch niet slim gedaan. De persconferentie was altijd een succes….ultiem momentum. Het is alleen jammer dat het niet toekomstbestendig was.