Pinkpop 2024

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Vind dit een toch wel wat vreemde actie van Pinkpop. Heb het even terug gezocht: Vorig jaar was op 28 oktober Robbie al bekend (2e headliner) en voor de 2022 editie was op 11 november al bijna de helft bekend...

Moeten dan wel hele grote vissen zijn voor de aankomende editie. Misschien dan toch RATM? 🙏

Hoe dan ook... de logica ontgaat mij in ieder geval
Mij ook, erg vreemd dat ‘t zolang duurt. Hoop zelf niet op Maneskin als headliner. Vindt ze niet zo en geen headliner voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Mij ook, erg vreemd dat ‘t zolang duurt. Hoop zelf niet op Maneskin als headliner. Vindt ze niet zo en geen headliner voor mij
Ik denk dat Maneskin zeker wel op Pinkpop past, maar waren er in 2022 ook al, dus misschien te vroeg? En headliner? Twijfel ik zelf ook over, maar ik ken ze niet goed genoeg om daar iets over te vinden....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.301
8.998

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Sorry, maar ik zie Arcade Fire op de lineup staan en dat het rijtje onder de headliners (terwijl Phoenix in het grootste font als grootste naam op hun dag staat). Dat is op zijn minst twijfelachtig?
Zal wellicht met de verschillen te maken hebben die vd week al voorbij kwamen m.b.t. Gwen Stefani op een headliner spot ergens in Zuid-Amerika? Ik mis persoonlijk alleen nog even de link met Pinkpop t.o.v. deze poster.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
Sorry, maar ik zie Arcade Fire op de lineup staan en dat het rijtje onder de headliners (terwijl Phoenix in het grootste font als grootste naam op hun dag staat). Dat is op zijn minst twijfelachtig?
Ja, je hebt gelijk maar wilde hem jullie ook weer niet onthouden..
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
73
74
Nieuws op de Pinkpop website.

Je kan een Vastelaovendj pin kopen.
Dus tóch Beppie Kraft als afsluiter?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
Niet alles geloven wat jij zegt dus? Je roept dit al een week en verwijst nu naar een enkele post die niks bevestigt of ontkent? 😅
Goh goh, ik zal de volgende keer wachten tot ze iets officieel zetten op Facebook of instagram. Net of er hier nooit iets wordt overgenomen van een ander forum waar iemand iets meld. Altijd lastig om die info te checken natuurlijk.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.096
Goh goh, ik zal de volgende keer wachten tot ze iets officieel zetten op Facebook of instagram. Net of er hier nooit iets wordt overgenomen van een ander forum waar iemand iets meld. Altijd lastig om die info te checken natuurlijk.....
Oh, dat wel, maar niet op deze schaal...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Nieuws op de Pinkpop website.

Je kan een Vastelaovendj pin kopen.
Dus tóch Beppie Kraft als afsluiter?
Normaal zou ik zeggen leuk. Maar ze zijn nu toch een beetje te veel bezig met merchandise (kersttrui, carnavalspin). Geen enkel nieuws op muzikaal vlak. Toch wel triest.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken